Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin Kuronen on lähdössä.
On lähtijät päätetty ja on varmaa tietoa... Uttia ei valittu EM kisaan.
Enkä jumankauta pysty käsittämään, että minkä takia ei valittu.
Saatana... samaa paskaa jo toiset arvokisat peräkkäin.
Kenenköhän muroihin se Hulkki on kussu??
Hahahhahaa, kertokaa taas se juttu kehopiirien sisäsiittoisuudesta. Sinne lähetetään lentokoneellinen junnuja, mutta ei vuodesta toiseen sm- ja pm-kisoissa menestynyttä? Oiskoos aika laittaa ne valitsijat vaihtoon jos ne ei ton vertaa ymmärrä edes omaa parastaan, saati sitä miltä tää taas näyttää näin tavalliselle tallaajalle....
On lähtijät päätetty ja on varmaa tietoa... Uttia ei valittu EM kisaan.
Enkä jumankauta pysty käsittämään, että minkä takia ei valittu.
Saatana... samaa paskaa jo toiset arvokisat peräkkäin.
Alkaa olla aika käsittämätön juttu. Tuore SM 1:n ei muka ole riittävässä kunnossa arvokisoihin. Mitäköhän tässä nyt on takana?
Jossain täällä pakkiksella taisi olla juttua, että hulkki on mennyt nussimaan kp:n vaimoa.
Mutta eipä taida tosiaan olla Utin kunnosta kiinni tämä homma. Hulkki tulehan itse kertomaan, jos tiedät mitä tässä on takana.
Hulkki pitäis saada Natural Proksi mun mielestä samaan tapaan kuin Layne Norton esimerkiksi on... Pääsis kisaamaankin kovempiin kisoihin, kun ei näköjään Suomen piirit muuten päästä.Niin, enään pisteellä voittaa. Hulkki oli paras paskoista. Mutta hulkki voitti vielä, kun muut oli vielä huonompia. Julkinen ura on ohi kohta. Takaa tulee miehiä jotka ihan oikeesti treenaa. Oikeesti treenaaminen ei oo sitä, että treenataan kymmen otteluun.
Ja sitten ohi tän EM-aiheen. Viime yönä näin unta, jossa Utti sanoi mulle, että pitäis treenata 2-jakoisella ohjelmalla :D Oli suht outoa, ku tuntus todella realistiselta. Tais jäädä vaivaamaan, kun näin hänet livenä samalla salilla....