Uudet kriteerit lihaksikkuudelle

emelianenko sanoi:
Sä kuulostat uskomattoman hauskalta jätkältä.

Eiköhän vähemmänkin hauska kaveri pysty tommoseen. Se oli vaan semmonen päähänpisto. Ei hävetä yhtään:)

btw. kello oli yli puolenyön

PekkaSS sanoi:
Eiköhän vähemmänkin hauska kaveri pysty tommoseen. Se oli vaan semmonen päähänpisto. Ei hävetä yhtään:)

btw. kello oli yli puolenyön
Kokeiles ilman kasvopeitettä, et hävettääkö sit. :)

Pitää varmaan itsekkin mennä nakukävelylle, niin voi pönkittää itsetuntoaan sillä kun Iltalehti kehuu lihaksikkaaksi itsensäpaljastelijaksi :D:D:D :lol2:

Mistäköhän kohtaa toi reenattu on?:eek: Perse roikkuu ja reidet ovat yhtä paksut kuin pohkeetkin.:rolleyes:

Kun tuntisin tuon tyypin joka oli tuota nakuiliaa lihaksikkaaksi kehunut, niin seuraisin sitä ja sopivan paikan tullen kävelisin tuplat takaa pose päällä nakuna kyseisen henkilön ohi. Olisi sitten mukava lukea iltalehestä juttu.

Jos olette tyytyväisiä tollaseen kehoon niin ei teillä kyllä paljon vaatimuksia ole...
Tuo ROTTA ei ole kuntosalia nähnykkään... voihan rähmä mihin tämä maailma on menossa hyi helvetti mikä tauti tossa miehessä on ,kun on noin laiha.:eek:

Jos tämä olisi mikä tahansa muu foorumi, ihmettelisimme miehen mahdollista syytä tempaukseen, mutta ei, tämä on kehonrakennusfoorumi, joten mietimme vain että paljo penkki, haba ja rasva%. :D

Boogie sanoi:
Jos olette tyytyväisiä tollaseen kehoon niin ei teillä kyllä paljon vaatimuksia ole...
Tuo ROTTA ei ole kuntosalia nähnykkään... voihan rähmä mihin tämä maailma on menossa hyi helvetti mikä tauti tossa miehessä on ,kun on noin laiha.:eek:

Mutta jos tällä kaverilla onkin kaksi milliä ecuja tilillä ja kivitalo Haukirannassa + 19v nymfomaanivaimo D-kupeilla ja kaikki aika menisi pankkikorttia ja vaimoa höylätessä ettei ehtisi salilla käydäkään, niin kävisi tuo asema tietysti meikäläisellekin, elämänarvoja on monenlaisia.

Meah sanoi:
Mistäköhän kohtaa toi reenattu on?:eek: Perse roikkuu ja reidet ovat yhtä paksut kuin pohkeetkin.:rolleyes:
Sä näet vain takaprofiilin. Kuvan napannut autoilija näki "koko tilanteen" ja tarkoitti selvästi viuhahtajan tigerpumping -harrastusta... Toimittaja on taas erehtynyt tukitsemaan, sillä tarkka kommentti oli:
autoilija@Iltalehti sanoi:
- Treenattu kaveri, autoilija huomasi.

reenailija sanoi:
Jos tämä olisi mikä tahansa muu foorumi, ihmettelisimme miehen mahdollista syytä tempaukseen, mutta ei, tämä on kehonrakennusfoorumi, joten mietimme vain että paljo penkki, haba ja rasva%. :D
:lol2:

ensi katoin tost keskustelusta et ny menee jo vähä hintiks ku jotain persettä analysoitiin:D, mut si tajusin että kirjottajana oli meah

samout sanoi:
reenailija sanoi:

ensi katoin tost keskustelusta et ny menee jo vähä hintiks ku jotain persettä analysoitiin:D, mut si tajusin että kirjottajana oli meah

Ai mä oon meah vai? :eek: En tiennytkään! Hmm... pitää varmaan viettää koko päivä hiplaten itteään... :kuola:

Mut pitää juosta karkuun sitten jwo:ta koska jos mä oon nainen niin sitten mä oon lepso. :lol2:

Hetkinen, missäs ne mun hyvännäköiset kaverit sieltä irc-galleriasta on, pitääkin ottaa yhteyttä... :kuola:

PekkaSS sanoi:
Joskus broidin kanssa esiteltiin "treenattuja(tuolloin vielä penkki-hauis)" vartaloitamme juosten Vihdin KKta ympäri pakkasessa pelkkä sukka munan päällä ja vaate kasvonpeitteenä.:kippis1:

Pitäisköhän taas lähteä "kierrokselle":david:

Kerran painettiin alasti kaverin kanssa johonkin hääjuhliin kuokkimaan jonkun talon takapihalle. Oltiin kaverilla saunomassa ja kuultiin mölyä lähistöltä. Päätettiin lähteä etsimään kyseisiä bileitä. Oli kesä ja alkoi jo ilta saapua ja hääjuhlissa vieraita n.40 henkeä. Kyseistä takapihaa ympäröi metsä, josta pääsimme hyökkäys etäisyydelle huomaamatta. Yhtäkkiä molemmat syöksytään puskista huutaen:
- " Että tännekkö ne stripparit oli tilattu !!! " , ja samalla kukolla hellaria pyörittäen. Ihmisten ilmeet olivat aika mielenkiintoiset muutaman sekunnin ajan. Tais olla jotain hyvin koulutettua porukkaa. Hetken päästä kun, oliko nyt sitten sulhanen, tajuaa tilanteen ja huutaa että: - " Tuommoiset kekkulithan ei hänen juhliaan pilaa !! ", ja täyttä vauhtia kohti meitä. Siinä si vaan karkuu..

Kiinni jäätiin pienen juoksun jälkeen, mutta puhumalla selvittiin :D

Oltiin jotain 17 silloin. Aijai kun viuhahtelu on kivaa :kippis1:

reenailija sanoi:
Ai mä oon meah vai? :eek: En tiennytkään! Hmm... pitää varmaan viettää koko päivä hiplaten itteään... :kuola:

Mut pitää juosta karkuun sitten jwo:ta koska jos mä oon nainen niin sitten mä oon lepso. :lol2:

Hetkinen, missäs ne mun hyvännäköiset kaverit sieltä irc-galleriasta on, pitääkin ottaa yhteyttä... :kuola:

Boogie sanoi:

Loistavaa

Boogie sanoi:

Oisko joku kehujista, ellei peräti kaikki, heittänyt kommenttinsa puhtaalla sarkasmilla?

samout sanoi:
mitäköhän mä oon sekoillu, vai oonko. no mut menee kuumehourailun piikkiin:D

No sekoilit joo. En mä ollutkaan nainen, vaan mul olikii joku ihme letku tuol housuissa. :(

Mut leikinki sil sit koko päivän ja kivaa oli. :rock:

Back
Ylös Bottom