CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Kerta toisensa jälkeen täytyy hehkuttaa tuota Utin esiintymistaitoa! Biisi oli aika ylläri, olin varma että joku trance-kipale tulee. :D

Kerta toisensa jälkeen täytyy hehkuttaa tuota Utin esiintymistaitoa! Biisi oli aika ylläri, olin varma että joku trance-kipale tulee. :D
Eihän tuo biisi mikään ylläri ollut huomioiden, että se on ollut Utin vaparimusiikkina jo monta kertaa aiemmin. Kieltämättä erinomainen biisi, kun sisältää paljon noita hyviä osuuksia, joiden aikana poset on hyvä loksauttaa kohdalleen.

Eiks Utti ole aikaisemminkin vetänyt ton saman vaparin jossakin?
No jos kerran saa tehtyä hyvän vaparin, niin ei kai sitä ole välttämätöntä muuttaa. Paremmaksihan se vain muuttuu, mitä enemmän sitä hioo.

En asioista mitään tiedä mutta näytti ihan nopeutetulta tuo video:). Ehkä mä oon kattonut liikaa pumping ironia mutta mun mielestä vois tehdä poseeraukset hitaammin että ne ehtii nähdä.
Mitänyt tosta katoin niin hyvähän tuo kondis muuten mutta vyötärö voisi olla kapeampi

Ybq2.png

Pehmeä kunto?

Tuloksia: Classic Bodybuilding + 180 cm
1. Utti Hietala, Team Mayor's, Helsinki
2. Ville Mikkola, Team Classic Gym, Oulu
3. Matias Mantela, Team FitFarm, Kortesjärvi
4. Marko Jaatinen, Team Body Action, Turku

Hyvä Utti!

KÄLÄKÄLÄ LÄSSYNLÄÄ, just. Kyllä minirasvoissa voi olettaa eri lihasten lohkeavan ja suonten pullottavan, mutta ihminen on erehtyväinen. :anssi:

Joo ja joidenki on vaikee ymmärtää millanen pituusero hulkilla ja eibillä on!! vittu sentään.. on tossa hulkin ropassa lihaa ihan vitusti, näytti se kuvissa kuinka pieneltä vaan.

Back
Ylös Bottom