emelianenko sanoi:Sä kuulostat uskomattoman hauskalta jätkältä.
Eiköhän vähemmänkin hauska kaveri pysty tommoseen. Se oli vaan semmonen päähänpisto. Ei hävetä yhtään
btw. kello oli yli puolenyön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
emelianenko sanoi:Sä kuulostat uskomattoman hauskalta jätkältä.
Kokeiles ilman kasvopeitettä, et hävettääkö sit.PekkaSS sanoi:Eiköhän vähemmänkin hauska kaveri pysty tommoseen. Se oli vaan semmonen päähänpisto. Ei hävetä yhtään![]()
btw. kello oli yli puolenyön

Boogie sanoi:hyi helvetti mikä tauti tossa miehessä on ,kun on noin laiha.![]()
Gangst3ri sanoi:Jep jep. Kaikki alle 100kg on homoja kynäniskoja.
:jahas:
Boogie sanoi:Jos olette tyytyväisiä tollaseen kehoon niin ei teillä kyllä paljon vaatimuksia ole...
Tuo ROTTA ei ole kuntosalia nähnykkään... voihan rähmä mihin tämä maailma on menossa hyi helvetti mikä tauti tossa miehessä on ,kun on noin laiha.![]()
Sä näet vain takaprofiilin. Kuvan napannut autoilija näki "koko tilanteen" ja tarkoitti selvästi viuhahtajan tigerpumping -harrastusta... Toimittaja on taas erehtynyt tukitsemaan, sillä tarkka kommentti oli:Meah sanoi:Mistäköhän kohtaa toi reenattu on?Perse roikkuu ja reidet ovat yhtä paksut kuin pohkeetkin.
![]()
autoilija@Iltalehti sanoi:- Treenattu kaveri, autoilija huomasi.
:lol2:reenailija sanoi:Jos tämä olisi mikä tahansa muu foorumi, ihmettelisimme miehen mahdollista syytä tempaukseen, mutta ei, tämä on kehonrakennusfoorumi, joten mietimme vain että paljo penkki, haba ja rasva%. :D
samout sanoi::lol2:reenailija sanoi:Jos tämä olisi mikä tahansa muu foorumi, ihmettelisimme miehen mahdollista syytä tempaukseen, mutta ei, tämä on kehonrakennusfoorumi, joten mietimme vain että paljo penkki, haba ja rasva%. :D
ensi katoin tost keskustelusta et ny menee jo vähä hintiks ku jotain persettä analysoitiin:D, mut si tajusin että kirjottajana oli meah
En tiennytkään! Hmm... pitää varmaan viettää koko päivä hiplaten itteään...

PekkaSS sanoi:Joskus broidin kanssa esiteltiin "treenattuja(tuolloin vielä penkki-hauis)" vartaloitamme juosten Vihdin KKta ympäri pakkasessa pelkkä sukka munan päällä ja vaate kasvonpeitteenä.:kippis1:
Pitäisköhän taas lähteä "kierrokselle"![]()
reenailija sanoi:Ai mä oon meah vai?En tiennytkään! Hmm... pitää varmaan viettää koko päivä hiplaten itteään...
![]()
Mut pitää juosta karkuun sitten jwo:ta koska jos mä oon nainen niin sitten mä oon lepso. :lol2:
Hetkinen, missäs ne mun hyvännäköiset kaverit sieltä irc-galleriasta on, pitääkin ottaa yhteyttä...![]()
Boogie sanoi:Jos olette tyytyväisiä tollaseen kehoon niin ei teillä kyllä paljon vaatimuksia ole...
Tuo ROTTA ei ole kuntosalia nähnykkään... voihan rähmä mihin tämä maailma on menossa hyi helvetti mikä tauti tossa miehessä on ,kun on noin laiha.![]()
samout sanoi:mitäköhän mä oon sekoillu, vai oonko. no mut menee kuumehourailun piikkiin:D