Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Miten prässiä voi edes tehdä rujommalla tekniikalla vai onko tossa Meijerin prässissä jotain erikoista?Isot onnittelut Hulkille voitosta! Joskus tekis mieli yllyttää Uttia tekemään meijerin prässissä vähän isommilla kiloilla ja rujommalla tekniikalla. Sieltä tulis aika lähelle colemankilot, mut tää menee varmaan Utilla samaan kastiin kuin penkkimaksimin testaaminen.
Ei vaadi hyvää kuntoa vaan asennetta, Hulkkikin teki noi viimeset 10 toistoa yksitellen. Pakollinen lainaus Dantelta:Minä en saa 20 toistoa etes 100 kilolla kun on niin pirun huono kunto![]()
GO GET YOUR HEAVIEST AND I MEAN ABSOLUTE HEAVIEST HACK SQUAT FOR 10 REPS YOUVE EVER DONE---now take that weight and I DONT CARE HOW THE FUCK YOU DO IT, I DONT CARE IF YOU DIE WHILE DOING IT, I DONT CARE IF YOU TAKE 20 BREATHES (WITHOUT RACKING IT) BETWEEN EVERY REP FROM 11 TO 20 BUT YOU FIND SOME WAY -SOMEHOW TO GET TO 20, AND if AFTER THAT STILL---YOU COME IN HERE THE NEXT MORNING AND SAY "HEY IM STILL NOT SORE"---Ill quit"
Miten prässiä voi edes tehdä rujommalla tekniikalla vai onko tossa Meijerin prässissä jotain erikoista?
Lähinnä kun siihen iskee sen 700 kiloa (kokeilin) , niin liikerata kieltämättä vähän lyhenee ja jännittää :D Mut siistiä se on! (vaik lonkankoukistaja niksahti ja turpos).
Onnea oikein paljon Hulkille ja tsemppiä MM-kisoihin! :DOnnea Hulkille hienosta suorituksesta!
Onko kellään muuten tietoa mikä biisi tuossa vaparissa soi?
Utti on tehnyt pitkää sarjaa sekä kovaa volyymia. Uttihan on nopeasoluinen räjähtävä tyyppi, jolla ei kestävyyttä ollut kovin paljoa vielä 5-6 vuotta siten (kuten sinäkin olet). Mutta kova volyymi ja totuttelu on auttanut uskomattomiin "kestävyyssuorituksiin" puntinnostossa. Tehdessään loikkaharjoituksia 3x viikossa jalkatreenikaudella, huomasi Hulkin lihassolututuksen, sillä hän ei pystynyt vetämään pitkiä loikkasarjoja dieetillä kevyempänäkään pitämättä useita taukoja. Mulle tuo sama loikkaohjelma sen sijaan oli helppo miltei satakiloisenakin (tosin en tehnyt 3 jalkatreeniä viikkoon). Luulen, että vielä 5-vuotta sitten olisin voittanu Hulkin pitkissä prässisarjoissa, tai ainakin taistellut tasaväkisesti siinä, tai sama juttu jos oltaisiin kyykätty jollain 100-kilolla äärimmäisen pitkää sarjaa. Nyt ei ole mitään jakoa, niin hurja on voima ja kestovoima miehellä. Tuolla 180-kilolla saa varmaan ykköstäkään itse nykyisin, tosin en ole isoilla kyykännytkään kun polvet ja alaselkä tykkää kyttyrää.Perus paikkaharjoittelupodauksella ei varmaan koskaan pääsisi tuollaisiin 20 sarjapituuksiin isoilla kuormilla. Tai sit pitää aika ajoin tehdä pidempäänkin pitkää sarjaa.