Avasinko mä maahanmuuttoketjun?
Et! Nyt turpa kiinni mamuista yms. Tää on Hulkin ketju.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Avasinko mä maahanmuuttoketjun?
08:07 Neckless
vittu noi hulkin naaman vääntelyt on jotai niin järkyttävää
pitäähän niitä kasvolihaksiakin treenata
Utti on Suomen kaikkien aikojen paras kehonrakentaja, jolla on terve arvomaailma ja hän on myös ylivoimaisesti paras suomalainen esikuva kenelle tahansa salitreenaajalle. Minusta on vastenmielistä, miten steroidimyönteisiä Suomen bodypiirit sekä pakkotoisto ovat. Tämä johtaa jatkuvasti siihen, että nuoret jotka eivät kykene itsenäiseen ja kriittiseen ajatteluun aloittavat roinaamaan hyvin hatarin perustein. Olet itsekin surullinen esimerkki. "Oikeassa" kehonrakennuksessa pärjääminen perustuu käytännössä kahteen tekijään; lahjakkuuteen ja siihen kuinka paljon on valmis käyttämään rahaa terveydensä tuhoamiseen salakuljetetuilla lääkeaineilla. Useat "oikeat" kehonrakentajat vieläpä rahoittavat myrkkynsä myymällä itseään tai salakuljettamalla ja välittämällä niitä itse. Miksi ihailet tällaisia henkilöitä, joista suurinosa ei ole saanut aikaan mitään muuta elämässään? Urheilulajilla, jonka parhaimmistoa Utti edustaa ei ole mitään tekemistä "oikean" kehonrakennuksen kanssa ja siksi hänen kuntonsa vertaaminen "3cc, 3cc, 3cc" kehonrakentajiin on epämielekästä.5
Siis ei vittu että täällä voi olla dilleä porukkaa, olen sanonut että omissa silmissäni 110 % uhraaminen elämästään cbb:hen on elämänhaaskuuta koska isoksi lihakasaksi on turha kuitenkaan haaveilla tulevansa vaikka päälläsi seisoen treenaisit eikä sitä ole uttikaan vaikka kuinka joku vanha tai nuoret jauhofanipojat kuinka huutaisi. Hyvin näkee vaikka wlog47:sta kun hulkki filmillä näkyy ettei tosiaan ole mikään oikeasti iso äijä kyseessä, tuon nyt näkee vaikka perssilmälläkin. Mitä vittua omat mittani tähän topikkiin edes liittyy ??? Ei kyllä mitenkään kun oman näkemykseni olen asiasta vain ilmaissut, ja noin muutoin ei siinä tarttee mikään protason bodari lähellekään olla niin kyllä ne lihat on helposti isommat mitä hulkilla, tästä voisi varmaan vängätä fanipoikien kanssa vaikka loputtomasti mutta onneksi ei ole pakko.
Leppoisaa juttua ja pääsi vähän näkemään tuota jenkkimeininkiä muutenkin kuin elokuvien muodossa.Utti on Suomen kaikkien aikojen paras kehonrakentaja, jolla on terve arvomaailma ja hän on myös ylivoimaisesti paras suomalainen esikuva kenelle tahansa salitreenaajalle. Minusta on vastenmielistä, miten steroidimyönteisiä Suomen bodypiirit sekä pakkotoisto ovat. Tämä johtaa jatkuvasti siihen, että nuoret jotka eivät kykene itsenäiseen ja kriittiseen ajatteluun aloittavat roinaamaan hyvin hatarin perustein. Olet itsekin surullinen esimerkki. "Oikeassa" kehonrakennuksessa pärjääminen perustuu käytännössä kahteen tekijään; lahjakkuuteen ja siihen kuinka paljon on valmis käyttämään rahaa terveydensä tuhoamiseen salakuljetetuilla lääkeaineilla. Useat "oikeat" kehonrakentajat vieläpä rahoittavat myrkkynsä myymällä itseään tai salakuljettamalla ja välittämällä niitä itse. Miksi ihailet tällaisia henkilöitä, joista suurinosa ei ole saanut aikaan mitään muuta elämässään? Urheilulajilla, jonka parhaimmistoa Utti edustaa ei ole mitään tekemistä "oikean" kehonrakennuksen kanssa ja siksi hänen kuntonsa vertaaminen "3cc, 3cc, 3cc" kehonrakentajiin on epämielekästä.