CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Tämä viimeisin video utista paidattomana altaalla vain vahvisti käsitystä siitä että 110 % satsaaminen cbb:hen on elämän täysin hukkaanheittämistä oli sitten muutoin vahva tai ei. Suorastaan tosi vaatimattomalta näyttää kroppa ja ennenkaikkea lihakset siihen nähden kuinka paljon hommaan panostaa. Pienemmälläkin ns. baaribodaridropittelulla joka ei vielä ole oikeasti huomattavan vaarallista terveydelle saa ihan vitun paljon näyttävämmät lihakset. Siis eihän tollanen videon kaveri oikeasti edes erotu kunnolla massasta jossain uimarannalla, lähinnä joku anttilan kuvastomalli tulee ekana mieleen.
samaa mieltä. eihän tuo keho ole muuttunut 6-8 vuoden aikana miksikään enää. vaikka palkkarit juodaan peltipöntöstä ettei kataboliaa aiheuttavia pöpöjä ole mukana :D

Joku jo aiemmin mainitsikin, mutta ainakaan Utilla ei sisäelimet poksu nelikymppisenä, kun kroppaan ei ole tungettu kaikkea paskaa. Onneksi tässä maassa on jokaisella vapaus tehdä mitä haluaa. Toivottavasti punisherman pääsee vielä joskus Utin rinnalle vaikka expolla seisomaan, näät kuinka pieni ja lihaton se oikeasti on ;)

Näin se vaan menee että natuna ei ole mahdollista saavuttaa kovin isoja lihaksia vaikka kuinka ravinnot/reenit/tietämys olisi kohdillaan, kuten voidaan Utinkin kohdallakin todeta.

Tuollaisen reenatun sporttisen ropan voi saavuttaa, enemmän jos haluaa niin joutuu menemään lääkekaapille :)

Utti pitää muuten yleensä ihan vitun isoja t-paitoja päällä, tyyliin jotain XXXXXL kokoisia. Monesti kun nuita videoita kahtoo, niin tuo saa kanssa aikaan pienen "illuusion" ja näyttää paljon "lihattomammalta" kuin päällä olisi vitun kireä t-paita
Mut joo, helvetin kova kuntoinen jätkä ja älyttömän asiallisen ja mukavan vaikutelman saanut videoiden perusteella.

Mä en ollenkaan ymmärrä mistä te kaikki puhutte. Mun mielestäni Hulkki ei ole ikinä missään valossa, missään vaatetuksessa, tai missään asennossa pienen näköinen mistään kohtaa.
Tossa videossa harmitti, kun ei kuvattu niitä naisia, jotka mirras Hulkkia altaalla.

Onpas muuten Hulkki tikissä. Hiton kova kunto, kun vilahtaa tossa uima-altaalla.

Mut joo, helvetin kova kuntoinen jätkä ja älyttömän asiallisen ja mukavan vaikutelman saanut videoiden perusteella.

Utti on muuten tosi jees, mutta sen kanssa kun juttelee niin ite on aina väärässä. Yritin tällä viikolla pukkarissa selittää jotain, mitä Paul Dillett sanoi jossain videolla 90-luvulla. Utti korjasi sitten sanatarkasti sen lauseen mitä Dillett oikeasti sanoi. :)

Utti on muuten tosi jees, mutta sen kanssa kun juttelee niin ite on aina väärässä. Yritin tällä viikolla pukkarissa selittää jotain, mitä Paul Dillett sanoi jossain videolla 90-luvulla. Utti korjasi sitten sanatarkasti sen lauseen mitä Dillett oikeasti sanoi. :)

Kai tarkastit tuon ja totesit olleesi väärässä?

samaa mieltä. eihän tuo keho ole muuttunut 6-8 vuoden aikana miksikään enää. vaikka palkkarit juodaan peltipöntöstä ettei kataboliaa aiheuttavia pöpöjä ole mukana :D

Jossain kyllä mennään metsään kun kehitystä ei tunnu enää tulevan vaikka treenataan lähes ammattimaisesti. Liekö sitten tullut lopullisesti seinä vastaan.

Aika hauskaa ettei Utilla tai monellakaan kansainvalisen tason CBB-bodarilla ei ole tarpeeksi lihasmassaa, kuitenkin suuri osa arvostelijoista epäilee samaan aikaan että roinat on käytössä.

"Joo et ole mikään Heath, mutta roinaat kuitenkin kun oot mua puolet isompi", "noin tiukka ei voi olla ilman aineita", "kädet ei voi kasvaa tuollaisiksi, varmasti on voisilmää puurossa"

Ihmiset ei ilmeisesti ymmärä miten erilaiselta sitä naturaali näyttää ilman pumppia ja ilman lihasten jännittelyä. Se kisakireys ja tummaväri tuo lisää sitä illuusiota.

Ei tässä tarvitse edes Uttia puolustaa mitenkään, vain murto-osa niistä roinareistakaan saavuttaa jotain vastaavaa, mutta itseäni kiinnostaa, mikä saa jonkun pikkumiehen viulunkielen niin kireälle, että purkaa ja lääkitsee omaa mitättömyyttään, sättimällä Allan Jokisen penkkitulokset, Utin saavutukset ja vielä kadehtimaan muutamaa nuorta bodauksen harrastajaa niin paljon, että pitää näiden kohtalaisia sarjapainoja väistämättä roinaamalla saavutettuina.

Olisi ihan kiva nähdä, millaisilla avuilla punisherman nimimerkin takana meitä väijytään, varmaan täytyy melkoinen lahjakkuus olla, kun kovakuntoiset nimimiehet on surkeita ja toisaalta, helvetin ristiriitaista kyllä, nuoret aloittelijat ovat saman skitsofrenikon mielestä liian kovassa tikissä. Koeta nyt päättää, ollaanko täällä liian kovia vai liian surkeita ja pistä vähän omia saavutuksia kehiin , että saadaan joukolla äimistellä. :wtf:

Missä vaiheessa olen muuten lyntännyt utin saavutukset ??? En kyllä missään kirjoittamassani viestissä, kunhan sanoin oman näkemykseni mitä mieltä olen 110 % panostamisesta cbb:hen jos ne isot lihakset on tavoitteena joten silmät päähän ja lukekaa uudestaan viesti. Mutta jokainen saa tosiaankin tehdä onneksi tässä maassa ihan mitä lystää. Huomaa että maitonaamaiset fanipojat ja kynäniskat on heti joukolla poraamassa. Mitä tulee itseeni kerta kysytään niin aika vitun paljon isommat lihakset löytyy kuin topicin hepulla, enkä ole myöskään väittänyt missään että itse olisin natu. Hauskaa lukea aina kun joku heittää jotain 100 kiloisesta "isosta" natusta, salit on oikeasti 100 kiloisia enemmän tai vähemmän läskejä täynnä eikä tuon kokoinen ihan oikeastikaan pistä silmään muuta kuin jos sattuu olemaan ihan kireänä paidattomana kisakunnossa.

Mitä tulee kommenttiini jonkun penkkaajan tuloksista niin ihan faktaa vain kirjoitin, eipä ole ne maksimit parantuneet useaan vuoteen vaan jauhaneet paikallaan vaikka kuinka olisi täydet höyryt koneessa. Tuntuva oman massannosto vaikka vain joksikin aikaa on vain todistettu toimiva lääke alkaa niitä paikallaan junnaavia tuloksia parantamaan jos kemikaalitkaan ei enää auta. Se että olen kommentoinut joidenkin voimanostajien tuloksia epäillen natuutta ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä, natuilla ne voimatasot vaan tuppaa oikeasti tosi vähän heittämään huonon ja hyvän päivän suhteen. Siis aika huuhaata vakavissaan selittää jostain 50 kg tai isommasta voimatasojen erosta vain kun on huono päivä. Silloin kun ollaan pidempään poissa kuurilta niin ne voimatasot todistetusti tippuu aivan helvetisti.

Mitä olen Archey näitä sun viestejäsi jo pidemmät seurannut niin tapauksessasi voin vain todeta että siellä näyttää olevan vanha helvetin katkera pieru näin kauniisti ilmaistuna. Ootko mahdollisesti sukua tai veli nikille antti65 ? Selittäisi meinaan teidän yhtäläisyyttä katkeruuden suhteen.

Missä vaiheessa olen muuten lyntännyt utin saavutukset ??? En kyllä missään kirjoittamassani viestissä, kunhan sanoin oman näkemykseni mitä mieltä olen 110 % panostamisesta cbb:hen jos ne isot lihakset on tavoitteena joten silmät päähän ja lukekaa uudestaan viesti. Mutta jokainen saa tosiaankin tehdä onneksi tässä maassa ihan mitä lystää. Huomaa että maitonaamaiset fanipojat ja kynäniskat on heti joukolla poraamassa. Mitä tulee itseeni kerta kysytään niin aika vitun paljon isommat lihakset löytyy kuin topicin hepulla, enkä ole myöskään väittänyt missään että itse olisin natu. Hauskaa lukea aina kun joku heittää jotain 100 kiloisesta "isosta" natusta, salit on oikeasti 100 kiloisia enemmän tai vähemmän läskejä täynnä eikä tuon kokoinen ihan oikeastikaan pistä silmään muuta kuin jos sattuu olemaan ihan kireänä paidattomana kisakunnossa.

Mitä tulee kommenttiini jonkun penkkaajan tuloksista niin ihan faktaa vain kirjoitin, eipä ole ne maksimit parantuneet useaan vuoteen vaan jauhaneet paikallaan vaikka kuinka olisi täydet höyryt koneessa. Tuntuva oman massannosto vaikka vain joksikin aikaa on vain todistettu toimiva lääke alkaa niitä paikallaan junnaavia tuloksia parantamaan jos kemikaalitkaan ei enää auta. Se että olen kommentoinut joidenkin voimanostajien tuloksia epäillen natuutta ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä, natuilla ne voimatasot vaan tuppaa oikeasti tosi vähän heittämään huonon ja hyvän päivän suhteen. Siis aika huuhaata vakavissaan selittää jostain 50 kg tai isommasta voimatasojen erosta vain kun on huono päivä. Silloin kun ollaan pidempään poissa kuurilta niin ne voimatasot todistetusti tippuu aivan helvetisti.

Mitä olen Archey näitä sun viestejäsi jo pidemmät seurannut niin tapauksessasi voin vain todeta että siellä näyttää olevan vanha helvetin katkera pieru näin kauniisti ilmaistuna. Ootko mahdollisesti sukua tai veli nikille antti65 ? Selittäisi meinaan teidän yhtäläisyyttä katkeruuden suhteen.
Ihan rehellisesti sanoen kuulostat itse katkeralta roinaajalta, joka ei ole koskaan saavuttanut mitään. Nyt purat pahaa oloa täällä halveksuen muita.

Utillahan on surkeat lahjat genetiikan osalta tähän lajiin, uskomatonta on se mitä on siitä huolimatta saavuttanut.

Kyllä olen itsekin joutunut toteamaan että eihän se Utti nyt mitenkään iso ole. Melkein 190 pituutta ni saa olla aikalailla massaa rungossa että ei näytä hoikalta. Urheilijan näköinen nuori mies. Sanottava vielä että ei ole helppo kunto edes doping aineilla. Tuntuu et hirveesti ois ihmisiä kympin rasvoilla satakilosina, niitä vaan sattuu sit niiiin harvoin näkemään.

Nimenomaan urheilija. Itse fanitan Uttia täysillä, koska mies on mielestäni täysi urheilija.
Sen sijaan "oikeita bodareita" en pidä urheilijoina (vaikka hekin "urheilijan elämää" elävät), koska menestykseen vaikuttaa enemmän tai vähemmän se, kuinka paljon "lisäravinteita" on joskus käyttänyt tai tulee käyttämään oman kehonsa tai uskalluksensa kustannuksella. Bodaus on bodausta, mutta CBB on sen ohella urheilua. On hyvin vaikeaa amatöörille nähdä, että mikä on ns. "ansaittua" lihaa BB:n parissa ja mikä seurausta hyvästä "ravinnosta". CBB:tä katsoessa näkee heti, mihin kovalla työllä voi pystyä.
Hyvä hulkki! Kova kunto voimiakaan unohtamatta ! Siinä on loistava esikuva nuorille ja lajia harrastaville :)

Outoa, kun niitä kireitä satakilosia (joita Uttikin edustaa)ei näy missään, vaikka "Pienemmälläkin ns. baaribodaridropittelulla joka ei vielä ole oikeasti huomattavan vaarallista terveydelle saa ihan vitun paljon näyttävämmät lihakset." Sen sijaan ne 90kg 25rasvoissa olevat, joilla on gaspin huppari päällä, meloonit kainalossa, testopöhö päällä ja jotka käy joka viikonloppu baarissa näyttäytymässä oksennukset ylikireen t-paidan rinnuksilla ja rinta rottingilla, on hyvinkin tuttu näky. Ilmeisesti "vitun paljon näyttävämmät lihakset" on aika suhteellinen käsite.

Word!

"Vitusti isommat lihakset?" No kuule, heitäppä vaikka kuvalla :D Veikkaan että sieltä löytyy +30% rasvoissa oleva finniselkä. Joku roti nyt.

Tämä viimeisin video utista paidattomana altaalla vain vahvisti käsitystä siitä että 110 % satsaaminen cbb:hen on elämän täysin hukkaanheittämistä oli sitten muutoin vahva tai ei. Suorastaan tosi vaatimattomalta näyttää kroppa ja ennenkaikkea lihakset siihen nähden kuinka paljon hommaan panostaa. Pienemmälläkin ns. baaribodaridropittelulla joka ei vielä ole oikeasti huomattavan vaarallista terveydelle saa ihan vitun paljon näyttävämmät lihakset. Siis eihän tollanen videon kaveri oikeasti edes erotu kunnolla massasta jossain uimarannalla, lähinnä joku anttilan kuvastomalli tulee ekana mieleen.

Hulkilla varsin ok offikunnossa rasvaton massa 100kg pinnassa. Rasvaton painoindeksi ~28 = lihasta on varsin reilusti. Sen verran reilusti että erottuu massasta selvästi.

Back
Ylös Bottom