CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Kuinka usein muuten pyrit vaihtamaan treeniliikkeitä?

Täytyy huomauttaa tuosta Charles Glassista vielä sen verran, että esim. liikevalikoiman ja liikkeiden suoritustekniikan suhteen äijällä kyllä on yksi jos toinenkin melkoisen fiksu kikka takataskussaan.
Kuinka usein muuten pyrit vaihtamaan treeniliikkeitä?
Mahdollisimman harvoin. Jos sarjapainot vain kehittyvät, pyrin pitämään liikkeen ohjelmassa mahdollisimman pitkään.

Hulkki: Toi "teoria" sana oli ehkä vähän huono tossa yhteydessä, koska et ole kuitenkaan mitään erityisiä teorioita esittänyt. Tulkitsin vaan noita sun tekstejä ja ehkä hieman myös syyllistyin aivan omien johtopäätöstenkin tekemiseen. Noi kysymykset oli vaan mietittänyt mua ja kyselin sulta vielä hieman perusteluja noille asioille, että miksi juuri sinä teet niin kuin teet. Nyt tuli kuitenkin sun edellisessä postissa selväksi ja sain ihan riittäviä perusteluja ja selvennyksiä asiasta. :piis:

Täytyy huomauttaa tuosta Charles Glassista vielä sen verran, että esim. liikevalikoiman ja liikkeiden suoritustekniikan suhteen äijällä kyllä on yksi jos toinenkin melkoisen fiksu kikka takataskussaan.Mahdollisimman harvoin. Jos sarjapainot vain kehittyvät, pyrin pitämään liikkeen ohjelmassa mahdollisimman pitkään.

Eikö tohon myös perustu juurikin se DoggCrapp? Eli heti kun tökkii niin uusi liike tilalle, ja sit kun se töksähtää niin toivonmukaan vanhassa liikkeessä ollaan vahvempia kuin ennen.

Hulkki, kerkeätkö käymään baareissa ja kuinka alkoholinkäyttö?
Antaako selkäranka joskus periksi ja otat sen yhden-kaksi saunakaljaa? Vai tuleeko otettua isolla kädellä?:confused:

LOL, oliskohan hulkki aika tehä sellanen hulkki FAQ...
Siihen sitten kohtia kuten Hulkki ja penkkipunnerrus...Hulkki ja alkoholi...Hulkki ja opiskelu sekä työt...Hulkin lempiruoka ja väri...Hulkki ja NGV...Hulkki ja naiset...and the list goes on...:D
edit: fook unohdin...Hulkki ja yrttiefe...Hulkin reidet

Hulkki, kerkeätkö käymään baareissa ja kuinka alkoholinkäyttö?
Antaako selkäranka joskus periksi ja otat sen yhden-kaksi saunakaljaa? Vai tuleeko otettua isolla kädellä?:confused:

Kuulemma nauttinut alkoholia viimeksi abi(??)risteilyllä.

Tää on kyl yks hauskimmista threadeista täällä. Ensin yhen viikon tulee asiallisia kysymyksiä, jossa hulkki tyrmää sitten ihmisten luulot ja tämän jälkeen tulee puheeksi joko hulkin suhde penkkiin, alkoholiin tai JWO:hon yms muihin. :lol2:

Jatkakaa.

Eikö tohon myös perustu juurikin se DoggCrapp? Eli heti kun tökkii niin uusi liike tilalle, ja sit kun se töksähtää niin toivonmukaan vanhassa liikkeessä ollaan vahvempia kuin ennen.
Doggcrappissa homma on vähän radikaalimpaa, eli heti kun sarjapainot eivät enää nousekaan, liike menee vaihtoon. Itse en näe moista militanttiutta kauhean järkevänä ainakaan pidempään treenanneilla, sillä väkisinkin silloin tällöin tulee heikompia päiviä vaikka pitkän aikajakson kehityskäyrä olisikin selkeästi nousujohteinen.
Kuulemma nauttinut alkoholia viimeksi abi(??)risteilyllä.
Nope, broidin tupareissa syksyllä 2002.
Tää on kyl yks hauskimmista threadeista täällä. Ensin yhen viikon tulee asiallisia kysymyksiä, jossa hulkki tyrmää sitten ihmisten luulot ja tämän jälkeen tulee puheeksi joko hulkin suhde penkkiin, alkoholiin tai JWO:hon yms muihin. :lol2:
Kaikkein "hauskinta" on se, että olen vastannut noihin samoihin kysymyksiin tässäkin threadissa jo useaan kertaan, mutta siltikin samat kyssärit ja jutut toistuvat kerta toisensa jälkeen. :rolleyes:

Mitäs meinaat kesällä tehdä? Helsingin terassit houkuttelee pitkää ja uskomatonta Uttia varmasti enemmän kuin kuumat ja hikiset salit? Vai?;)

Mitäs meinaat kesällä tehdä? Helsingin terassit houkuttelee pitkää ja uskomatonta Uttia varmasti enemmän kuin kuumat ja hikiset salit? Vai?;)

Veikkaan, et menee tiiviisti sisätiloissa ikkunat teljettynä kesätentteihin lukiessa päiväsajat nukkuen ja aurinkoa vältellen. Ehkä Batman olis parempi nimitys Hulkin sijaan tälle yön pimeydessä puuhastelevalle mystiselle hahmolle.

Ootko Hulkki muuten millon käyny viimeks hietsussa? Ja nyt ei lasketa niitä sun talvisia hiihtolenkkejä tai pilkkisessioita kyseisissä maisemissa!

Veikkaan, et menee tiiviisti sisätiloissa ikkunat teljettynä kesätentteihin lukiessa päiväsajat nukkuen ja aurinkoa vältellen. Ehkä Batman olis parempi nimitys Hulkin sijaan tälle yön pimeydessä puuhastelevalle mystiselle hahmolle.

Kannattaa itse kenenkin varoa tuota auringonvaloa, syövyttää silmät ensiksi ja toiseksi muuttaa tuhkaksi jokaisen kellarin pimeydessä treenaavan.:evil:

Monk1a.jpg

Ihan normaalisti treenaamallahan kesät aina menevät; terassilla en ole muistaakseni ikinä edes käynyt.
Ootko Hulkki muuten millon käyny viimeks hietsussa?
Kyllä mä viime kesänä kävelin kerran hietsun läpi kun olin menossa sitä kautta jonnekin.
Tämähän nyt on varmaan kysytty ennenkin, mutta mistä/miksi olet tuon Hulkki nimen ottanut/saanut?
Jenkkivuonna yksi tyyppi rupesi kutsumaan Hulksteriksi.

Hulkki, mulla olis hyvä kuvaidis, susta pitäis saada tommoisilla munkkikuteilla yksi tommoinen bodymunkkikuva. Saadaan faneille taustakuva. Mä voin hoitaa munkin vaatteet ja mennään kuvaamaan se jonnekin Suomenlinnaan.

Kannatetaan! :hyper: :rock:

Ehkäpä jopa NGV kaveriksi? :)

Miten muka hietsun kautta mennään yhtään mihinkään, kyllä se väkisin lenkin tekee:D No ei se mitään, Kyllä mäkin tolla sun kondiksella oikasisin hietsun kautta useemminkin:) Vaikkakin olen melko varma että sulla oli vaatteet päällä etkä kävellyt hiekkarantaa pitkin kun siellä kävit...
Ehdottomasti hulkista munkkikuvaa ja hietsukuvaa!!

Back
Ylös Bottom