uudenvuoden mätöt ( auts )

Snoopie sanoi:
Hah, ei ole Leeluckyllä ainakaan proteiininsaannin kanssa ongelmia :)
Paljonko tuossa tuleekaan protskua, jotain 500 grammaa ainakin?

En mä laskenu paljonko tulee,ihan riittävästi varmaan. Toi on aika lähellä mun jokapäiväistä ruokamäärää ja sapuskat on joka päivä noi samat. Broileri vaihtuu joka toinen päivä tosin paistijauhelihaan ja riisi välillä pastaan. Noi protskupatukat ja ton protein60 -juoman otin korvaamaan 2 välipalaa tuolla ovihommissa. Sen verran kiire ilta tuo aatto,ettei olis joutanut raejuustopuuroa keitteleen,saati sitten syömään. Näissä on hyvä ennakoida :)
300g keittokinkkua kiskasin kun tulin aamuyöstä kotiin. Eli toi jää kans normipäivänä pois.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aamupalaksi 100g kaurahiutaleita + 7dl rasvatonta maitoa. Loppupäivän/illan/yön "safkat" sitten parikymmentä pulloa olutta, pari hampurilaista, vähän makkaraa ja ranskalaisia sekä ~150g sipsejä :rolleyes:

Tänä aamuna sitten pizza, limsaa, vettä, nakki (:D), kahvia sekä 3 pulloa olutta.

Juu, ei näillä kehity.

Leelucky sanoi:
En mä laskenu paljonko tulee,ihan riittävästi varmaan. Toi on aika lähellä mun jokapäiväistä ruokamäärää ja sapuskat on joka päivä noi samat.

Jaha. Ja mä olen joskus kuvitellut syöväni paljon. Ei tule toistumaan. :jahas:

vermillion sanoi:
23:00-24:00 11 olutta ja suolatikkuja

Oho! Tunnissa 11 pulloa olutta, ei kyllä multa onnistus. Itse join 15 puolloa lonkkua+paukkuja, mutta sen tein noin 6 tunnin sisällä.

Aattoiltana tuli kyllä vedettyä vaan sipsejä, lonkkua ja viinaa. Päivällä toki söin normaalisti, miten yleensä syön.

Tänään ei sitten ole ollut ravinnon tai protskun saannista tietoakaan kun en ole pystynyt mitään syömään. Yhden rullakebabin olen syönyt ja kupin kahvia juonut. Nyt meinasin mennä tonkimaan jääkaappia jos jotain ottas ennekun nukkumaan menis.

Ei lihakset yhdessä päivässä pienene.

Hedelmiä, rahkaa, vähän kalaa leivän päällä, salaattia ja olutta... olutta, mmm... mutta vain hillitysti. Ei siis 11 kumminkaan. Eikä muuten suolatikkujakaan.

Ajattelin vetää ihan dieettiruokaa. Söin 500 g Ehrmannia ja muutaman ruisleivän. Sitten sain yllätyskutsun kaverin luokse...

Puoli pulloa etiketöntä argentiinalaista punkkua, 4 olutta, aika paljon Pisang Ambonia, baarissa yksi olut, kolme Bacardi Breezeriä (neiti), kolme (?) kossurusschiania, paluumatkalla Saaremaa vodkaa...

Seuraavan päivänä lasagnea, kaksi pizzaa, kolme litraa kokista, ranskiksia ja lihapullia, pullaa, piparia ja kahvia.

Aamupäivällä 2 satsia jauhelihamunapastaherne-sekotusta ja rasvatonta maitoa.
Treenin jälkeen palkkari.
Baarissa ääretön määrä jäävettä ja kahvia. Maun vuoksi yksi minttuviski.
klo 6.00 jatkoilla kinkkua ja rasvatonta maitoa.
kotona rahkaa.

Arvatkaa ketä oli kuskina ja on muutenkin diietillä?

Leelucky sanoi:
200g kaurahiutaleita
800g raejuustoa
800g broilerin fileesuikaleita
160g riisiä
350g Nasi Gorengia ( kiinalaista sapuskaa )
80g kokojyväleipää
300g keittokinkkua
50g arla delite 5% juustoa
1kg maitorahkaa
2prl Aprikoosi pilttiä
2kpl HY-Pro proteiinipatukoita (a' 100g)
1plo Protein60 protskujuomaa
60g Fast80 vanilja heraproteiinia
100g maltoa
0,5dl oliiviöljyä
n. 2,5l kahvia

Tuossa meikäläisen aattopäivän mätöt.

Ootko ihan oikeesti tosissas? No etpä oo sitten muuta kerenny tekee kun syömään..

mä en kyl paljoo kattonu mitä söin uutena vuotena mut aamulla katoin puntarissa että tullu pari kiloo lisää vaikka koko yön juoksin vessassa:hyper: :hyper: kerrankin tulee massaa oikein kunnolla:rock: :D

Sportman81 sanoi:
Ootko ihan oikeesti tosissas? No etpä oo sitten muuta kerenny tekee kun syömään..

Noo,ei noissa niin valtavasti oo syömistä. 3 lämpöstä ruokaa joiden kanssa raejuustoa. Aamulla puuroa,raejuustoa,pilttiä,leipää,juustoa. Välipalaksi puuroa,raejuustoa,pilttiä. 2 välipalaa noilla lidlin 500g rahkapurkeilla, palautusjuoma ja sitten duunivuoron aikana noi patukat ja juoma. yön päätteeksi kinkut ja joka aterialla paitsi aamupalalla tuota rypsäriä. Jotenkin välillä sellainen olo, että vaikka syö 80g riisiä,400g broileria,200g raejuustoa+öljyt päälle niin tunnin-puolentoista tunnin kuluttua tulee mieleen että pitäsköhän syödä,sitten muistaa että vastahan sitä syötiin:D Tullu nyt treenattua toosi kovaan ja tehokkaasti,vähintään 5 treeniä tullu viikolle,4-jakosella ohjelmalla+Kaksi kävelylenkkiä päälle. Tuntuu että tuo kroppa huutas jatkuvasti ravintoa ja syömättä jättämisestä tulee oksettava olo. Pitänee kohta vähentää vähän noita määriä,alkaa elimistö tottumaan.

Lichen: kiitos tiedosta:) kinukkimestoissa on tuon niminen ateria ja toi mun syömä on sellainen lidlin pakasteversio,eihän noista sit tiedä:)

Oli sitten todella kaukana bodysafkasta mun uudenvuoden sapuskat.

Aamupalalla jotain hikistä leipää ja teetä. Päivällä vedettiin lihapullia pottujen kera, illemmalla sitten kaljaa, kaljaa ja kaljaa ja tottakai nakkeja ja perunasalaattia sun muuta niin perkeleestä kun itseesä sai ahdettua. Tähän päälle vielä sipsejä vähä väliä ja sama setti jatkui vielä uv-päivänäkin. No so not, vuosi vaihtuu vain kerran vuodessa ja nyt alkaakin muutaman viikon kestävä dieetti.

Aattona normi aamupala ja lounas, sitten alkoi se jumalaton siiderin kittaaminen. Oltiin siis kaverin mökillä, ja pojat sai päähänsä kaivaa grillin keskeltä kinoksia esiin. Osittain grillissä ja osittain pannulla valmisteltiin sitten ruokaa (pojat poltteli jotain helvetin lautoja, mä en suostunut ruokiani grillailemaan sillä "hiilloksella"), eli joskus 20 aikoihin (?) kolme ulkofilettä ja kaks paksua braatwurstia ranskisten ja perunasalaatin kera.
Kun oltiin saatu raketit ammuttua, lisää samanlaista mättöä, tällä kertaa 2 ulkofilettä, 1 braatwursti, 10 nakkia, ranskiksia, lihapullia ja perunasalaattia (kännissä mahani on pohjaton:D ). Välissä vedin tietysi vaahtokarkkeja (joiden väitin olevan hirveitä, vaikka en ole moneen vuoteen syönyt yhtäkään) sekä sipsejä.
Eilen pieretti niin pirusti (suokaa anteeksi naisellisuuteni) enkä tiedä mitä kaikkea avokki söi, mutta se ei päässyt töihin mahataudin takia..:D

Ei oikeestaan voi minun kohdalla puhua uuden vuoden mätöistä kun sitä tuli harrastettua suoraan joulusta uuteen vuoteen. (mättö)Putki jäi päälle. Tarkkaan en muista mitä kaikkea tuli syötyä, mutta ainakin sipsejä, irtokarkkeja useana päivänä, suklaata, jäätelöä, pitsaa (sekä omatekoista että pizzeriasta)..Nyt on sellanen olo että on oikeesti motivaatiota syödä fiksummin, masu alkaa pikkuhiljaa tulla tuohon housujen päälle.:D :urjo:
Nooh, pari viikkoa kevyempää safkailua ja aerobista vähän enemmän ja sitten taas reilummin ruokaa, tällä kertaa hiukan laadukkaampaa.:rock:

E: niin tosiaan, maha on sekaisin vieläkin, pierettää ja närästää niin mahottomasti. (Miehenä kai tämä kuuluukin kertoa kaikille)

30.12.2005-1.1.2006 seuraavanlainen menu:
-useita lonkeroita
-ainakin 3 litraa virolaista viinaa
-10 piiraan paketti lihiksiä
-nakkeja aika paljon muistaakseni
-sipsejä pitkin päiviä
-yksi saarioisten kytkinlevy-pizza (en saanu syötyä kun puolet, ku nauratti niin saatanasti)
-pari slaissi omatekemää pizzaa
-limpsaa niin paljon ku noi viinat nyt tarvii

Kyllähän noilla kolme vrk meni, mutta maanantaina oli olo sen mukainen ja vieläkin on maha sekasin oikein kunnolla. Tänään meni jo eka treeni ja safkat ollu aika mallillaan. Nyt keskitytään taas treeniin ku saatiin toi ryyppääminen pois alta. :whip:

rantapantteri sanoi:
30.12.2005-1.1.2006 seuraavanlainen menu:
-useita lonkeroita
-ainakin 3 litraa virolaista viinaa
-10 piiraan paketti lihiksiä
-nakkeja aika paljon muistaakseni
-sipsejä pitkin päiviä
-yksi saarioisten kytkinlevy-pizza (en saanu syötyä kun puolet, ku nauratti niin saatanasti)
-pari slaissi omatekemää pizzaa
-limpsaa niin paljon ku noi viinat nyt tarvii

aika fats! :)
:kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom