USA:sta tilaaminen?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nökö
  • Aloitettu Aloitettu
Nää on taas näitä iänikuisia jeesusteluja. Ollaan valmiita näkemään hirveä vaiva muutaman euron säästön takia ja sama euromäärä hakataan Sparin kassajonon jälkeen pajatsoon. Ensimmäiset asiat mistä oikeasti tulee tuntuvaa säätöä on semmoiset kuten auton heivaaminen vittuun jne. Kukaan ei vedä semmoisia määriä lisäravinteita, että niistä koituisi niin isoa summaa, mikä edellyttäisi jo ulkomailta tilaamista hirveellä vaivalla varustettuna.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, tulipa mieleen kun kaverit halusivat jotain tiettyä whey proteiiniä ja se on hävinnyt Suomen markkinoilta. Niin kaveri otti yhtettä suoraan ko. firmaan ni sieltä tuli vastauksena: "Jos otatte laivakontillisen Wheytä, niin toimitamme sen sinne Suomeen".

Kaverit ottivat järjen käteen ja ostivat halpaa hera80:stä.

Erään firman nimeltään: Boosmannin perustajat (alkuperäiset), ni heidän toimintansa lähti liikenteeseen. kun tilasivat eka itselleen oliko tuo nyt sitten Saksasta vaiko Hollannista tuotteita. Ja sitten toiminta levisi kavereille ja pian homma räjähtikin käsiin ja kyllästyivät työllääseen toimintaan.

Mutta tuskinpa sieltä jenkkilästä kannattaa ihan yhtä kahta purkkia tilata, kuten Mikekin sanoi niin isot säästöt tehdään muissa asioissa kuin siinä että ostakko 10eellä jenkkilästä vaiko 14eellä Suomesta.

Mutta tuskinpa sieltä jenkkilästä kannattaa ihan yhtä kahta purkkia tilata, kuten Mikekin sanoi niin isot säästöt tehdään muissa asioissa kuin siinä että ostakko 10eellä jenkkilästä vaiko 14eellä Suomesta.
Todellisuudessa kuitenkin hinnat esim. USA:sta tilattuna kuljetuskustannuksineen ovat usein noin puolet siitä, mitä sama tavara maksaisi Suomessa.

Todellisuudessa kuitenkin hinnat esim. USA:sta tilattuna kuljetuskustannuksineen ovat usein noin puolet siitä, mitä sama tavara maksaisi Suomessa.
No mulla ei niin kauheesti mene, jos haen kaupasta 14e maksavan heran n kahden viikon välein ja muutaman krea purkin vuodessa. Niin en oo jaksanu sen enempiä perehtyäkkään. En oo pitäny tota perus heraa niin kalliina, etten voisi ostaa Suomesta.

Mutta varmaankin erinlaiset crea sekotus systeemit kannataakin tilata Jenkkilästä, kun ne ovat aikas hinnakkaita Suomessa.

Juu, ei Suomen ulkopuolelta (en nyt puhu pelkästään USA:sta) kannata kauheasti mitään protskujauhoja yms. peruslisäravinteita tilailla, vaan nimenomaan kalliimpia hifituotteita, aminohappoja, jne.

Ei pysty ymmärtämään miten jenkeistä löytäisi konsentraattiakaan sillä hintaa mitä suomessa myydään? Saati sitten että päälle toimituskulut.

En kyllä itsekään usko että jotain perusheraa kannattaisi tilata jenkeistä. Hifituotteissa saattaa jonkin euron säästää, varsinkin jos tilaa kimpassa isoja eriä , mutta silloinkin säästö on siinä mielessä marginaalinen että se saattaa mennä kauniina kesäpäivänä terassilla. Sitten on tietysti eri asia jos tilaa sellaisia tuotteita tai merkkejä joita ei Suomessa myydä (siis sallittuja) ja elvistellä kavereille.

Kyllä se aika reilusti halvemmaksi tulee monen tuotteen kohdalla tilata jenkeistä kaikkine mahdollisine kuluineenkin, kunhan ottaa riittävän ison satsin kerrallaan.

Pistetään samaan threadiin: Elikkä onko porukka ulkomailta ostaessaan maksanut ostokset millä? Visalla? Ja onko koskaan ollut ongelmia? tai muita ihmeelisyyksiä?
Itse olen saksasta tilannut jotain ja joka kerralla olen maksanut postiennakolla postiin ja homma toiminut. Sitten kavereiden kanssa kimppatilauksissa ollaan jonkun korttia käytetty ja ongelmia nolla.
Mutta nyt kiinnostaisi tehdä tilaus Usaan ja se pitäisi maksaa sitten visalla ennakkoon. Kyseessä ei ole lisäravinteita vaan ihan muuta ja hinnat on kyllä kohdallaan kun suomessa samainen tuote maksaa noin 60€ niin jenkeissä 21,95$ eli paljon halvempaa.

Vai ASIALLISIA HINTOJA Suomessa lisäravinteista kiskotaan mun mielestä sikahintaa, mutta maksaahan ruokakin täälä hyvin. :mad2:

Miten olisi 50e/900g Prolabin ProWheystä, ainoat saatavilla olevat makuvaihtoehdot banaani ja vanilja? Maltoa ei löydy mistään ja 500g soijaprodekin maksaa varmaan 3-4x Suomen hinnat.

Tervetuloa Thaimahan

Asiasta ihan kolmanteen, onko tietoa jostain eurooppalaisista lisäravinnekaupoista joista voisi ostaa?

Hyviä vinkkejä Eu kaupoista kaipaisin myös.
Jos toi jenkeistä tilaus menee käsille (tilattu pari pientä purkkia eri kaupoista),
niin tarttee tehdä tilaukset jatkossa euroopasta.

Mun tuurilla siellä on Usassa kuitenkin joku vielä kaupanpäälle kolapölyssä pakannu mun paketit ja tulee bonusylläri...:rock:

Hyviä vinkkejä Eu kaupoista kaipaisin myös.
Jos toi jenkeistä tilaus menee käsille (tilattu pari pientä purkkia eri kaupoista),
niin tarttee tehdä tilaukset jatkossa euroopasta.

Mun tuurilla siellä on Usassa kuitenkin joku vielä kaupanpäälle kolapölyssä pakannu mun paketit ja tulee bonusylläri...:rock:

Saksasta löytyy ainakin seuraava putiikki:

www.fitfood.de

liike, jota itse käytän, sijaitsee Hampurissa ja toimittaa kamat täällä paikan päälle luotettavasti kotiovelle. DHL:n kuljetukset.

Tässä yleiset toimitusehdot kotisivuilta:

DELIVERY

Delivery is accomplished by DHL.
Normally you receive your order within 48 hours (Germany). Deliveries abroad take approximately 1 week after receiving your order.

If your order value is over EUR 75,--, delivery is free.
If your order value is less than EUR 75,--, we only charge you a proportionate flat rate of EUR 5,-- for Germany and EUR 10,-- for abroad. Orders over EUR 75,-- are free of charge.

DISCOUNT SYSTEM

For orders of a higher value we apply our discount system:

over EUR 150,00 - 3%
over EUR 300,00 - 5%

All customers using the payment in advance methode get an aditional discount of 5%.

Sellainen juttu muuten tuosta ulkomaille toimittamisesta, jota en itekään ennen tätä ollut juuri pannut merkille. Jos tilaa yli 75 € arvoisen lastin, on kuljetus ainakin EU-alueelle ilmainen. Hakkaa muuten aika hyvin monet suomalaiset online-shopit.

Omista tilauksista voisin kertoa sen verran, että olen vedellyt tässä kuukauden verran tätä heraa:

HansaXsport Pro 85

Ravintoarvot mielestäni kohdallaan hintaan nähden.

Liikkeellä on myynnissä oma labeli, "The Force", joka on suunnattu hintatietoisille eli halvalla lähtee kohtuuhyvää ravinnetta. Esim. kreatiinia ja hiilaria olen tilannut.

Muitakin shoppeja löytyy, mutta tuolta päädyin itse tilaamaan vertailun jälkeen.:arvi:

Suurin osa noista jenkkituotteista jää tulliin, ja pahimmassa tapausessa voi vielä joutua syytteeseen lääkerikoksesta. Itse saisin jenkkifirmoilta näytteinä melkein mitä tahansa ilmaiseksi kun MD:n nimissä kysyn mutta ei liieemmin maksa vaivaa, joten olen ostellut jotain ravinteita nyt Suomesta kun tuo treenikin rupes kiinnostamaan..

Onko kellään kokemusta ulkomaantilauksista, jos jenkkitilaus jää kerran tulliin jonkun vitamiinipitoisuuden takia, syynätäänkö EU-tilauksetkin sen jälkeen tarkemmin? Eli onko tullilla musta lista tilaajista, jotka ovat tehotarkkailussa, ja jos on, pääseekö listalle jo jostain rohdosluokan rikkeistä?

Onko muuten EU-tilauksissa merkintä, jos lähetys on avattu ja tutkittu, tai tuleeko siitä ilmoitus? Vois testata kalaöljyllä vaihteeks ennen kun tilaa mitään rajoja venyttävää :)

Etenkin phyto-tuotteet (Greens+ ja vastaavat) on osoittautuneet ihan helvetin toimiviksi ja valitettavasti niitä ei Suomessa kukaan vielä myy. Vinkki vinkki.

Suositut

Back
Ylös Bottom