CBB Utti Hulkki Hietala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon miettiny tota jo pitkää ku toiset sanoo että tekee 3x10 ja sitten toiset 10x3. Mitä tää nyt tarkoittaa ?
Omasta mielestä se kuuluu sanoa " Tein kolme kertaa kymmenen" Kun tarkoitus on sanoa että teki 3 sarjaa ja 10 toistoa.

Oon miettiny tota jo pitkää ku toiset sanoo että tekee 3x10 ja sitten toiset 10x3. Mitä tää nyt tarkoittaa ?
Omasta mielestä se kuuluu sanoa " Tein kolme kertaa kymmenen" Kun tarkoitus on sanoa että teki 3 sarjaa ja 10 toistoa.

Ja näin se kuuluiskin. 10x3 tarkoittais, että tehdään 10 sarjaa kolmosia.

Nämä Utin reissuvideot on kyllä aivan loistavia. Näkee noita mestoja treenin lisäksi sekä ovat mukavan kompaktin pituisia. Nuo 10-20 minuutin mittaiset videot on kätevä katsoa vaikka aterian tai kahvikupin ohessa. Pidemmät tahtovat nykyään jäädä herkästi katsomatta kun ei tahdo aika riittää.

Hughes vaikuttaa varsin mukavalta tyypiltä. Aika hauska, että Utti sai hänestä tuollaisen suht vakituisen treenikaverin. :)

Hauskat kädet tolla Hughesilla, en ole tainnut koskaan pistää ainakaan merkille, että jollain dominoisi noin selkeästi hauikset. Hassusti forkutkin suht pienet, mut habat o hirveet.

Tää ei nyt ole sinänsä negaa Uttia kohtaan, mut mun korvaan noita Oh Yeah -huuhahduksia tuli Utilta jo liikaakin. Hughesin sanomina ne kuulostivat luontevimmilta, mut onhan kaveri toki natiivi ja osaa "rytmittää" ne oikein. Uttia siis arvostan kovasti ja puhuuhan hän tosi hyvää enkkua.

Tää ei nyt ole sinänsä negaa Uttia kohtaan, mut mun korvaan noita Oh Yeah -huuhahduksia tuli Utilta jo liikaakin. Hughesin sanomina ne kuulostivat luontevimmilta, mut onhan kaveri toki natiivi ja osaa "rytmittää" ne oikein. Uttia siis arvostan kovasti ja puhuuhan hän tosi hyvää enkkua.
Me nyt vaan ollaan jäyhiä suomalaisia ja ei siksi ymmärretä. Suomeksihan noi kuulostaa ihan helvetin typerältä, oujee työstä sitä selkää! Mutta heillä on oma kulttuurinsa ja Utti siihen sulautuu varmaan ihan vaihto-oppilasvuodenkin takia. Jos mä tollaiselle salille eksyisin ja jonkun bodarin sieltä tunnistaisin, niin tuskin osaisin tehdä muuta kuin tuijottaa hiljaa metrin päästä. :rolleyes:

Utti sanoi burgerien hinnat että edullisia jopa halvempia kuin jossain muussa jenkki paikassa, eikö nyt vaan voisi sanoa paljonko ne maksaa, mistä sitä voi tietää paljonko ne jossain muussa jenkki mestassa maksaa :) ????

Suositut

Back
Ylös Bottom