Mä oon alkanu käyttää hupparia ku inhottaa pienemmissä paidoissa kun naiset tuijottaa
Mut miesten katseet kelpaa kuitenkin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon alkanu käyttää hupparia ku inhottaa pienemmissä paidoissa kun naiset tuijottaa
Reenaatko munasillas?Mä oon alkanu käyttää hupparia ku inhottaa pienemmissä paidoissa kun naiset tuijottaa
Reissuvideoilla usein mainitaan edulliset vaatteet ja kengät sekä suomalaisia kiehtova sana "outlet" niin mitä ne tuotteet siellä jenkeissä maksavat? Kuulemma ovat edullisia mutta mitä se tarkoittaa euromääräisesti?
Reenaatko munasillas?
Kun miehen nimimerkki on Kemi, saattaa ihmiset tuijottaa joka tapauksessa - oli päällä mitä tahansa. Olla tama huva? GlögiOlla tama huono? En tiijä, joulu on joka tapauksessa peruttu!
Loppujen lopulta ei ainakaan Converset, Niket taikka Adidaksen tuotteet ollut mitenkään erityisen halpoja noissa outleteissa. Euroopastakin saa aikalailla samaan hintaan, kunhan vähän kahlailee internettiä. Calvin Kleinit, Hilfigerit ja muut oli taas sitten huomattavasti halvempia. Tuolta Rossista (missä Uttikin yhellä näistä videosta käy hakemassa kalsareita) saa sitten puoli-ilmaseksi kaikkee merkkituotteita, mutta ovat sitten kyllä ihan täyttä kakkoslaatua.Reissuvideoilla usein mainitaan edulliset vaatteet ja kengät sekä suomalaisia kiehtova sana "outlet" niin mitä ne tuotteet siellä jenkeissä maksavat? Kuulemma ovat edullisia mutta mitä se tarkoittaa euromääräisesti?
On kyllä mukavia nää Utin jenkkivideot. Varsinkin kun englanti on vielä noin sujuvaa, ja saa vanhoja bodareita ruotuun
Korjasin
Pitää toivoa, että Utti osuisi onnella Arskan kanssa samaan aikaan salille