CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Olishan tuolla nyt vähän enemmän kisaajia saanut olla mun puolesta Hulkin kanssa lavalla. Meinaan pronssilla Hulkki pääsee sanomaan "olin kolmanneksi viimeinen".

:lol2: Siinä oli Hulkin asenne pähkinänkuoressa.

Menestystä kisaan, onnea et tarvitse!

Erittäin tärkeä tieto: Minkälaista musiikkia Hulkki kuuntelee? :)

Äläkä sano, että klassista tai ettet kuuntele musiikkia ollenkaan...

Jostain kumman syystä ei kauheasti jännitä, kaipa tuo sitten johtuu siitä että olen tiennyt jo dieetin alusta lähtien että tulen olemaan laiha paska lavalla - ei ole sen suhteen paljon jännittämistä :D

No toivottavasti noin kova itseluottamus ei näy lavalla;)

Olishan tuolla nyt vähän enemmän kisaajia saanut olla mun puolesta Hulkin kanssa lavalla. Meinaan pronssilla Hulkki pääsee sanomaan "olin kolmanneksi viimeinen".

Jos Hulkki tulee pronssille ja kilpailijoita on kuusi, niin hän olisi tällöin vasta neljänneksi viimeinen, eikä se kuulosta enää kovin huonolta kuuden joukosta, eli tätä arpaa Hulkki tuskin pystyy raaputtamaan:) .

itse ironinen ja pessimisti on siks hyvä olla ku jos ei pärjää niin voi sanoa että mitäs minä sanoin. Tosin voitto ei maistu silloin ehkä niin hyvältä..
Jos lähtee kovalla uholla ja optimistisena ja häviää niin se kolahtaa aika pahasti mutta pessimisti ei pety. niinhän sitä sanotaan:D

Äijä osaa olla kyllä aika uunon näkönen. :D Viittaan siis Fast-päiväkirjan kuviin jos joku ei tajunnut. Ei siinä mitään, hyvältä näyttää, onnea kisoihin. ;)

Sehän voitti!!!!! :worship:

Nyt jos alkaa jotain vielä selittelee tuomarien epäpätevyydestäni, niin voihan :david:. :lol2:

Hyvä HULKKI! :kippis1: :rock: :worship:

"Joo tässä taisi tapahtua aika ihme kun niinkin pienellä todennäköisyyllä voitin. Tuomaritkin taisivat tolla sokeita kun eivät tajunnet miten raiskatut pulkkanarut siinä lavalla roikkui." Kai sentään protestoit voitostasi?

Onnea nyt vaan!! :thumbs:

EDIT. Tomin puhelu Hulkin kanssa UFS:n palstalta

Hulkki puhelimessa sanoi:
...emmä tiijä tuomarit oli sokeita niin ne pisti mut ykköseksi, ite olisin laittanut itteni kolmanneksi

Hulkki lähetti ensimmäisen kuvan lineupista.

Liitteet

• cb.webp
    cb.webp
    61,6 KB · Katsottu: 2 036
Back
Ylös Bottom