CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Hulkki olis yks kysymys? Ajattelin kirjottaa tän tänne ku täällä suhun saa varmaan yhteyttä:).
Eli mitä höpisitkään siellä FTA: seminaarissa siitä voimapuolesta. Eli oon ajatellu kokeilla 2x6 systeemiä mavessa....mutta sillä aaltoilevalla tavalla.
Eli oletetaan että mulla on vaikka se maximi 6toistoo 125kg. NI mistä painosta lähden liikkeelle ja mihin lopetan. Ja entä tämän jälkeen?

Eli mitä höpisitkään siellä FTA: seminaarissa siitä voimapuolesta. Eli oon ajatellu kokeilla 2x6 systeemiä mavessa....mutta sillä aaltoilevalla tavalla.
Eli oletetaan että mulla on vaikka se maximi 6toistoo 125kg. NI mistä painosta lähden liikkeelle ja mihin lopetan. Ja entä tämän jälkeen?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1389159#post1389159

Luonnollisestikin jos kutosmaksimi on esim. tuo 125 kg, lasketaan painot niin että juuri ennen kevyttä viikkoa tehdään kutosia 125 kilolla (tai sillä painolla, millä saadaan esim. kolme kutosta - tämä ei todennäköisesti ole sama paino kuin se, jolla saadaan yksi kuuden toiston sarja). Eli esimerkiksi näin:

Viikko 1: 117.5 kg 3x6
Viikko 2: 120 kg 3x6
Viikko 3: 122.5 kg 3x6
Viikko 4: 125 kg 3x6
Viikko 5: kevyesti
Viikko 6: 120 kg 3x6
Viikko 7: 122.5 kg 3x6
Viikko 8: 125 kg 3x6
Viikko 9: 127.5 kg 3x6
Viikko 10: kevyesti
Viikko 11: 122.5 kg 3x6
...

Hulkkihan treenasi mallikkaasti Maken kanssa jalkoja Supermass -the return dvd:llä. :D
Itekkää ei sillon tullu vielä pakkotoistoa kateltua niin minä että mitä tuo poika tässä oikein tekee. Mutta painot alko olla samaa luokkaa, maken kans niin OK. Miten muuten marko veteli niin pienillä painoilla sarjoja kyykyssä? Eikö teillä samaa luokkaa painot siinä ollu?

Itekkää ei sillon tullu vielä pakkotoistoa kateltua niin minä että mitä tuo poika tässä oikein tekee. Mutta painot alko olla samaa luokkaa, maken kans niin OK. Miten muuten marko veteli niin pienillä painoilla sarjoja kyykyssä? Eikö teillä samaa luokkaa painot siinä ollu?

siis oletko katsonut sen dvd:n tulpat korvissa. sanoi kyllä selvästi miks painot on pienet.

Luonnollisestikin jos kutosmaksimi on esim. tuo 125 kg, lasketaan painot niin että juuri ennen kevyttä viikkoa tehdään kutosia 125 kilolla (tai sillä painolla, millä saadaan esim. kolme kutosta - tämä ei todennäköisesti ole sama paino kuin se, jolla saadaan yksi kuuden toiston sarja).
Pitääkö siis tehdä mielummin 2-3 sarjaa sillä omalla maksimilla eikä semmoista pyramidia esim. mulla mavessa: 6*110, 6*135, 6*147,5? Vai onko tuo väärin? Ja muuten menisi samanlailla, että jokaiseen noista sarjoista lisätään se viikottainen määrä rautaa? Kuulostaako liian typerältä?

Aikaa jo kun kattoin pätkän... luulis että nuin isolla jätkällä isommilla painoilla paikat kestää.

melko torspo todentotta. oishan se voinu megamiehen mieliksi ottaa vaikka 300kilolla sarjan ja jättää loppu vilmin tekemättä tai sitten loppu vilmi ois kuvattu kun make haahuilee laitteista toiseen rollaattorilla:david:

Oletko muka oikeasti katsonut tuon pätkän? Tehtiin nimittäin kaikki sarjat tasan samoilla painoilla, ja tein jokaisessa sarjassa joko yhtä monta tai enemmän toistoja kuin Make. Syynä tähän olivat tosiaan Maken viimeaikaiset jalkaloukkaantumiset, joista hän aivan selvästi jalkatreeniosuuden alussa kertoikin.
Pitääkö siis tehdä mielummin 2-3 sarjaa sillä omalla maksimilla eikä semmoista pyramidia esim. mulla mavessa: 6*110, 6*135, 6*147,5? Vai onko tuo väärin? Ja muuten menisi samanlailla, että jokaiseen noista sarjoista lisätään se viikottainen määrä rautaa? Kuulostaako liian typerältä?
Hohhoijaa, harva asia on "väärin" kun puhutaan treeniohjelmista. Tuo nyt vain on IMO vähemmän fiksu tapa tehdä asiat, eli en näe kauheasti järkeä haaskata energiaa nousevaan pyramidiin ennen raskaimpia sarjoja JOS mitään loukkaantumisia tai liikkeeseen liittyviä kipuja ei ole. Jos paikat ovat tosiaan kunnossa, kannattaa tehdä vain normaalit huolelliset lämmittelyt, ja aloittaa työsarjat suoraan raskaimmilla sarjapainoilla.

Oletko muka oikeasti katsonut tuon pätkän? Tehtiin nimittäin kaikki sarjat tasan samoilla painoilla, ja tein jokaisessa sarjassa joko yhtä monta tai enemmän toistoja kuin Make. Syynä tähän olivat tosiaan Maken viimeaikaiset jalkaloukkaantumiset, joista hän aivan selvästi jalkatreeniosuuden alussa kertoikin.
No oikein siis loppuusa muistin. Toisilla vain ei mee jakeluun isomies, pienet painot. Saipahan keuhkoomista aikaseksi kuitenki!

Olet varmaan maininnut asian jossain,mutta kysyn silti.
Kuinka paljon päivässä otat C-vitskua?Varsinkin näin flunssa-aikoihin.Ja uskotko itse valkosipulin lentsuja estävään vaikutukseen?

luulis että nuin isolla jätkällä isommilla painoilla paikat kestää.

a true idiot :hyper:

luuleksä oikeesti et sun nievelet kasvaa lihasten tahdissa ??

Megamies sanoi:
Toisilla vain ei mee jakeluun isomies, pienet painot.
Oletko kuullut anabolisista steroideista ? niillä saa isot lihakset pikku pumppailullakin
(provoo, tiiän et täytyy oikeesti treenaa iha hc)

NEUTRAALI sanoi:
make haahuilee laitteista toiseen rollaattorilla :david:

HAHAHAHAH :D:D:D:D:D:D:D:D

No oikein siis loppuusa muistin. Toisilla vain ei mee jakeluun isomies, pienet painot. Saipahan keuhkoomista aikaseksi kuitenki!

tiiätkö ees millasilla painoilla make teki aikoinaa kun sillä oli paikat kunnossa? katoppa tarkemmin se pätkä mitä se kertoo miksi se ei käytä ylisuuria painoa yli vuos sitten.

Back
Ylös Bottom