Uskallanko? (empijöille;))

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Ikä
39
Toivottavasti tää ei oo ihan turha thread, mutta asia on sen verran hyppiny mun silmille, et päätin alottaa ihan uuden threadin ja nostaa kissan pöydälle...

Mikä siinä on että niin monet mimmit puhuvat "kiinnostusta ois, mutta uskallanko kun en oo senjasennäkönen"-tyylisiä juttuja... Varsinkin nyt kun Mike ja co. tekevät näitä upeita ainutlaatuisia projekteja niin mimmit empivät.. Miksi???

Mukaan vaan kaikki! Jokainen on uniikki, mahtava persoonansa, ja varmasti saadaan esille ne parhaat puolet! Mike on taitava kuvaaja niinkun muutkin remmin kuvaajat (TLP ja muut) ja osaavat kyllä käsitellä kuvattavia kuin kameraakin. Ja mitä sitten jos ette ole OMASTA mielestänne kunnossa? Eihän ole mitään kunto/naama-rajoituksia.

Jokainen punttimimmi on ainutlaatuinen ja esiintymisen arvoinen.

Ei ole vaikuttaa hyökkäävältä, haluan vaan kannustaa mimmejä rohkeasti lähtemään mukaan ja heittämään ne (useimmiten turhat) ennakkoluulot romukoppaan. Pois ne ajatukset että ei ole muka tarpeeksi hyvä tai hyvässä kunnossa.

Ja jos omasta mielestään tosiaankin on parannettavaa, ni :whip: vaan ja töitä sen eteen ja sit seuraavaan projektiin mukaan! Myönnän toki, että itellänikin oli monenlaisia ajatuksia kun lähdin esim. tuohon "punttimimmit -naisen keho"-kirjaprojektiin mutta uskalsin koska mielenkiintoa on. IMO on tyhmää jättää kokematta jotain noin ainutlaatuista ja upeeta sen takia että vähättelee itseään...

KAMOON GIRLS! Arvostakaa itseänne! Oletta varmasti sen ansainneet. Oon aivan varma että jokaisessa teissä asuu säteilevä, hot, uskomattoman kaunis ja kuvauksellinen punttimimmi, jos vaan halua on... Se voi vaatia työtä että se tulee esiin, mutta jos on halua... ni WHAT R U WAITING FOR??? ;)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Heh, just minuutti sitten laitoin tuonne punttimimmit.fi-threadiin postin :) onhan se omasta asenteesta varmasti kiinni. Mutta fakta on vain se että, jos musta ottaa 100 kuvaa, 1 niistä on onnistunut. Huomenna täytyykin käydä ostamassa se uus kuukausikortti kun kerrankin on aikaa. Kiitos kannustuksesta ZannaZ! :)

Niinpä just! Tosta punttimimmit.fi-threadista mulla kimpos sit että NYT vähän perseelle potkimista teihin mimmeihin!

Ei me, jotka ollaan kuvauksissa oltu, olla mitenkään sen kummallisempia kun kukaan teistä "empijöistäkään"... Samanlaisia tallukoita, eikä meiänkään kropat ole omasta mielestämme tarpeeks hyviä. Itekin oon lästänyt kisoista :rolleyes:...

JOS haluatte ja on mielenkiintoa lähteä johonkin, ni turha empiä, varsinkaan jos syy on joku tommonen kun että ei uskalla... Mitä ette uskalla? Mitä pelkäätte? Että häpäisette ittenne? OH PHLEEZE! Mikelle ja pakkiksen jengille???? No ei tuu tasan tapahtumaan! Mike on tosi lepposa kuvaaja eikä varmasti dissaa ketään ja ne kuvat on UPEITA!

Tohon punttimimmi-kirja-proggikseenkin kuvattiin monenlaisia mimmejä, toiset oli kisakireitä toiset taas eivät ja silti jokaisen kuvat olivat upeita. Mimmit on yksilöitä ja ei voi olettaakaan että kaikista tulis samanlaisia kuvia. Mutta kaikki olivat upeita! Oli pitkähiuksista ja lyhythiuksista, lihaksikasta ja vähemmän lihaksikasta. Kaikkia kamera rakasti ja tulos on ah! :kuola: suosittelen ostamaan ton kirjan todellakin!

Ei kannata ajatella "no mutta kun se on noin nätti ja kaunis ja kuvauksellinen... ja mä oon tämmönen ruma lössykkä joka ei osaa poseerata". Koska toi kuulostaa, suoraansanottuna naurettavalta. En usko että kukaan pitää itseään erityisen kauniina tai hyvänä poseeraamaan, mutta uteliaisuus vei musta ainakin voiton ja lähdin mukaan projektiin. Enkä oo hetkeäkään katunut!

Rohkeutta mimmit ja mukaan! :whip:... Ei se ole niin kamalaa. Ette te siinä mitään voi hävitä! Koitan kovasti valaa teihin muihin uskoa lähteä toteuttamaan niitä unelmia, kuten mm. mä ja Faidra ollaan tehty. Ei me mitään supermimmejä olla, ihan tavallisia nuoria naikkosia joilla on unelmia ja tahtoa toteuttaa niitä! Jokainen pystyy aivan varmasti samaan jos vaan tahtoo tarpeeks! Hyvää tarkoitan tällä "saaranalla" :piis: and :haart:.

-edit-
oon varma että Mike ja kumppanit vastaisivat jokaiselle empijöille samanlailla "rohkeasti vaan, ei tarvitse olla huippukunnossa", ja tätähän mäkin tässä koitan selittää. Eikä vaan sitä että lähtis näihin Pakkiksen/bodynetin juttuihin mukaan vaan yleensäkin elämässä. Ei kannata jättää kokematta jotain semmosta josta unelmoi ja on halua, sen takia ettei "uskalla".
VOITTAKAA ITSENNE JA USKALTAKAA! se tuntuu mahtavalta :5:!

Ehkä mä luen uudestaan tuon punttimimmit.fi-theadin... alkoi ehkä vähän kiinnostamaan... :)

Nokun ajattelin etten ole true insider punttimimmi eli asia ei koske minua, mutta jos meinaat että kaikki käy niin voisi silmäillä sitäkin topikkia :D

Nokun nokun :D. Seliseli ja blaablaa :D. Mutta hey, oikeesti. Mikä "true insider punttimimmi"? :lol2:. Samanlaisia tallukoita me täällä kaikki ollaan, joskus oltu alottelijoita jne jne. Eikä mitään sisäpiiriä ole, tsihih soikoon. Ja true punttimimmi on jos haluaa olla! Asennetta mimmit asennetta! Muuhunkin kun siihen salilla ähkimiseen, käyttäkää sitä samaa tahdonvoimaa ja asennetta hyväks muuallaki! :whip:

*potkii lisää perseelle (sorry jos tylytän)

Nyt on kyllä pakko kompata Zannazia :rock: Itselläkin päätös kirjaprojektin kuvauksiin lähtemisestä oli tosi tiukassa, kun en todellakaan ole liian tyytyväinen omaan kuntooni, enkä ole koskaan oikein tykännyt/osannut poseerata kameroille muutenkaan. Vielä edellisenä iltana olin ihan varma että Mike nauraa mut pihalle sieltä kun en ole riittävän hyvännäköinen/mallimainen/täydellinen, mutta osoittautui yllättäin ihan turhaksi se pelko :rolleyes:

Tottakai joka projektiin haetaan jotain tiettyä tyyppiä, saattavat välillä kaivata kuvauksiin nimenomaan kisakuntoisia tytsyjä, mutta siitä mainitaan sitten varmasti erikseen. Jos tekee mieli tehdä jotain, niin ei kannata mahdollisuutta sössiä sen takia että pelkää epäonnistuvansa tai ei usko itseensä tarpeeksi, vaan rohkeasti yrittää vaan. Itse olen sitä mieltä, että jokainen pystyy juuri niin paljoon kuin oikeasti tahtoo pystyä.

Niin kerta :thumbs:.

Asiaa kunoitchi! Ottakaa mallia plikat! :)

... ja tyytyväisenä voin todeta että tää thread on jo nyt palvellut hyvin... se jo, että saan mimmit uudestaan miettimään asioita joita on empinyt tehdä ni on hyvä jutti... :thumbs:.. jatkakaaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Loistavaa ZannaZ.... aivan 100% asiaa nuo sun viestit. :thumbs: :piis:

Kaikissa ihmisissä on mielenkiintoisia puolia ja meidän valokuvaajien duuni yhdessä mallin kanssa on 'kaivaa ne esiin'.

PERKELE! Kyl asennetta löytyy! :rock:
ZannaZ, oot hyvä persuksille potkija. Jatka vaan samaan malliin! :worship: Pientä rohkaisua tarvii aina joskus jokainen.

Et tulis ZannaZ vielä salillekkin potkimaan persuuksille, jotta saadaan tästäkin eukosta löysät pois..:whip:

*haluu kuvattavaksi :hyper: *

-pipsa- sanoi:
Mutta fakta on vain se että, jos musta ottaa 100 kuvaa, 1 niistä on onnistunut.

Sama juttu se on kaikilla. Itse olen joskus otattanut kuvia itsestäni yhtä juttua varten kuvaajalla ja suurin osa kuvista oli aivan järkyttäviä! Mutta pointtihan onkin se, että varsinkin digikameroilla niitä kuvia voi ottaa järkyttävän liudan ilman kauheita kustannuksia. Joku niistä on sitten hyvä. Olen myös itse valokuvannut lehteen ja samoin tehtiin: kamera laulamaan ja ehkä 1-5 kuvaa kohteesta (ihmisestä) oli hyviä. Julkaistunahan yleensä näkee vain niitä hyviä kuvia, jmutta ei voi koskaan tietää millainen kasa niitä kuvia on otettu ja kuinka järkyttäviä otoksia siellä on joukossa.

Niin ja ammattikuvaaja (jota en itse todellakaan ole) osaa vielä järjestellä sut kameraa varten hyvin, valaista ja valita sopivat kuvakulmat. Eli mene vain kuvattavaksi, jos haluat sitä salaisissa unelmissasi :)

Zone-sarja -42%
Amaryllis sanoi:
Mutta pointtihan onkin se, että varsinkin digikameroilla niitä kuvia voi ottaa järkyttävän liudan ilman kauheita kustannuksia. Joku niistä on sitten hyvä.

Nooo.. mä en aivan ole samaa mieltä tässä asiassa...
Halpuus on suhteellista, kun vähintään joka toisena vuotena uuden rungon vaihdat :D

Mutta tää ei ollut nyt asian tärkein pointti, sillä kyllä niitä hukkaruutujakin tulee se on selvä, mutta mitä paremmin kuvaus on suunniteltu, sen vähemmän niitä tulee ja pienempi aika tuhratessa menee. Jos kaikki on valmista, kun kuvattava tulee paikalle on settiin kulutettu aika melkoisen lyhyt.

Jos taas joutuu sääteleen valoja, siirtymään paikasta toiseen yms. niin aikaa kuluu. Useasti tuo oheistoiminta vie enemmän, kuin se itse kuvaaminen. Varsinkin jos toimii, kuten minä ja mike toimitaan, eli ei ole sitä kiinteää kuvauspaikkaa, missä valot ois lähes valmiina, vain asettelua ja tehosäätöä kuvauksen vaatiman tyylin mukaisesti vailla.

Sitten kun ruvetaan etsimään sitä miljöötä, jos miljöössä kuvataan... katsotaan sinne parhaat ajat noin valon kannalta, suunnitellaan heijastimet yms. mitä pitää olla mukana, mahdollisesti täytesalamaa jne. niin kyllä se etukäteen tehty työ on aikamoinen hetki.

Sellainen nyrkkisääntöhän on olemassa, että 1 ihminen ja 3 kuvaa, jotta siinä varmasti on silmät auki yms. mutta kun Nyyssölää kuvasin hesassa niin kuvasin 2 ruutua 67:lla samasta aiheesta. Mä 'säästin' hivenen kun jätin sen kolmannen kuvan ottamatta...kun ne suorat kustannuksetkin on palttiarallaa 1€/ruutu. Lehtikuvauksen kriteereissä pätee hivenen eri asiat, kuin tämäntyylisessä kuvauksessa mitä tässä tehdään.

Digillä kuvasimme myös vähän ja siinäkin oli tuo Miken 5D mulla lainassa ja etsimen näkymä ei ole aivan sama, kuin omassa, joten rajausongelmia tuli hivenen ja täten ruutuja joutu ottamaan useamman.... paha homma, tuli kallis keikka loppupelissä kun joutu jo optiikan hankimaan ja kai uuden rungokin jossain välissä :eek:

Mainoksen mukaisesti 'digitaalisuus on' :D

Muistakaas nyt, että tämä uusi viimeisin projekti vuodenajat ja keho, ei kuvaa pelkästään paljastavia kuvia. Vaatetus tulee olemaan luontokohtaisesti sopiva, eli syksyllä korostetaan enemmän mallin kasvoja syksyisessä kuvassa, kesällä enemmän kehoa, koska lämpimillä ilmoilla voidaan olla vähemmissä vaatteissa. Eli kuka vain voi tulla mukaan meidän uusimpaan projektiin jos nyt oma keho jostain syystä ujostuttaa.

Mike sanoi:
Muistakaas nyt, että tämä uusi viimeisin projekti vuodenajat ja keho, ei kuvaa pelkästään paljastavia kuvia. Vaatetus tulee olemaan luontokohtaisesti sopiva, eli syksyllä korostetaan enemmän mallin kasvoja syksyisessä kuvassa, kesällä enemmän kehoa, koska lämpimillä ilmoilla voidaan olla vähemmissä vaatteissa. Eli kuka vain voi tulla mukaan meidän uusimpaan projektiin jos nyt oma keho jostain syystä ujostuttaa.

Punttimimmit on tietty ihania ja kauniita mutta olisi kiinnostavaa nähdä joku projekti ihan tavallisista treenaamattomista ihmisistä/naisista, esimerkiksi hieman pulskista? Koska eihän elämä voi aina olla dieettamista ja treenamista, eikä se ole kaikille edes mahdollista. Uskon että saisit yhtä kauniita kuvia?

Itse olen aina "pelännyt" valokuvissa olemista kunnes olin vanhalle työkaverille mallina.Kuvia otettiin alusvaate kuvista ties mihin.Yllätyksekseni kuvista tuli hienoja!Kyllä ammattilainen osaa!!=)Nyt pystyy olemaan kameran edessä huomattavasti rohkeampi..;)

lellutin sanoi:
Itse olen aina "pelännyt" valokuvissa olemista kunnes olin vanhalle työkaverille mallina.Kuvia otettiin alusvaate kuvista ties mihin.Yllätyksekseni kuvista tuli hienoja!Kyllä ammattilainen osaa!!=)Nyt pystyy olemaan kameran edessä huomattavasti rohkeampi..;)

"Malliposeeraus" on myös ihan opeteltavissa oleva asia. Peilin edessä voi katsella, miltä oma kroppa ja pärstä näyttää missäkin asennossa. Hyvä kuvaaja ja asianmukainen lavastus valaistuksineen kaikkineen auttavat PALJON asiassa! Myös meikillä on väliä!

Kuinka moni on nähnyt nykypäivän meikkirokkipoikia läheltä luonnossa? Kyllä kuva, poseeraus, meikki ja valaistus tekevät vain ihmeitä. :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom