CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Aika pitkälti suurin osa bodyaiheisista kirjoista on vain vanhojen ideoiden kierrättämistä. Jostain syystä tuntuu vähän että Utin agendaan tuollainen ei oikeen sovi.

Aika pitkälti suurin osa bodyaiheisista kirjoista on vain vanhojen ideoiden kierrättämistä. Jostain syystä tuntuu vähän että Utin agendaan tuollainen ei oikeen sovi.

Niinpä. Uskoakseni Utti ei ole kuitenkaan mikään äärimmäisyyksien mies (jos omistautumista ei lasketa :D ) missään treeni- tai ravinto"tyylissä". Siksi kirjan kirjoittaminen ei ehkä tarjoaisi mitään kovin mullistavaa vaikkakin varmasti asiaa.

Toivottavasti Hulkki kerkee/jaksaa tehdä näitä Q&A-juttuja jatkossakin. :hyvä:

Voisitko Utti pliis paljastaa jo vihdoin millainen tämä salainen Tommi Heinosen espanjalaisprässin variaatio on? Oon käyny päässäni läpi kaikki erilaiset variaatiot mitä kuvitella saattaa ja kokeillut, mutta mitään vastus lateraliksen eristävää liikettä en ole keksinyt :D
Fastin sivuille julkaistusta Tom Platzin jalkatreenivideosta otin Tompan hack kyykyn käyttöön, mutta sekin ottaa kyllä allekirjoittaneella tasaisesti aika lailla kaikkiin etureiden osiin.

Vähän off topic, mutta itse asiassa se Platzin hack kyykky tuntuu paremmalta tällaiselle polvivammaiselle, kun saa pienemmillä painoilla isomman rasituksen etureidelle. Olen ymmärtänyt että Utillakin on ollut polvien kanssa jos jonkinlaista vaivaa (onko muuten diagnosoitu jotain?), niin ajattelin kysäistä, että oletko itse tuota kokeillut? Jännä sinäsä, että tuntuu paremmalta kun polvet menevät reippaasti varpaiden yli ja kantapäät nousevat, joka on monesti tuomittu polville haitalliseksi.

Olisi hienoa saada vastaus! :piis:

Voisitko Utti pliis paljastaa jo vihdoin millainen tämä salainen Tommi Heinosen espanjalaisprässin variaatio on? Oon käyny päässäni läpi kaikki erilaiset variaatiot mitä kuvitella saattaa ja kokeillut, mutta mitään vastus lateraliksen eristävää liikettä en ole keksinyt :D
Fastin sivuille julkaistusta Tom Platzin jalkatreenivideosta otin Tompan hack kyykyn käyttöön, mutta sekin ottaa kyllä allekirjoittaneella tasaisesti aika lailla kaikkiin etureiden osiin.

Vähän off topic, mutta itse asiassa se Platzin hack kyykky tuntuu paremmalta tällaiselle polvivammaiselle, kun saa pienemmillä painoilla isomman rasituksen etureidelle. Olen ymmärtänyt että Utillakin on ollut polvien kanssa jos jonkinlaista vaivaa (onko muuten diagnosoitu jotain?), niin ajattelin kysäistä, että oletko itse tuota kokeillut? Jännä sinäsä, että tuntuu paremmalta kun polvet menevät reippaasti varpaiden yli ja kantapäät nousevat, joka on monesti tuomittu polville haitalliseksi.

Olisi hienoa saada vastaus! :piis:

On muuten ihan ykösliike se platzin hackkyykky, joskus aikasemmin tuli kokeiltua, mutta nyt jäi pysyvästi omiib treeneihin. Hyvin toimii vaikka itsellä aika kova perse dominanssi.

On muuten ihan ykösliike se platzin hackkyykky, joskus aikasemmin tuli kokeiltua, mutta nyt jäi pysyvästi omiib treeneihin. Hyvin toimii vaikka itsellä aika kova perse dominanssi.

Itellä on etureidet ottanu aina paremmin treeniä vastaan ja mulla murheenkryyni onkin takareidet, joille parhaaks on osoittaununu rauhallinen puristelu maaten koukistuksia tehdessä. Vasta tämän vuoden aikana ymmärtäny ettei ne heikot lihasryhmät ainakaan itsellä kehity lisäämällä vain painoja ku haluttu kohdelihas ei tee työtä tarpeeksi vaan rasitus karkaa muille lihaksille.

Itellä on etureidet ottanu aina paremmin treeniä vastaan ja mulla murheenkryyni onkin takareidet, joille parhaaks on osoittaununu rauhallinen puristelu maaten koukistuksia tehdessä. Vasta tämän vuoden aikana ymmärtäny ettei ne heikot lihasryhmät ainakaan itsellä kehity lisäämällä vain painoja ku haluttu kohdelihas ei tee työtä tarpeeksi vaan rasitus karkaa muille lihaksille.

Ite tuli tossa jokunen viikko sitten kokeiltua takareisi/pakara akselille bulgarialaistakyykkyä Smithissä. Tuntuma oli rauhallisilla toistolla kyllä jäätävä. Dömpsit seuraavina päivinä aivan karmeat kun sattu pytyllekin mennessä :D
Siis suosittelen kokeilemaan.

Kyllä Utilla on vaan jäätävä tietotaito näihin asioihin ja tuo miten se kertoo asiat niin tämmönen tavallinenkin tallaaja on ymmärtävinään jotain. Utti vois ottaa projektin ja kirjottaa meille Suomenkielisen kirjan meille aiheesta ja samalla tienata pikkusen pinon seteleitä ;)

Kyllä Utilla on vaan jäätävä tietotaito näihin asioihin ja tuo miten se kertoo asiat niin tämmönen tavallinenkin tallaaja on ymmärtävinään jotain...

Jep ja se vielä, että miehen ääni sopii videoon kuin videoon ja sitä jaksaa oikeasti kuunnella oli aihe sitten mikä hyvänsä.

Olisi hieno hetki se, jos Hulkki ja Layne Norton joskus tapaisivat ja kävisivät muutaman tunnin keskustelun teorioistaan, ravinnosta, treeneistä jne.
Vielä kun tämä tilanne kuvattaisiin meille tavallisille treenaajille, niin voisi kuolla onnellisena.

Back
Ylös Bottom