Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä jos sillä naisella ois ollu sarja siinä kesken niin oisikko keskeyttäny ja sanonu että nämä kaikki laitteet on mulle varattuja?
Huomas kyllä ettei asialla ollu mikään "naisten mies" :thumbs:

No hohhoijaa, kysyin kyllä voinko tehdä siinä välissä. Sarjan jälkeen ylätaljaan siirtyessäni piti tosin varastaa takaisin lapiokahva, jonka kyseinen nainen oli itse asiassa ensin varastanut meikäläiseltä. :lol2:Mitä jos sillä naisella ois ollu sarja siinä kesken niin oisikko keskeyttäny ja sanonu että nämä kaikki laitteet on mulle varattuja?
No hohhoijaa, kysyin kyllä voinko tehdä siinä välissä. Sarjan jälkeen ylätaljaan siirtyessäni piti tosin varastaa takaisin lapiokahva, jonka kyseinen nainen oli itse asiassa ensin varastanut meikäläiseltä. :lol2:
Kylä mä ihmettelen vaan tota jo aikasemmin huomiota saanutta tapaasi liikkua liikkeestä toiseen: eli puuskuttaa ja harppoa tappajan ilme naamalla etukenossa.. luulis sen aiheuttavan liian korkeita sykkeitä ja kataboliaa:D . Mäkin teen paljon vuorosarjoja, mutta yritän laahustaa liikkeiden välit mahdollisimman vähäenergisesti ja tasata hengitystä.. mistä sä muuten ton puuskuttamisen alunperin kehitit (siis puuskutat jopa käsipumppailun aikana, ei voi oikeesti ottaa niin paljoa pumpun päälle) ?Vaikka olenkin käyttänyt liikepareja ja supersarjoja treeneissäni jo parin kolmen vuoden ajan, on silloin tällöin tosiaan hieman hankala lähteä varaamaan klaksi tai pahimmillaan kolmekin suorituspaikkaa kerralla.
Toivottavasti NGV ei muuta Helsinkiin.. ajatella että Änkkäri joka Hulkin treeni-iltana seuraa mestariansa, pyyhkii hiet laitteista, vaihtaa painot ja huutaa sarjojen aikana: Hyvä Utii!!!. Uih Serbi edes tota ajatustaMike sanoi:NGV olis hyvä nakkikone tuohon ongelmaan. Se vois veivaa sun sarjan aikana sitä toista konetta. Tosin voi olla että Änkkäri unohtais homman "Uih serbi, Uskomaton Utti" kylttiä kantaessaan ja aaltoja tekiessään.

mistä sä muuten ton puuskuttamisen alunperin kehitit (siis puuskutat jopa käsipumppailun aikana, ei voi oikeesti ottaa niin paljoa pumpun päälle) ?
Toisin kuin eräät, meikäläinen ei ole mikään maratonjuoksija vaan tuollaisen treenitempon ylläpito jopa kevyemmissä liikkeissä ottaa pumpun päälle.mistä sä muuten ton puuskuttamisen alunperin kehitit (siis puuskutat jopa käsipumppailun aikana, ei voi oikeesti ottaa niin paljoa pumpun päälle) ?
Jep, sitten kun joku onneton eksyisi johonkin Änkkärin meikäläiselle varaamaan laitteeseen hätistäisi NGV tämän pois kauhealla sohimisella: "Vaikka olenkin teidän numero yksi HC-faninne koska treenaatte bodymekka Meijörssillä ja olette siis väkisinkin joku kova potari, pois nyt silti heti siitä herra Hulkkkin laitteesta, Tuonela minut vieköön jos herra Hulkkkin täytyy odotella supersarjojen välillä jotakin kekkosen ei-HC-wannabe-House-of-Pain-treenaajia jotka ovat vieneet herra Hulkkkille kuuluvat laitteet. Kautta Kekkosen Tuonelan, uih Serbi11!1!!"Toivottavasti NGV ei muuta Helsinkiin.. ajatella että Änkkäri joka Hulkin treeni-iltana seuraa mestariansa, pyyhkii hiet laitteista, vaihtaa painot ja huutaa sarjojen aikana: Hyvä Utii!!!. Uih Serbi edes tota ajatusta![]()

"Marathon Man"Toisin kuin eräät, meikäläinen ei ole mikään maratonjuoksija vaan tuollaisen treenitempon ylläpito jopa kevyemmissä liikkeissä ottaa pumpun päälle.
, kutsuukin mua yksi musta rastatukkainen hiukan klassikkikisaajia isompi jamppa toisella salilla (tuo kutsumanimi juontaa vuosien takaa kaudelta, jolloin vetäisin kepeästi 15-20 km:n juoksulenkin).. no mä kyllä hyytyisin noissa prässihullutussarjoissa alle aikayksikön..
:lol2:Jep, sitten kun joku onneton eksyisi johonkin Änkkärin meikäläiselle varaamaan laitteeseen hätistäisi NGV tämän pois kauhealla sohimisella: "Vaikka olenkin teidän numero yksi HC-faninne koska treenaatte bodymekka Meijörssillä ja olette siis väkisinkin joku kova potari, pois nyt silti heti siitä herra Hulkkin laitteesta, Tuonela minut vieköön jos herra Hulkkin täytyy odotella supersarjojen välillä jotakin kekkosen ei-HC-wannabe-House-of-Pain-treenaajia jotka ovat vieneet herra Hulkkille kuuluvat laitteet. Kautta Kekkosen Tuonelan, uih Serbi11!1!!"![]()
lol! Ei helevetti..Mike sanoi:Can you say NATURAGE!
Teemun ja muistaakseni pakkomielle.comin kanssa mietitty onkohan ikinä käynyt niin, että joku uusi tyyppi on astunut Meijerin ovesta sisään aikomuksenaan ostaa salikortti, nähnyt sitten itse Puuskuttavan Saatanan (eli meikäläisen hiihtämässä salia ympäri sarjojen välillä hullunkiilto silmissä) ja saman tien kääntynyt kannoillaan ja etsinyt itselleen toisen salin... :lol2:

Hahahaa, eikö olekin aivan legendaarinen näky? Kaikkein huvittavintahan siinä on, että se paita on oikeasti puhdas (otin muistaakseni suoraan pyykkinarulta sen päälle) mutta varmaan yli 10 vuotta vanhana vaatekappaleena näyttää väkisinkin siltä kuin se olisi jätetty johonkin vessanpönttöön likoamaan muutamaksi päiväksi... tai kuukaudeksi :DTähän kun vielä lisää eilen näkemäni asian, joka menee painajaisissani valkoisen valaan edelle: Utin treenipaita :urjo:
No ainakaan treeneistä tuskin tulee juttua, jos en kerran treenaa ennen maanantaita. Toisaalta nyt on vasta ensimmäinen lepopäivä, ja heti tekisi mieli päästä taas treenaamaan :lol2:Eikait hulkki meinaa jättää tuota FASTin blogia nyt 5 päiväksi seisomaan ku alko se 5 päivän väliaika reenauksessa ?
Tähän kun vielä lisää eilen näkemäni asian, joka menee painajaisissani valkoisen valaan edelle: Utin treenipaita :urjo:
;) ;) ;)
Joo, "puhdas" tosiaan.. siihen ei taida auttaa kemiallinen pesukaan..Hahahaa, eikö olekin aivan legendaarinen näky? Kaikkein huvittavintahan siinä on, että se paita on oikeasti puhdas (otin muistaakseni suoraan pyykkinarulta sen päälle) mutta varmaan yli 10 vuotta vanhana vaatekappaleena näyttää väkisinkin siltä kuin se olisi jätetty johonkin vessanpönttöön likoamaan muutamaksi päiväksi... tai kuukaudeksi :D
Joo, "puhdas" tosiaan.. siihen ei taida auttaa kemiallinen pesukaan..
olikohan se sama paita kun haisi ihan saatanan pahalle, kun varmistin viime viikolla sulle vinopenkkiä?:urjo: . Itekkin haisen pahalle, mutten oo sentään julkkis, ja sä oieesti jo oot sitä . Osta ny ihmeessä muutama 10e collegehousukin vaikka sieltä cittarista.. kun noi housutkin on välillä rispaantuneet haaroista - hyi saatana!
Kyllä minä vahtisin koneita ja suorituspaikkoja viimeiseen veripisaraan asti!Mike sanoi:NGV olis hyvä nakkikone tuohon ongelmaan. Se vois veivaa sun sarjan aikana sitä toista konetta. Tosin voi olla että Änkkäri unohtais homman "Uih serbi, Uskomaton Utti" kylttiä kantaessaan ja aaltoja tekiessään.
Noh nyt on sitten kai pakko jossain vaiheessa muuttaa sinne jossa ilma on anabolisempaa sen 27,654% kuin muualla. :lol2:Toivottavasti NGV ei muuta Helsinkiin.. ajatella että Änkkäri joka Hulkin treeni-iltana seuraa mestariansa, pyyhkii hiet laitteista, vaihtaa painot ja huutaa sarjojen aikana: Hyvä Utii!!!. Uih Serbi edes tota ajatusta
REPSIN!:lol2:Hulkki sanoi:Jep, sitten kun joku onneton eksyisi johonkin Änkkärin meikäläiselle varaamaan laitteeseen hätistäisi NGV tämän pois kauhealla sohimisella: "Vaikka olenkin teidän numero yksi HC-faninne koska treenaatte bodymekka Meijörssillä ja olette siis väkisinkin joku kova potari, pois nyt silti heti siitä herra Hulkkkin laitteesta, Tuonela minut vieköön jos herra Hulkkkin täytyy odotella supersarjojen välillä jotakin kekkosen ei-HC-wannabe-House-of-Pain-treenaajia jotka ovat vieneet herra Hulkkkille kuuluvat laitteet. Kautta Kekkosen Tuonelan, uih Serbi11!1!!"
Mites se sanonta meni more guts then brains vai kirjoitettiinkohan se noin, todennäköisesti että ei, mutta any way. :lol2:Toivottavasti ei kuitenkaan kellekään kovin isolle ja vihaselle bodarille.. saattas muuten tulla ennenaikaiset hautajaiset..
TÄääh? Jos meinaat sitä yhtä, niin se jätkä ottaa tosissaa kaikki mun puheet ja en ikinä puhu tosissani tuossa kekkosen kekkosessa aka. msn:ssä.Mitä ajattelet tuosta NGV:n kilahduksesta tuolla toisella puolella ?
TÄääh? Jos meinaat sitä yhtä, niin se jätkä ottaa tosissaa kaikki mun puheet ja en ikinä puhu tosissani tuossa kekkosen kekkosessa aka. msn:ssä.
Aika skitsolta setiltä kuulostaa, jos Änkkäri perustelee suurin piirtein joka toisen lauseensa jollain meikäläisen sanomisilla tai tekemisillä. Pientä rajaa voisi vetää tuohon henkilöpalvontaansa, ei ole tervettä tuollainen. Ja voisi edelleenkin opetella kirjoittamaan meikäläisen nimen edes oikein, jos sitä kerran meinaa juttujensa tukena käyttää. Ei ole kovin normaalia että ihminen ei opi yksinkertaista kirjoitustapaa oikein, vaikka siitä on huomautettu jo toistakymmentä kertaa.Mitä ajattelet tuosta NGV:n kilahduksesta tuolla toisella puolella ;)?