No joo, mutta taidan kyllä silti jättää nuo poseeraukset ja kuvaukset noille tyttösille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hö, eihän missään sanottukaan että pitää olla missään kisakunnossa? Kaikenlaisille malleille on kysyntää minun ymmärtääkseni. Rohkeasti vaan pojille viestiä. Tässähän selvästi käy esiin se, että itse jo torjut koko ajatuksen kuvaamisesta koska oletat että vain ikidieetillä olevat lihaksikkaat mimmit pääsevät kuviin, vaikka niin ei missään ole edes sanottu?Horde666 sanoi:Punttimimmit on tietty ihania ja kauniita mutta olisi kiinnostavaa nähdä joku projekti ihan tavallisista treenaamattomista ihmisistä/naisista, esimerkiksi hieman pulskista? Koska eihän elämä voi aina olla dieettamista ja treenamista, eikä se ole kaikille edes mahdollista. Uskon että saisit yhtä kauniita kuvia?
Ärrä sanoi:Mike johonkin threadiin postas, et ei tässä mitää kisakuntoo olla hakemassakaan. Kun allekirjottanut vinku omat viestinsä nimimerkillä Kunto Kiristymään Päin.
Mulla on henk.koht. sellanen mielikuva, et haetaan persoonia.
ZannZ, anna palaa vaan!!!
Näinhän se on. Ja parhaiten varmasti pääsee eteenpäin asiassa nakkaamalla meille pojille viestiä, kuitenkin vähän vaikea täältäpäin satunnaisotannalla ruveta yv:illä ihmisiä pommittamaan.Faidra sanoi:Kaikenlaisille malleille on kysyntää minun ymmärtääkseni. Rohkeasti vaan pojille viestiä.
ETKÄ LAULA!!!TLP sanoi:Ja siihen tralalalaaaa perään :D
kettunen.org sanoi:ETKÄ LAULA!!!
Akikonomu sanoi:Hirvee karvainen antikisakuntoinen