Utti sen verran fiksu, että ei varmasti mitään raskauttavaa todistusaineistoa huhujen tueksi tule videoille päätymään
Joo olihan toi ovela, että asuu omassa kämpässä eikä ainakaan Kalmin luona!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Utti sen verran fiksu, että ei varmasti mitään raskauttavaa todistusaineistoa huhujen tueksi tule videoille päätymään
Joo olihan toi ovela, että asuu omassa kämpässä eikä ainakaan Kalmin luona!
Jos lähes 4 kymppinen ukko aina ollut sinkkuna ja ikinä mitään seurusteluja ym ei ole tullut julki niin mitäs se kertoo, ei sillä että sillä mitään väliä olisi ...
Onko noi ne ainoat vaihtoehdot, mitä olet kokenut mahdollisiksi? Ei siis ole mahdollista olla mukavan naisen kanssa ja lisäksi tehdä niitä asioita mitä rakastaa. Tai jopa tehdä niitä rakastamiaan asioita yhdessä sen naisen kanssa.Kertoo siitä, että on jätkä tajunnut että todellinen elämän ilo tulee vapaudesta ja rakkaudesta tehdä ihan mitä haluaa, mäkättävän akan sijaan.
Onko noi ne ainoat vaihtoehdot, mitä olet kokenut mahdollisiksi? Ei siis ole mahdollista olla mukavan naisen kanssa ja lisäksi tehdä niitä asioita mitä rakastaa. Tai jopa tehdä niitä rakastamiaan asioita yhdessä sen naisen kanssa.
Kertoo siitä, että on jätkä tajunnut että todellinen elämän ilo tulee vapaudesta ja rakkaudesta tehdä ihan mitä haluaa, mäkättävän akan sijaan.
Voihan sitä sanoa vaikka että olemme kaikki menossa satasta kohti-83 syntynyt se on eli voihan sitä sanoa että hän on neljättä kymmentä menossa
Ainakin mulle se kertoo sitä, että Utti on ollut ihan helvetin fiksu eikä ole levitellyt koko elämäänsä nettiin. Yleensä siitä seuraa vain pelkkää paskaa näille "julkkiksille". Toki yleinen ajatusmaailmahan nykyään on, että se mikä ei ole facebookissa/instassa/snäpissä/ties missä julkaistu, ei ole myöskään voinut tapahtua.Jos lähes 4 kymppinen ukko aina ollut sinkkuna ja ikinä mitään seurusteluja ym ei ole tullut julki niin mitäs se kertoo, ei sillä että sillä mitään väliä olisi ...
Onko noi ne ainoat vaihtoehdot, mitä olet kokenut mahdollisiksi? Ei siis ole mahdollista olla mukavan naisen kanssa ja lisäksi tehdä niitä asioita mitä rakastaa. Tai jopa tehdä niitä rakastamiaan asioita yhdessä sen naisen kanssa.
Tässä ketjussa maalailtiin aiemmin romanssihuhuja.. Uusien videoiden perusteella eivät pidä paikkaansa
Voihan sitä sanoa vaikka että olemme kaikki menossa satasta kohti
Onko kysyjä koskaan seurustellut suomalaisen naisen kanssa? Harvassa on naiset, jotka ei kitise jonninjoutavista asioista 25/8, ole persoonallisuushäiriöisiä tai ole heti ripustautumassa ekan tapaamisen jälkeen vakiokalusteeksi. Niitäkin on - avo/avioliitossa valmiiksi jonkun kanssa.
Itsehän olen toki virheetön!
Tietäjät tietää.Jos lähes 4 kymppinen ukko aina ollut sinkkuna ja ikinä mitään seurusteluja ym ei ole tullut julki
Painetaas vähän offtopicia;
Mä en tiedä mitä helvetin pirttihirmuja sä olet elämäs varrella raahannut kotiin mutta omakohtaisella kokemuksella voin sanoa että olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkähkössä parisuhteessa (avoliitossa) ja molemmissa olen tehnyt ja ollut just tasan niinkuin itse tahdon eikä muija ole koskaan mitään valittanut. Jätkäporukalla on menty millon minnekkin mökkireissuille, ryyppyreissuille, etelänmatkoille ymsyms ja se on aina ollut enemmän kun ok toiselle osapuolelle.
En muutenkaan tajua tätä mitä kuulee parisuhteissa olevilta että muija ei anna tehdä jotain, tai muija ei tykkää jos lähtee johonkin jätkäporukalla tms. Itsellä jos tulisi tuo tilanne vastaan niin antaisin varmasti monon kuvan perseeseen ja toivottaisin hyvää loppuelämää. Itse en todellakaan ole nyt, enkä tulevaisuudessakaan mikään vanki joka joutuu kyselemään menojaan joltain muulta ja saamaan hyväksyntää sille.
Miten minusta tuntuu, että tämä kaveri ei ole livenä nähnyt edes naisen tissiä. Kavereilta kuullut, että akat aina vain mäkättää. Eihän kukaan täyspäinen tuu tuommoista paskaa tänne jauhaa, voin kertoa sinulle , että ne jotka surustelee mäkättävän naisen kanssa, eivät ne kerro sitä muille, että nainen mäkättää, koska eivät kehtaa.Eihän tuossa mitään, toisilla käy parempi säkä.
Mää olen usein joutunut tyytymään niihin, jotka kyllä lähtee mukaan mutta seuraavana päivänä selviää, että ovatkin parisuhteessa (avoliitossa), mutku poikakaveri on kavereiden kans mökkireissulla, ryyppyreissulla, etelänmatkalla ymsyms, ni on sitten on tehty mitä on tehty. Otoksia on enemmän kuin se 2.
Miten minusta tuntuu, että tämä kaveri ei ole livenä nähnyt edes naisen tissiä. Kavereilta kuullut, että akat aina vain mäkättää. Eihän kukaan täyspäinen tuu tuommoista paskaa tänne jauhaa, voin kertoa sinulle , että ne jotka surustelee mäkättävän naisen kanssa, eivät ne kerro sitä muille, että nainen mäkättää, koska eivät kehtaa.