Lol, olen naureskellut aivan kippurassa Suomi24:n paskapalstalla oleville jutuille, joissa meikäläistä syytetään roinauksesta. Noita ketjuja on useampikin, ja en voi kuin ihmetellä mistä jengi oikein keksii noita juttuja? Joku väittää TIETÄVÄNSÄ, että meikäläinen on roinannut jo vuosia, jne. Voisivat arvon Suomi24-pellet sitten ihan suoraan pistää faktaa pöytään ja kertoa mitä oikein olen mukamas käyttänyt (edes jonkinlaisten todisteiden kera), kiinnostaisi itsekin tietää mitä tässä on muka tullut otettua! :lol2:
Kummallista tuollainen täyden paskan puhuminen mustamaalaustarkoituksessa, en vain ymmärrä mikä pointti tuossa on. Jos se nyt Suomi24-pellejen omaa oloa parantaa, meikäläisen fysiikkaa voi kyllä haukkua vaikka kuinka paskaksi niin paljon kuin huvittaa. Olisin todennäköisesti suurimmasta osasta kommenteista samaa mieltä :D
Mutta siinä vaiheessa kun ruvetaan keksimään aivan uskomatonta bullshittiä ja väittämään että meikäläinen on käyttänyt horkkaa, tuntuu juttu vain jotenkin käsittämättömältä. Toisaalta olen saanut kuulla perättömiä roinasyytöksiä aina 15-vuotiaasta asti, enkä vain enää jaksa niistä edes hirveästi hermostua. Kylmä fakta tätä touhua naturaalina harrastavalle kun on se, että mitä enemmän duunia homman eteen tekee, mitä enemmän sen pienenkin kehityksen vuoksi panostaa ja lopulta sitä kehitystä saa, sitä enemmän tulee noita roinasyytöksiäkin kuulemaan. Eipä tuolle mitään oikein mahda.