Turhaa huutelua kun siellä on testit, ei meidän tartte tommoisia asioita spekuloida, se on epäkunnioittavaa kisaajaa kohtaan.puhtaat voisilmät puurossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Turhaa huutelua kun siellä on testit, ei meidän tartte tommoisia asioita spekuloida, se on epäkunnioittavaa kisaajaa kohtaan.puhtaat voisilmät puurossa?
Miten on mahdollista, että CBB sääntöjä noudattamalla tää jäbä on 10 weeks out 5.5% rasvoissa? Eikö toi 10 viikkoa tuossa kunnossa oo semmonen aika, että lavalla nähdään ihan kuntonsa kussut jätkä tai sitten ei ole ihan puhtaat voisilmät puurossa?
Totta, oli melko huonosti muotoiltu ja kilpailijaa epäkunnioittava lopetus. Anteeksipyynnöt Jarnolle jos lukee tätä keskustelua. Pointti ei tosiaan ollut haukkua itse kilpailijaa, vaan ihmetellä tätä aikaista kisakuntoa. Mutta sanoihan se Peterkin jossain wlogissa, että vaikka hänelläkin oli hormoonitoiminta tuhoutunut liian pitkän dietin takia, ei sillä ole kunnon kannalta juurikaan merkitystä kunhan arvot pysyvät viitearvojen sisällä.Turhaa huutelua kun siellä on testit, ei meidän tartte tommoisia asioita spekuloida, se on epäkunnioittavaa kisaajaa kohtaan.
Millos itse hulkilta alkaa tulemaan sneak peekkiä kunnosta dietin edetessä, niin voidaan taas aloittaa pakkikselle tyypilliset spekuloinnit ja kuvien vertailut ennen kisoja? :D:D
KorjasinMillos itse hulkilta alkaa tulemaan sneak peekkiä kunnosta dietin edetessä, niin voidaan taas jakaa mitalit ennen kisoja? :D:D
Mutta miksi vitus nua lämmittimet pitää laittaa housujen päälle???
Jos ne on päällä niin etureiden koosta saa osviittaa koska kangas puristuu jalkaa vastenMutta miksi vitus nua lämmittimet pitää laittaa housujen päälle???
Käytän toisinaan. Toimii sekä että, mutta omalla kohdalla syy pitää housujen päällä on hikoilu. Ihoa vasten alkavat haisemaan ja saa olla pesemässä useammin. Housu siinä välissä vähentää hajuhaittaa. En osaa sanoa, onko muuta perustetta.Mutta miksi vitus nua lämmittimet pitää laittaa housujen päälle???
Eikun mitä helvettiäJos ne on päällä niin etureiden koosta saa osviittaa koska kangas puristuu jalkaa vasten