CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Tuhottomasti onnea Hulkille! Lahteen sitten täydellä höyryllä ja hiukan vähemmällä öljyämisellä.

Miksi Hulkki sanot ettet ole vielä valmis Classic BB-kilpailija, mutta olet tarpeeksi tiukka jo ? Miten voit saada lisää lihasmassaa saamatta lisääpainoa/vähentämättä rasvaa? Varmasti epäselvästi kysytty, mutta mutta :D Mietityttää vaan

Hulkin maksimipaino punnituksessa cbb -säännöillä on 95 kg. Ja jos tyhjennys ja tankkaus onnistuisi hyvin voisi paino lavalla olla (jos punnistus on edellisenä iltana) jotain 97 kg (??).

Hulkilla oli kyllä mainio lavaesiintyminen. Ja Elvis vaparissa.. jee! :)
Liityn selkääntaputtelijoihin ja fanitusjoukkoon.

Luin Hulkin kommentit voitosta Fastin blogista ja täytyy sanoa, että petyin.

Asenne on mielestäni aivan väärä. Jos ei tosta voitosta löydä mitään positiivista tai osaa iloita siitä, niin jotain on kyllä pielessä. Tai miksi sitten edes kilpailee.

Hulkki ei tule natuna olemaan koskaan sellaisessa kunnossa, että voisi ITSE sanoa olevansa kovassa kunnossa. Siltä se ainakin vaikuttaa.

Tuskin ketään kiinnostaa mun näkemykset, mutta tulipahan avauduttua.

Asenne on mielestäni aivan väärä. Jos ei tosta voitosta löydä mitään positiivista tai osaa iloita siitä, niin jotain on kyllä pielessä. Tai miksi sitten edes kilpailee.
No kyllä kuvista ym. päätellen Hulkki kuitenkin nautti tuosta kisahommasta.

Hulkki ei tule natuna olemaan koskaan sellaisessa kunnossa, että voisi ITSE sanoa olevansa kovassa kunnossa. Siltä se ainakin vaikuttaa.

Tuskin ketään kiinnostaa mun näkemykset, mutta tulipahan avauduttua.

Hulkki on monesti sanonut että tuo negatiivinen lataus on häntä auttanut häntä aikaisemminkin urheiluuralla muissa lajeissa. Itsetyytyväisyys ei johda mihinkään. Sama kuin monissa lajeissa todettu ikuinen vain Sm mitalien metsästys vaikka tsao on hirveen huono. Miehellä on selvä visiö siitä minkälaisessa kunnossa pystyy oleaan määrätietoisella toiminnalla. Pieni ylinegatiivisuus sallittakoon tässä tapauksessa.

Vielä kerran ISO ONNITTELU ja halaus sekä hiplaus Hulkille! Oli kiva treffata :hyper: Kisan jälkeen annoinkin palautetta, mutta muistutan vielä , että Lahdessa sitten teet kaiken RAUHASSA. Vaparista jäi hirmuisen hätäinen ja kiireinen maku, eli rauhallisuutta siihen lavatekemiseen. Muuten debyytti sujui todella mainiosti ja fysiikkakierroksella olit mun silmään ainakin ihan ylivoimainen, vaikka Jalkasen Jouni laittokin fysiikassa sut tiukoille. Muutenkin CBB pojilla oli hyvä meininki koko kisan läpi, uskomattoman hyvä sakki!

Vielä on varaa pistää ihan ökykireäksi! Lahdes nähdään:thumbs:

PS. Olen takuuvarma, että Hulkki on sijoitukseen ihan tyytyväinen. Mutta noin kilpailijana on ihan normaalia, että arvioi omaa suoritusta ja omaa kuntoa ja miettii onko siihen tyytyväinen. Kehityksen avain on tietoisuus omista puutteista ja toisaalta myös hyvistä puolista. Ja eiköhän se voittokin ala maistumaan vieläkin paremmalta, mutta taitaa olla keskittyminen Lahteen jo käynnissä, että sen jälkeen sitten ne tuulettelut.

Miten niin väärä? Ehkäpä nuo lavakuvat ovat latistaneet voiton tunnelmat, kun oman blogin lukemisesta tehdyn tulkintani mukaan Hulkki olikin melkoisen pettynyt kisoihin nimenomaan kuntonsa ja lavaesiintymisensä takia. Toisaalta ei tuo välttämättä ollut edes pettymystä, vaan pikemminkin neutraalia toteamusta: onhan Hulkki jo kuukausia etukäteen varoitellut näyttävänsä todella laihalta lavalla. Voin itsekin kuvitella, että onhan se melkoinen lasku maan päälle, kun katsoo kirkkaassa valaistuksessa otettuja lavakuvia Miken ottamien varjokikkailujen jälkeen. :) Faktahan on se, että lava pienentää.

onnittelut tulee vähän jälkijunassa mutta so what.

ja videota odotellaan

Heh, kiitoksia kaikille. Hirveä määrä onnitteluja, meni pieni tovi jo kaikkien läpi lukemisessa.
nyt lienee realistista odottaa lahdessa sijoitusta 3:n sakkiin:rock:
Aika hiljaista kyllä on tuon suhteen, sen verran kova line-up kuitenkin Lahdessa. Pitkän sarjan finaalipaikka olisi aika kova saavutus meikäläiselle.
Kysymys: jänskäskö ennen lauteille menoa? Ainakin tasapaino oli hakusessa ;)
Ei kyllä jännittänyt melkein yhtään. Lavalla oli hauskaa joka sekunti.
Miksi Hulkki sanot ettet ole vielä valmis Classic BB-kilpailija, mutta olet tarpeeksi tiukka jo ? Miten voit saada lisää lihasmassaa saamatta lisääpainoa/vähentämättä rasvaa?
Eihän meikäläisellä tule varmaan koskaan nuo pituus/painorajat vastaan. Pituutta on 188 cm, eli maksimipaino punnituksessa 94 kg (Turussa painoin punnituksessa 91.2 kg). Noihin rajoihin mahtuu vielä siinäkin vaiheessa, kun viikko ennen kisaa painoa on 97-98 kg perse säikeillä. Vika viikko vain railakkaasti ketolla ja vähillä suoloilla, ja paino on punnituksessa alle 94 kg. Ja väittäisinpä, että 97-98 kilon paino perse säikeillä tulee tarjoamaan ihan riittävästi haastetta vaikka vielä 10-15 vuodeksi kun natuna tuo lihasmassan kasvu on aika hidasta.

Lihasmassaltani en ole vielä Classic BB -tasoa, koska fysiikassa on vielä isoja puutteita. Kädet, olkapäät, pohkeet, rinta, etureidet... Kaikkea tarvitsee parantaa ja PALJON, jotta voin realistisesti kilpailla esim. SM-voitosta jonain päivänä.
Mielenkiintoista, että joku jaksaa aina tulla selittämään minulle että minulla on väärä asenne ja että minun pitäisi lopettaa koko homma. Satun pitämään siitä, mitä teen, ja jos se ei jotain perttiä miellytä, paska homma. Asennettani en rupea muita miellyttääkseni muuttamaan.
taitaa olla keskittyminen Lahteen jo käynnissä, että sen jälkeen sitten ne tuulettelut.
Juu, ei tässä parane kauheasti laakereillaan lepäillä koska Lahdessa haluan kipeästi näyttää paljon paremmalta kuin noissa Turun kisakuvissa.

Pikkuisen täytyy kompata Pertti123:n kommenttia tuosta blogientrystä. Tuo otsikko "Turun kisapäivä - kotiinviemisiksi kuudenneksi viimeinen sija laihojen poikien pullistelukisasta" ei tosiaankaan satunnaiselle surffaajalle kerro että voitit :) Vaikka omiin tekemisiin saa kriittisestikin suhtautua, niin kyllä välillä voisi myös krediittiäkin itselleen antaa. Varmaan sponsorinkin olisi mukavampi lukea positiivisia ajatuksia urheilijoiltaan.

Mutta hyvä blogi se on silti, ja kuntokin oli rautaa.

Pikkuisen täytyy kompata Pertti123:n kommenttia tuosta blogientrystä. Tuo otsikko "Turun kisapäivä - kotiinviemisiksi kuudenneksi viimeinen sija laihojen poikien pullistelukisasta" ei tosiaankaan satunnaiselle surffaajalle kerro että voitit :) Vaikka omiin tekemisiin saa kriittisestikin suhtautua, niin kyllä välillä voisi myös krediittiäkin itselleen antaa. Varmaan sponsorinkin olisi mukavampi lukea positiivisia ajatuksia urheilijoiltaan.
No onko nyt parempi, valikoin sanat hieman positiivisemmin: http://www.fast.fi/index.php?mid=389

Tulihan se sieltä :D . Minun silmääni ainoa kohta, joka on ehkä hieman epätasapainossa muuhun kehoon nähden. Muulle keholle sitten tasaisesti :whip: .

Ilman kunnollista omistautumista tässä lajissa tuskin koskaan ollaan todellisia tähtiä, eli siinä mielessä asenne on kohdallaan. Pahimman itsensä dissauksen voi ehkä kuitenkin pitää pään sisäisenä psyykkauskeinona, johan se on reilua kanssakisaajiakin kohtaan, jotka tällä kerralla hävisivät 6 -0... ...mutta tämä on vain minun mielipiteeni :rolleyes: .

Eläimellistä tsemppiä lahjakkaalle nuorelle kehonrakentajalle!

Pahimman itsensä dissauksen voi ehkä kuitenkin pitää pään sisäisenä psyykkauskeinona, johan se on reilua kanssakisaajiakin kohtaan, jotka tällä kerralla hävisivät 6 -0... ...mutta tämä on vain minun mielipiteeni :rolleyes:
Heh, kun omasta mielestäni muut kilpailijat näyttivät nimenomaan paremmilta kuin minä. :D

Parempi niin, jaksat taas treenata huomenna... ...tai oikeastaan tänään... :D

:offtopic: Jos sopii kysyä niin mistä olet tämän paidan hommannut?
utti_venytys.jpg

Mulle tuli kyllä vähän samat fiilikset - alkoi koko blogin lukeminen vituttaa. Vaikka äijä diggaa touhustaan kympillä, painaa täysillä päälle jatkuvasti ja niin edespäin, olisi varmaan omasta mielestään (blogissa) tikkukäsi narujalka kynis vaikka massaa olisi tuplat Colemanniin.

Hulkki on aina niin surkea laiha tikku ja Kalimero on täysin lahjaton ja selätön ja..
Se on kiva että meillä lihaksikkailla ja lahjakkaillakin on toivoa.

Se on kiva että meillä lihaksikkailla ja lahjakkaillakin on toivoa.
Eiköhän se pointti tässä kaikessa ole se, että kukaan ei ole koskaan tyytyväinen kuntoonsa, jos tätä lajia yhtään enemmän tosissaan harrastaa.

Lisäksi Turun valot ovat aina sen verran paskat, että kuvat eivät yleensä todellakaan mairittele kilpailijoita. Täältä löytyvissä kuvissa näytän mielestäni itse asiassa ihan ookoolta, harmi vain että tuossa ei ole kuin muutama otos.

Back
Ylös Bottom