Urheiluhierojakurssi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sinttu
  • Aloitettu Aloitettu
Onko moni käynyt? Mitä kurssille pääseminen vaatii? Minkälainen koulutus on?

Vinkkejä, neuvoja ja kokemuksia kaivataan, suunnitelmissa on hakeminen ensi vuodeksi kyseiselle kurssille, joko Joensuuhun tai Vuokattiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löytyy mun mielestä melko paljon tietoa jos viitsii Googlen avata ja kirjoittaa hakukenttään urheiluhieroja + koulutus

ISLO:n omat sivutkin löytyvät, siellä mun mielestä kattavasti Itä-Suomen Liikuntaopistosta tietoa.

Seuraava kurssi kyseisessä paikassa alkaa 22.8.2005, päättyy 26.5.2006, eli kokonaiskesto 40ov. Hakuaika päättyy 31.5.2005. Netistä saa hakukaavakkeen. Koulutuksen hinta 1145€. Asuntomahdollisuus koulutukseen valituille löytyy ISLO:n asuntolasta.

Opetukseen sisältyy tietenkin hieronnan perusteet ja eri menetelmät, liiketaloutta, markkinointia ~ kaikenlaista tietoutta mitä itsenäisenä ammatinharjoittajana toimiminen vaatii.. Lisäksi mm. tauti- ja ravinto-oppia, hoitotyön etiikkaa ym. ym... Urheiluhieroja saa pätevyyden toimia hierojana, ja erityisvalmiuden urheilijoiden hierontaan.

Kyllähän urheiluhierojakurssille pääsemiseksi edellytetään varmasti vähintäänkin kohtalaista koulumenestystä, olen käsittänyt että ko. koulutukseen on nykyään melko suuri tunku niistä, joilla on huonot arvosanat ammattikoulusta tai lukiosta, ja mielivät kuitenkin päästä myöhemmin yliopistoon lukemaan esim. liikuntalääketiedettä, tai ammattikorkeaan fysioterapiaa. En siis jaksa uskoa, että tähän(kään) koulutukseen pääsee aivan heittämällä sisään. Tulojoita varmaankin on. Täältä varmaankin löytyy omakohtaisempaakin kokemusta omaavia, joilla on tietoa esim. siitä, kuinka helposti sisään pääsee jne.

MerZi, tiesin kyllä jo laittamasi asiat, sen takia kysyinkin kysyinkin porukan kokemuksista kyseisestä kurssista. Laitoin tänään mailia pariin urheiluoppilaitokseen ja hyvältä näyttää!! :hyper:
Kertokaa ihmiset ihmeessä kokemuksia ja mietteitä jos olette käyneet kyseisen koulutuksen! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom