CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Joo no en mä vedä herneitä nenään vaikka haukuisit kaikilla sanoilla mitä tiedät, koska olen varmaan ansainut ne. Any way kyllä porukka vaan tuppaa muistuttamaan vain siksi, että se sitten olisi parempi Lahdessa, anteeksi kun itse mainitsin asiasta.

:offtopic: Siis mikä läppä tää on, että nuoleskelet Hulkin takapuolta?

Dobermann sanoi:
:offtopic: Siis mikä läppä tää on, että nuoleskelet Hulkin takapuolta?
Ei tuu kesää, yritän vaan olla kohtelias kaikin puolin varsinkin nyt näin ennen kisoja. BTW satuinpa näkemään Hulkkin kun kävin noutamassa Faidralta tuliaisia jenkeistä joten kyllähän se isomörkö oli ja Ville ja ironteme kanssa. Onnea vaan kisaa ja nyt ironteme sitten sen öljyn kanssa huolellisemmin.

:rock: No niin ei muuta kun onnea matkaan ja mitallit kotiin. Sinä olet tehnyt työn ja teet lavalla kaiken itse joten nauti joka hetkestä. Ne hetket ovat vain sinun omia muut vain voivat katsoa. Kommentteja tulee mutta ei turhille miehille. NAUTI.:rock:

Vitsi toi on ärsyttävää...Täällä Haminassa kanssa sanotaan(siis puhekielessä) esim. tyttöillä. Ja kyllä rupeaa mua keittämään. Yksi t ja k kiitos. :offtopic:

Vitsi toi on ärsyttävää...Täällä Haminassa kanssa sanotaan(siis puhekielessä) esim. tyttöillä. Ja kyllä rupeaa mua keittämään. Yksi t ja k kiitos. :offtopic:
Mitemmää en oo huomannu. Vaikka eihän ne tytöt kyllä miulle puhukkaan.;)
Milläs salilla jumppaat arska?
Sorry:offtopic:

Hulkki olisi todellakin tuohon varteen vielä "ylimääräiset" 5kg lihaa ansainnut tuolla työmäärällä.:curs: :whip:
Saa nähdä kuinka miehen käy lahdessa :rolleyes:
Onnea vaan :thumbs:

Mitemmää en oo huomannu. Vaikka eihän ne tytöt kyllä miulle puhukkaan.;)
Milläs salilla jumppaat arska?
Sorry:offtopic:

Syke/Kotkan Hyväntuulen sali. Kyl sie miut varmaan tunnet, vaikken viiti nimeä laitta tänne nettiin.:offtopic:

Kovia vain nopeasti Hulkista tänne nettiin. :rock:

Jep, finaalissa ollaan, eli tämän syksyn kisaprojektin päätavoite on saavutettu. Huomenna pidän vain hauskaa finaalissa ja yritän saada vaparin menemään kerrankin edes jotakuinkin siten kuin se on harjoiteltu. Sijoituksella ei ole tässä vaiheessa enää mitään merkitystä, koska tuo finaalipaikka oli ainoa konkreettinen tavoite. Eli vaikka olisin finaalissa viides, olen jo nyt erittäin tyytyväinen. :)

nyt kaikki on vain plussaa
Nimenomaan, meikäläiselle on aivan sama vaikka olisin huomenna finaalissa viimeinen, ainoa pieni tavoite tässä on enää saada se vapari vedettyä kunnolla kun se Turussa meni niin totaalisen perseelleen (lähes kirjaimellisesti). :D

Jeah Hulkki, hienolta näytti! Jätkä osaa kyllä esiintyä yleisöä viihdyttävästi, ei muutenkaan ollut epäilystä ettetkö pääsisi finaaliin. Vaparivideota odotellessa ja tsemppiä huomiseen.Veikkaan et oot 2 :)

Edit: siis jos et voita ;)

:rock: Hyvä Hulkki,onnea!!!!!!!!
Nyt todellakin nauti mutta kuitenki huominén tosissaan ja poset tarkasti. Lajin yksi osa-alue on kilpailu ja kun olet treenannut tosissaan niin ei nyt enää mitään löysäilyä vaan voitto kotiin. TAISTELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joo, onnea vaan paljon Hulkki. IMO omassa sarjassasi sulla oli paras tuplat takaa pose, sanot sitten mitä sanot! :thumbs:

Edit: Tietysti kovasti tsemppiä huomiselle, harmi vain kun en ole itse näkemässä finaalia.

Back
Ylös Bottom