CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Ja syksyllä tuli kesken dieetin SM-kisoihin ja vei overallin. Tuntuu jostai kumman syystä, että tämä "kunto ei riitä" alkaa olemaa jo aika kämänen selitys? Tosi kovia ukkoja sinne EM-kisoihi lähetettii, mutta en käsitä miksei Hulkki ole yksi niistä. VMP.

No mitä helvettiä? Nyt kyllä alkaa itselläkin kyrpimään Utin puolesta. Ei se nyt ainakaan kunnosta voi kiinni olla etteikö Uttia Em:iin voisi lähettää. Ihan totaalista paskaa oli jo kun MM-kisat peruttiin, mutta nyt menee jo oikeesti hämäräksi. Jonkun alkaa oikeesti olla aika tehdä jotakin jossakin asialle.

Ei se ny voi mistään yhdestä Ouramasta kiinni olla. Miten yks jätkä vois mitään päättääkään? Miten se valintaprosessi ylipäätään menee? Onko valitseva taho jotenkin täysin koskematon ja ylin päättävä taho?

Kyllähän tää pitää selvittää, ellei miestä päästetä lauteille, vaikkei sinänsä sarjassa ole vastusta Suomessa... -> Automaattisesti edustus kaikissa arvokisoissa.

Tää asia pitäis viedä tehokkaasti medioihin.

Kyllähän se KG tj:nä aikalailla varmaan päättää, kuka muukin siellä jakkaroilla istuu asioita pohtimassa.

No mitä helvettiä? Nyt kyllä alkaa itselläkin kyrpimään Utin puolesta. Ei se nyt ainakaan kunnosta voi kiinni olla etteikö Uttia Em:iin voisi lähettää. Ihan totaalista paskaa oli jo kun MM-kisat peruttiin, mutta nyt menee jo oikeesti hämäräksi. Jonkun alkaa oikeesti olla aika tehdä jotakin jossakin asialle.

Mutta mitä? Itse kyllä diggaan Utin fysiikasta enemmän kuin esim. Kurosen.

Kyllähän se KG tj:nä aikalailla varmaan päättää, kuka muukin siellä jakkaroilla istuu asioita pohtimassa.

Tällaisessa käsityksessä mäkin olen, että KP:n kanssa kun ei synkkaa niin hommat vaikeutuu huomattavasti. Onhan Utilla kuitenkin se MM6 ja PM1 takana arvokisoista. Eli jotakin näyttöjäkin on. En ole kauheesti seurannut aikoihin, mutta onko muutkaan suomalaiset aikoihin olleet korkeammilla jakkaroilla? Wilenius taisi olla EM3 joku vuosi takaperin?

No ainakin CBB-kisoissa Hulkki taitaa olla Suomen menestynein. Onhan sillä useampikin SM-voitto ja se PM-voitto vielä! Ja eipä taida "oikeasta" kehonrakennuksestakaan paljon menestyneempää kaveria löytyä. Hulkin pitäs tulla Dennis Wolfin kokoisena ja silti mahtua painorajoihin että pääsis EM-kisoihin xD

Ei se KP:n päätös ole, vaan tuomaritoimikunnan. Älkää nyt yhtä miestä syyttäkö.
Oli se vika nyt missä vaan niin aika huono maku tästä varmaan jää suuhun kaikilla ja varmaan eniten Hulkille. Eikö se olisi kaikille helppoa kun pelattaisiin avoimin kortin näissäkin jutuissa ja kerrottaisiin mistä kenkä puristaa.

Tälleen ku tätä joukkuevalintaa pyöritellää ja pidetään tätä linjaa niin jää sellainen mielikuva, että tässä on kyse jostain henkilökohtaisesta vaikkei niin olisikaan. Luulisi sitä olevan sen verran munaa, että noi valinta kriteerit ja joukkueesta jättämiset voitaisiin myös julkisesti käydä läpi.

Mä en edelleenkään usko, kuin että tj ne sinne rekrytoi. Santonjalle vaan mailia ja kyssäreitä asiasta.

Ei se KP:n päätös ole, vaan tuomaritoimikunnan. Älkää nyt yhtä miestä syyttäkö.

Voitko sitten selittää ,että miksi Ourama aina vetäytyy pimentoon kun kisaajat päätetään arvokisoihin. Jos Ouramalla ei olisi näppejään pelissä niin hän varmaankin antaisi tarkempaa tietoa siitä miksi Uttia ei valittu.
Ja se selitys, että kunto ei riittänyt on täyttyä hevonpaskaa. Body-lehti paruttu minun ja veljeni osalta!!!

En edes Tuukka Heikkisenä kehtaisi itse näyttää naamaani pakkiksella. Antaisin hänenä kisapaikan Utille, se olisi rehtipeli ja hieno ele Tuukalta. Tottakai jokainen kisoihin haluaa ja on innoissaanku sinne pääsee, mutta c'moon hei!!! Uttia ei taaskaan nähdä isoissa karkeloissa koska on mukamas Tuukkaa heikompi kisaaja :curs:

En edes Tuukka Heikkisenä kehtaisi itse näyttää naamaani pakkiksella. Antaisin hänenä kisapaikan Utille, se olisi rehtipeli ja hieno ele Tuukalta. Tottakai jokainen kisoihin haluaa ja on innoissaanku sinne pääsee, mutta c'moon hei!!! Uttia ei taaskaan nähdä isoissa karkeloissa koska on mukamas Tuukkaa heikompi kisaaja :curs:

Syytön Heikkinen tuohon asiaan on ja turha häntä siitä on dissata.

Ei nyt helvetti Tuukkaa vedetä tähän soppaan. Teki kovan työn ja oli helvetin kovassa kunnossa, kaikki kunnia hänelle. Ihan eri asiasta nyt puhutaan.

Hulkki varmaan tosiaan kohta muuttaa Kööpenhaminaan Target Gymin naapuriin. Josko Tanskan CBB-piireissä pääsisi helpommin kansainvälisiin arvokisoihin :)

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että mitä pahaa mies on tehnyt tullakseen toistamiseen näin sivuutetuksi. En itse keksi yhtään järkisyytä että miksi oman sarjansa SM-voittajaa ei lähetetä kansainvälisiin kisoihin.

Back
Ylös Bottom