Uuden Vuoden Ensimmäinen Ateriasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
3 karkkia ja 1.5l limua, muu ei oikein pysy vielä sisällä. :)

Täytetyt letut (jauheliha/kinkku/riisi/kasvikset/juusto). Jälkiruoaksi epämääräinen satsi sipsejä, juustonaksuja ja - pisteeksi kysymysmerkin alle - berliininmunkki.

:jahas: :eek: :haart:

Klo. 0200 Sitä sun tätä ( makkaraperunat , 0,4 kokis) paikallisella grillillä ja bulkkihan ei tästä parane.

6 kpl macin kanapurilaisia, 3 isot ranskikset, litran suklaa möväri, litra colaa ja alkupaloina 600 mg magic! ....................... öööööh ja sit mä heräsin ja otin 50 g sportpharman suklaata!

Yöllä normaalit iltapalat: 2 rkl rypsiöljyä, purkki rahkaa, 7 dl kevytmaitoa ja vitamiinit. Tänään alkoikin sitten diettaus.

Yöllä tais mennä huoltoasemalta batteri ja joku juustosämpylä ja näille tuli hintaa järkyttävät 7€. Siis ei jumalauta sehän on 42mk ja mun jotain vuosia sitten ollut viikkoraha :D .

Nyt sitten vetelen tuommosta perus rahkacompoa.

Krapula pizza pitäs hakea, ei oo vielä tullu syötyä mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nakkia ja perunasalaattia.
jälkiruoaksi suklaakakkua.

Nojoo itsellä oli pahin krapula tähän mennessä vaikken edes juonut normaalia enempää. :urjo: Johtui varmaan paristakin asiasta. Sain vasta nyt syötyä kunnon aterian (klo 18:00) ja spagettia, kanaa ja salaattia tuli vedettyä. Kyllä juominen on sitten tyhmää puuhaa.. :rolleyes:

Puolenyön aikaan olin kuulemma syönyt nakkeja,peunamuussia ja perunasalaattia,nekin tuli ylös aamuyöstä...

Tänään ei jostaan kumman syystä ole maistunut mikään,pitsaa sain väkisin pikkasen syötyä.Limpparia on menny pari litraa.

-Nyt loppu juominen vähäks aikaa!

Jäistä Ehrmannia ja raejuustoa auton sisälampun valossa nautittuna, kellon aikaa en muista... Oli uudenvuodenbileissä sen verran huonot valikoimat, ni päätin turvautua perinteiseen... Aattelin et kyllä ne rahkat ja raejuustot siellä kylmässä säilyy... Ja oikeessa olin!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom