Urheilumyynti ja internetnäkyvyydet

Ikä
47
Olen ymmärtänyt, että urheilutapahtuman sponsorointi on siirtymässä enempi ja enempi internetin puolelle ja laitamainosten arvostus on laskemassa sponsorien silmissä. Laitamainosten osalta on helpompi ymmärtää mikä on näkyvyys, mutta minä en oikein hahmota minkälaista näkyvyyttä pienen urheilutapahtuman kannattaisi tarjota digitaalisesti. Olisin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä voiko pieni tapahtuma saada hyvän näkyvyyden jota voisi myydä? Mitkä ovat suurimmat sudenkuopat ja parhaat neuvot? Tämä on tietenkin hyvin laaja kysymys vastattavaksi, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä eri kulmista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen ymmärtänyt, että urheilutapahtuman sponsorointi on siirtymässä enempi ja enempi internetin puolelle ja laitamainosten arvostus on laskemassa sponsorien silmissä. Laitamainosten osalta on helpompi ymmärtää mikä on näkyvyys, mutta minä en oikein hahmota minkälaista näkyvyyttä pienen urheilutapahtuman kannattaisi tarjota digitaalisesti. Olisin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä voiko pieni tapahtuma saada hyvän näkyvyyden jota voisi myydä? Mitkä ovat suurimmat sudenkuopat ja parhaat neuvot? Tämä on tietenkin hyvin laaja kysymys vastattavaksi, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä eri kulmista.
Mainostaja haluaa tietysti mainokselle mahdollisimman monta sen huomaavaa silmäparia.
Urheilutapahtumissa kuitenkin katsotaan urheilua ja ei ne ihmiset niitä mainoksia suoraan katsele vaan jää lähinnä takaraivoon ja aika vaikea miettiä miten ne voisi korvata. Toki on digitaaliset taulut mutta eri asia.
Mainostaminen muutenkin muussa kuin huipputasolla laji kuin lajin enempi sponsorointia.
Siinähän se temppu onkin aina liiketoiminnassa tai mainostamisessa miten se toteuttaa jotenkin eri tavalla eli löytää sen uuden raikkaan näkökulman mutta näinhän se on hyvä lähteä kyselemään, aina saattaa joku väläyttää hyvän idean.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom