CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Mitä tekisit erilailla kun nuorena alotit bodailun? Ite oon 17 vuotias ja luontaisesti en mistään laittomia aineita saa, liekkö uskaltaisin edes käyttää. Kun kerran joku naturaali ja kovassa kunnossa kasvaa vaan, nii kaipaisin vinkkejä! En nyt tiedä onko edes oikea paikka kysyä mutta en tiedä mistä muualta sut tavoittais. Tuntuu että tietoa tarvitsisi joka hiton asiassa enemmän, siispä kysyn sulta:)

Eipä pyöri Hulkki pakkiksella.

Mitä tekisit erilailla kun nuorena alotit bodailun? Ite oon 17 vuotias ja luontaisesti en mistään laittomia aineita saa, liekkö uskaltaisin edes käyttää. Kun kerran joku naturaali ja kovassa kunnossa kasvaa vaan, nii kaipaisin vinkkejä! En nyt tiedä onko edes oikea paikka kysyä mutta en tiedä mistä muualta sut tavoittais. Tuntuu että tietoa tarvitsisi joka hiton asiassa enemmän, siispä kysyn sulta:)
http://www.pakkotoisto.com/treeni/5...et-kokemuspohjaista-analyysia-ja-pohdiskelua/
Tässä jotain Hulkin näkemyksiä treenauksesta.

Kannattaa oikeasti ruveta lukemaan asioita itse ja ottamaan selvää. Sunkin postauksia kattoo niin viiden kuukauden sisällä taitaapi kaikki postaukset olla pelkkiä kysymyksiä asioista joihin varmasti löytyy vastaus jo ennestään. Kysyä tietysti saa, jos vastausta ei helposti löydy. Mutta jos kaikki kysymykset on tyyliin: "onko leuat parempi tehdä pikkurilli nimettömän päällä vai alla?" niin joku on pielessä. Tämäkin postaus taisi olla siinä toivossa rustattu, että joku ammattilaiskehonrakentaja oikeasti tiivistäisi sulle yhteen pakkispostaukseen kaiken tarpeellisen natubodailusta. Vähän oma-aloitteellisuutta kannattaa yrittää harrastaa, kun nykyään oikeasti on aika helposti saatavilla kaikki tarpeellinen tieto.
17-vuotias pärjää kuitenkin aika pitkälle sillä, että syö hyvälaatuista ruokaa paljon, lepää tarpeeksi ja tekee raskaita massaliikkeitä pitäen yllä progressiota. Tuosta sun viestistä kun kuitenkin saa kuvan, että olisit oikeasti jossain "jumissa" ja tarviit neuvoa kun kerta "en mistään laittomia aineita saa, liekkö uskaltaisin edes käyttää". Niin kauan kun yllämainitut asiat toimii ja lihasta tulee, niin ylimääräisen ajan voikin käyttää kartuttaen tietoa kaikesta saliin liittyvästä. Sitten kun on sitä tietoa kartuttanut samalla kun on käynyt salilla pitäen perusasiat hallussa, niin tietääkin jo itse tarvitseeko siinä 7-jakosessa ohjelmassa tehdä hauiskääntö alasti mekkaan päin kumartuneena vai ihan normaalisti scottpenkissä, ilman että tarvitsee asiaa pakkikselta tiedustella.

Annanko Munakkaalle oikeuden linkata ton 4C:n vai laitanko itse linkkiä?

E: Utti tais videossa vähän vituttaa, kun menee varmaan 4 litraa jäätelöä + muut safkat :D

Back
Ylös Bottom