nii joo. mä luin ton kyllä kokonaan pariinki kertaan mutta en eka vaa tajunnu. ajatuskatkos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syksyllä ennen Turun kisaa vedin jalat ja forkut sileäksi kuumavahalla. Vahalla karvat saa pois juurineen ja takaisinkasvu kestää monta viikkoa, jolloin karvanpoistoa ei tarvinnut suorittaa uudelleen ennen Lahtea.Kun Hulkki ajelet/hommaat ihokarvat yleensäkkin pois ennen kisoja, millä toteutat sen: Ajeletko ihan höylällä vai käytätkö joitakin geelejeä karvojen poistoon..?
Et sie nyt possujunaa tiiä? Perussivistystä.:D
Feminiinien kiristyskeinojen ja suostuttelun avustuksella. ;)totta minä possujunan tiedän. Lähinnä vain et miten se Hulkki possujunaan eksynyt?
Syksyllä ennen Turun kisaa vedin jalat ja forkut sileäksi kuumavahalla. Vahalla karvat saa pois juurineen ja takaisinkasvu kestää monta viikkoa, jolloin karvanpoistoa ei tarvinnut suorittaa uudelleen ennen Lahtea.
Kyllähän tuo kieltämättä vähän kirpaisee, mutta vain sekunnin tai pari.Kiititkö tuolloin onneasi ettet ole nainen? On meinaan melko kivuliasta puuhaa. Varsinkin vähänkään herkemmille ihoalueille.
Missä possu-junassa se Hulkki on tuossa blogissa olevassa kuvassa? :D
Sellaisessa alle 3-v tarkoitetussa.. mä täytinkin sen jälkeen just 3:D
Ei ne päästänytkään, me vain mentiin. :DMiten ne päästi Hulkin sinne, hyvä että kyytiin mahtuu?
Luin jokusen sivun olkapäistä, penkistä, kivusta, särystä, käsipainopenkistä, tasapenkistä jne..
Ongelmia on.
Aikoinaan olet penkkiä tehnyt kuitenkin ja jossain vaiheessa, ne alkoivat reistailemaan, jonka jälkeen treeni on jatkunut, liikkeet ovat vain ilmeisesti vaihtuneet.
Nyt kuitenkin teet lattiapenkkiä, kapeaa penkkiä, käsipainopenkkiä ja niissä ei ilmene ongelmaa.
Itse olen sitä mieltä, että syy ei ole siinä penkissä, ainakin näin voi helposti kuvitella treeneistä ja jutuistasi päätellen.
Kerroit tasapenkin olevan syy useimmille olkapääongelmaisille?
Ei se tasapenkki ole yhtään vaarallisempi olkapäille, kuin muutkaan penkin variaatiot. Harvemmin itse liike, siitä sen vaarallisen tekee, lähes aina syy löytyy treenitaustasta, miten sitä tekee ja mitä sillä tekee.
Kyllä useimmilla, jotka penkissä olkapäänsä hajalle saavat, syy löytyy painoista, treeneistä ja muista tekijöistä, kuin itse penkistä.
Kyllä jokaisella liikkeellä saa itsensä hajalle, mutta läheskään aina, se ei ole itse liikkeessä se vika. Onhan tietty tapauksia, missä joillekin henkilöille ei vain yksinkertaisesti rakenteen vuoksi, joku liike käy, mutta sinun tapauksessa tällaisesta tuskin on kysymys, koska olet liikettä pystynyt pitkään tekemään aikoinaan, ilman että liike olisi heti ensimmäisestä kerrasta, joutunut totaalikieltoon.
Oletko koskaan, ottanut aivan totaalilepoa koko yläkropalle? Ei varmaan olisi yhtään hullumpi idea, kokeilla vaikka puolen vuoden mittaista taukoa. Jos jatkat tuota menoa ja olkapäät reistailevat jatkuvasti, niin se on varma, että vanhemmalla iällä, siitä voi joutua maksamaan kovempaa hintaa. Se on pieni uhraus tuossa vaiheessa rauhoittaa tilanne, kuin huomata 40-kymppisenä,
ettei pysty kahvikuppia itse nostamaan pöydältä.
Kaikki tämä sen takia, koska uskon olkapäiden saaneen liian paljon, liian pitkään, en sen takia, että tasapenkissä olisi se vika.
Kaksi koko kropan treeniä on vähän siinä ja siinä, mutta jos sarjat otetaan kohtalaisen laadukkaasti ja sopivan intensiivisesti, voi viikoittainen treenimäärä riittää hyvinkin.Riittäisikö mielestäsi kaksi koko kropan salitreeniä viikossa dieetillä lihasten ylläpitoon? Sarjoja tulisi se 3-4 per treeni. Olosuhteiden pakosta en pysty tällähetkellä useammin treenaamaan.
No shit, Sherlock?Luin jokusen sivun olkapäistä, penkistä, kivusta, särystä, käsipainopenkistä, tasapenkistä jne..
Ongelmia on.
Aikoinaan olet penkkiä tehnyt kuitenkin ja jossain vaiheessa, ne alkoivat reistailemaan, jonka jälkeen treeni on jatkunut, liikkeet ovat vain ilmeisesti vaihtuneet.
Nyt kuitenkin teet lattiapenkkiä, kapeaa penkkiä, käsipainopenkkiä ja niissä ei ilmene ongelmaa.
Itse olen sitä mieltä, että syy ei ole siinä penkissä, ainakin näin voi helposti kuvitella treeneistä ja jutuistasi päätellen.

Mikä pointti olisi puolen vuoden tauossa, jos kerran 6 viikon totaalitauko riittää nykytietämyksen perusteella palauttamaan lihakset, nivelet ja hermoston käytännössä totaalisesti? Toisekseen mikä järki olisi pitää puolen vuoden totaalitauko, jos kuitenkin nivelvaivat pikkuhiljaa vähenevät nykyiselläkin treenityylillä?Oletko koskaan, ottanut aivan totaalilepoa koko yläkropalle? Ei varmaan olisi yhtään hullumpi idea, kokeilla vaikka puolen vuoden mittaista taukoa.
Lol, ehkä sitten 5-10 vuoden päästä kun saatan jo omistaa etureidet, kädet ja olkapäät. ;)Noni hulkki millon reeni dvd ulkona?