CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Se sanontahan kuuluu, että kehitys loppuu tyytyväisyyteen. En minä sitä vastaan väitäkkään.
On vain kuitenkin aikamoinen ero vaatimattomuuden ja suorastaan apaattisen vähättelyn välillä. Kyllä sitä nyt voisit edes joskus olla vähän tyytyväinen, mies hyvä ;)

Vihjaa sitten kun saat jotain "positiivista" luettavaa tuonne blogiin niin uskallan kurkistaa uudelleen :)

p.s.
Eikös sekoittunut unirytmi häiritse kehitystä? :D

Hulkki on suhteellisen oikeassa siinä mielessä, että lahdessa valot tulevat olemaan kovemmat.

Turun konserttitalon valaistus oli todella huono paikoittain, esim. oikeassa reunassa lavaa ei käytännössä ollut valoa juuri yhtään(sama taisi olla toisella reunalla...).

Muutenkin valaistus on pehmeää, eikä kovaa suunnattua valoa.

Edit:
Siinä mielessä Hulkilla on eduksi kovasti uraiset etureidet ja todella hyvä selkä(paksuus+leveys molemmat kunnossa) + se, että sivuilta katsottua on todella kova monelle CBB-kisaajalle.
Pohkeissa on mittaa mutta jotenkin lohkoissa saisi olla paksuutta lisää vielä reilusti.

Paremmalta tulee näyttämään Lahdessa valojen puolesta livenäkin jos vain tuon helvetinmoisen öljyllä läträämisen jättää pois.

Ei siitä nyt enää tartte vittuilla. Useampaan kertaan Hulkki on jo maininnu että virheistä opitaan.

Heh, kun omasta mielestäni muut kilpailijat näyttivät nimenomaan paremmilta kuin minä. :D
Onnea Hulkki. Mitäs minä sanoin voitto tuli. Se että muut näyttävät paremmalta on ihan hyvä merkki siitä että sun pää on terve. Mutta usko mua se tunne tulee joka kerta kun menet pumppihuoneeseen ja katsot peilin kautta muita. Neuvo ÄLÄ KATSO ja PISTE. Keskity vain omaan tekemiseen nyt muut katsoo sua. Tsemiä lahteen.:worship:

Onnittelut vielä Hulkille! Hulkkia psyykkisesti vahvempaa kilpailijaa tuskin löytyy CBB-lavoilta, joten on mielenkiintoista seurata, miten monta SM-voittoa lähitulevaisuus tuo tullessaan. ;)
Mielenkiintoista, että joku jaksaa aina tulla selittämään minulle että minulla on väärä asenne ja että minun pitäisi lopettaa koko homma.
Asennoitumisesta voin sanoa sen, että liioitellun tuntuisesta negatiivisuudesta tulee ainakin omalla kohdalla heti jonkinlainen luotaantyöntävä efekti, jota et todennäköisesti helposti huomaa. Silloin kun viesti suuntautuu ulospäin, kannattaa miettiä tilannetta ehkä hieman nykyistä enemmän vastaanottajan näkökulmasta...

Asennoitumisesta voin sanoa sen, että liioitellun tuntuisesta negatiivisuudesta tulee ainakin omalla kohdalla heti jonkinlainen luotaantyöntävä efekti, jota et todennäköisesti helposti huomaa. Silloin kun viesti suuntautuu ulospäin, kannattaa miettiä tilannetta ehkä hieman nykyistä enemmän vastaanottajan näkökulmasta...

Helvetin hyvin sanottu.

liioitellun tuntuisesta negatiivisuudesta tulee ainakin omalla kohdalla heti jonkinlainen luotaantyöntävä efekti, jota et todennäköisesti helposti huomaa. Silloin kun viesti suuntautuu ulospäin, kannattaa miettiä tilannetta ehkä hieman nykyistä enemmän vastaanottajan näkökulmasta...
No joo, voisihan tuota ulospäin näytettyä realistisuutta (jota muu jengi kutsuu negatiivisuudeksi :D) hieman ehkä rajoittaa, jos se kerran muita häiritsee.

PS. Ensimmäistä kertaa on ollut jo jotakuinkin hyvä fiilis tuosta Turun kisakunnosta, kun olen näitä kuvia katsellut. Nämä ovat ainoat vastaan tulleet otokset, joissa olen näyttänyt mielestäni jopa kohtalaisen hyvältä. Kaikissa muissa kuvissa näytän lähinnä mönjää valuvalta heinäkepiltä. Oma mokahan tuo pitkälti oli, kun öljyä laitettiin niin sairaasti liikaa, eivätkä Turun legendaariset valotkaan kauheasti asiaa auttaneet. Toivottavasti näytän sitten Lahden kisoista otetuissa kuvissa hieman paremmalta, vähemmillä öljyillä ja paremmilla lavavaloilla.

Nyt ko Fast sua Hulkki sponsoroi niin mitä tuotteita sulla on kyseiseltä firmalta käytössä jos saa udella? Saitko muuten tuon sponssidiilin missä vaiheessa valmisteluja?

Nyt ko Fast sua Hulkki sponsoroi niin mitä tuotteita sulla on kyseiseltä firmalta käytössä jos saa udella?
Herakonsentraattia (Hera80), maitoprotskua (Maito90), ja isolaattia (Whey+), ja vähän hifimmistä jauhoista kreatiini ja glutamiini.
Saitko muuten tuon sponssidiilin missä vaiheessa valmisteluja?
Pari kolme viikkoa ennen Turun kisaa.

Back
Ylös Bottom