Uskomaton Mr. Goodwin (Subtv keskiviikoisin klo. 21.00)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pasi85
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hän on nykyajan Harry Houdini, jonka taidot vetävät vertoja Teräsmiehelle. Brittiläinen hurjapää Jonathan Goodwin kiipeää pitkin pilvenpiirtäjän seinää ilman apuvälineitä, syö lasinsiruja ja eläviä skorpioneja sekä vapauttaa itsensä käsiraudoista roikkuessaan ylösalaisin helikopterista. Uutuussarja Uskomaton Mr. Goodwin alkaa Subilla keskiviikkona 4.9. klo 21.

Porukka seurannut tätä? On meinaa pikkaisen huikea kaveri. Bisset tarjoaisin jos näkisin :D

http://www.katsomo.fi/?treeId=33006111

Mä oon katsonut ja on ollu ihan mielenkiintoista. Mun oma lemppari tähän mennessä on se skorppiooni suussa juttu.

Jep, eilen katsoin tallennetun jakson, ihan sairas meininki.
Meinasin paskoa housuuni kun äijä roikkui kahden sormen varassa pilvenpiirtäjän reunalla, huhhuh. :rock:

Alotin kattomaan yhtä jaksoa, ja oli kyllä niin hirveetä kuraa että oli pakko lopettaa siihen. Samaa luokkaa kun Criss Angelit ja Blainet.. :face: :jahas:

Fanitan isosti. Tykkään miten temput on kuvattu helvetin monesta eri kuvakulmasta. Temppujahan ne on melkein kaikki, mutta kyllä äijältä sisua ja taitoakin löytyy. Treenaa ihan jäätäviä määriä.

Back
Ylös Bottom