Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Punisherman, rekisteröityny marraskuussa 2013, posteja 8, kertoo Utin olevan kynäniska :D
Punisherman, rekisteröityny marraskuussa 2013, posteja 8, kertoo Utin olevan kynäniska :D
ei se muuta omaani eikä varmasti tosi monen muunkaan mielipidettä siitä asiasta että 110 % satsaaminen elämästään cbb:hen on täysin elämän hukkaanheittämistä kun ei edes noin pitkän treeniuran jälkeen näy ulkoisesti enempää missään.
Kusinko mä nyt joidenkin fanipoikien muroihin ? Slurpsslurps vaan siellä käy. Ja toiseksi mitä vitun väliä onko posteja 8 vai 8000, ei se muuta omaani eikä varmasti tosi monen muunkaan mielipidettä siitä asiasta että 110 % satsaaminen elämästään cbb:hen on täysin elämän hukkaanheittämistä kun ei edes noin pitkän treeniuran jälkeen näy ulkoisesti enempää missään.
Kusinko mä nyt joidenkin fanipoikien muroihin ? Slurpsslurps vaan siellä käy. Ja toiseksi mitä vitun väliä onko posteja 8 vai 8000, ei se muuta omaani eikä varmasti tosi monen muunkaan mielipidettä siitä asiasta että 110 % satsaaminen elämästään cbb:hen on täysin elämän hukkaanheittämistä kun ei edes noin pitkän treeniuran jälkeen näy ulkoisesti enempää missään.
Ja tämän lisäksi melkoisen hyvät tutkinnot taskussa.
Ei taida olla valmistunut kummastakaan opinahjosta?
Edit: Siis puhdas mutu, voin olla väärässä. Korjatkaa jos tarpeen.

Ok. No kuitenkin tarkoitin sitä että kyllähän mies nyt tekee vähän muutakin kuin treenaa ja syö![]()
Kannattaa ottaa huomioon sekin, että kaverilla on pituutta 188cm eikä 165cm kuten keskiverto bodarilla.
Monella loppuu urheilut kokonaan kun jättää myrkyt pois, koska lainavoimat ja lihat lähtee nopeasti vaikka mitä tekisit ja lisäksi tunnet itsesi tissiposkeksi, etkä maailman kovimmaksi ukoksi.Tämä viimeisin video utista paidattomana altaalla vain vahvisti käsitystä siitä että 110 % satsaaminen cbb:hen on elämän täysin hukkaanheittämistä oli sitten muutoin vahva tai ei. Suorastaan tosi vaatimattomalta näyttää kroppa ja ennenkaikkea lihakset siihen nähden kuinka paljon hommaan panostaa. Pienemmälläkin ns. baaribodaridropittelulla joka ei vielä ole oikeasti huomattavan vaarallista terveydelle saa ihan vitun paljon näyttävämmät lihakset. Siis eihän tollanen videon kaveri oikeasti edes erotu kunnolla massasta jossain uimarannalla, lähinnä joku anttilan kuvastomalli tulee ekana mieleen.
Mikä pointti. postaamalla 10000 viestiäkö ne lihat kasvaa.
Mut joo, mä en ymmärrä ihmisiä ketkä valittaa, että jokin asia mistä tykkää, on elämän hukkaan heittämistä. Mitä vittua, oikeesti. Mitä ihmisten pitäis tehdä?? maata sohvalla?