Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- - Utti, onko siltä risteilyltä jotain videomateriaalia olemassa? Pistä eetteriin, jos on!
Tuo roinakommentti alkaa oleen jo niin kulunut juttu, ettei sanoja löydy.
Se nyt vain tulee olemaan nyt ja jatkossakin niin, että aina kun vastaan tulee kovemmassa kunnossa oleva kaveri kuin mitä itse on, niin eihän sillä voi olla puhtaat jauhot pussissa.
Tällä verukkeella on sitten hyvä pönkittää huonoa itsetuntoa ja saamattomuuttaan.
Ihan vitun ison näköinen tuossa kuvassa.Omasta mielestäni jos cbb:ssä luovuttaisiin paino- taikka pituusrajoista suhteessa painoon, niin rupeisi sitä isoa lihaa näkymään jopa cbb lavalla. Jotenkin tuntuu että tuo tietty painoraja tietyn pituisena rajoittaa monien kehitystä. Tämä näkökulma siis ihan takarivistä huutelemalla, eikä suurta tietoa koko CBB:stä ole.
Niinpä, totta tuokin. Noo mutta sitä varten sitten on vissiin se BB ja napit, mikäli ei halua ns. jäädä junnaamaan paikoilleen. Kaikki kunnia näille pitkän linjan classic bodareille silti!Tuo sattuu ikäänkuin olemaan koko CBB:n idea, varsinkin täällä päin maailmaa. Ettei jengi takois kemian avulla sitä "isoa lihaa".
Jos paino ja pituusrajoista luovuttaisiin niin laji muuttuisi kv kisoissa identtiseksi kehonrakennuksen kanssa. Nyt jo suomalaiset altavastaajina kv kisoissa "löyhemmän" dopingtestauksen maiden kilpailijoita vastaan.Omasta mielestäni jos cbb:ssä luovuttaisiin paino- taikka pituusrajoista suhteessa painoon, niin rupeisi sitä isoa lihaa näkymään jopa cbb lavalla. Jotenkin tuntuu että tuo tietty painoraja tietyn pituisena rajoittaa monien kehitystä. Tämä näkökulma siis ihan takarivistä huutelemalla, eikä suurta tietoa koko CBB:stä ole.
Jos paino ja pituusrajoista luovuttaisiin niin laji muuttuisi kv kisoissa identtiseksi kehonrakennuksen kanssa. Nyt jo suomalaiset altavastaajina kv kisoissa "löyhemmän" dopingtestauksen maiden kilpailijoita vastaan.
Toiseksi noihin cbb-painorajoihin mahtuu oikeasti ihan helvetisti lihaa enkä usko että kenenkään suomalaisen cbb-kisaajan kohdalla painorajat rajoittaisivat lihaksen määrää. Jos joku ei mahdu painorajoihin painoa vedättämälläkään on hän todennäköisesti vain liian läski kisaamaan.
Junnu-cbb:ssä eri painorajat kuin yleisessäPaitsi,että taisi tehdä täälläkin asuvalla nimimerkki Eibillä melkoisen tiukkaa mahtua painorajan alle vaikka teini-ikäisenä kilpaili,tuskin kovinkaan läskinä. Parissa vuodessa ei olisi ollut enää mitään mahkuja niillä eväillä.
Omasta mielestäni jos cbb:ssä luovuttaisiin paino- taikka pituusrajoista suhteessa painoon, niin rupeisi sitä isoa lihaa näkymään jopa cbb lavalla. Jotenkin tuntuu että tuo tietty painoraja tietyn pituisena rajoittaa monien kehitystä. Tämä näkökulma siis ihan takarivistä huutelemalla, eikä suurta tietoa koko CBB:stä ole.
- - Classicissahan koko touhu on vähän niiku et bodataan vaan niiku vähän ettei vaan lihakset kasva liikaa. - -
Muutenkin uskallan omasta ja tuntemieni CBB-kisaajien puolesta väittää, että jokainen natikkana Classicissa kisaava tyyppi yrittää sitä lihasta kasvattaa niin paljon kuin pystyy. Ne painorajat eivät vain kovin helposti täyty kun luomuna puksuttaa. Helppohan sitä varmasti on rojut päällä ihmetellä kuinka natutreenaajat eivät kehitäkään 5 kiloa kuivaa lavapainoa joka vuosi, mutta kummasti antaa perspektiiviä hommaan kun alkaa löytyä yli 15 vuotta (esim. itselläni jo 18 vuotta) kokemusta erittäin tavoitteellisesta natikkatreenistä. Esimerkiksi Jani Pernell oli mielestäni kehittynyt todella hienosti, kun oli kasvattanut noin 4 kiloa lihasta vajaan 4 vuoden kisatauon aikana. Pitkään treenanneelle natikalle tuo on oikeasti aika kovaa kehitystä, mutta sitä tuskin ymmärtää jos ei ole itse yrittänyt vuosikausia tehdä samaa.
Itse olen sitä mieltä että toi cbb-painoraja aiheuttaa lisää roinan käyttöä. Koska nuoret saavat kuvan että natumaksimi=cbb painorajat. Luulis että noita cbb-jätkiä itseään kiinnostais ottaa selvää kuinka paljon sitä massaa oikeasti saa jos ei laihduta itseään joka toinen vuosi kisakuntoon vaan pitää sellasen 4-5 vuoden naturaalibulkin.
Ei se 4 vuoden bulkkikaan kehityksen tae ole. Kyllä sitä läskit välillä hyvä poiskin on poltella. En toki tarkota, että se kiristely tarkottaa rapsakkaa kisakuntoa.Luulis että noita cbb-jätkiä itseään kiinnostais ottaa selvää kuinka paljon sitä massaa oikeasti saa jos ei laihduta itseään joka toinen vuosi kisakuntoon vaan pitää sellasen 4-5 vuoden naturaalibulkin.
Onko jollain CBB-bodarilla oikeesti natuna mennessä tullut painorajat vastaan? Mä oon ollu siinä käsityksessä, että suurin osa ei joudu edes tekemään mitään poppakonsteja mahtuakseen rajoihin.
Onko jollain CBB-bodarilla oikeesti natuna mennessä tullut painorajat vastaan? Mä oon ollu siinä käsityksessä, että suurin osa ei joudu edes tekemään mitään poppakonsteja mahtuakseen rajoihin.