Urheiluehdotuksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja WTA
  • Aloitettu Aloitettu

WTA

Banned
Ikä
42
Eli meillä on tällainen eräänlainen klubi ja minut on valittu vastaamaan urheilun järkkäämisestä porukalle. Oisko kellään mitään ehdotuksia mitä vois porukalla harrastaa. Ekana tulee mieleen tällaista:
Ampumista
Carting
Curling
Joku itsepuolustuslaji (ehdotuksia)
Seinäkiipeily
Hohtokeilaus ym. ;)
Melontaa
Megazone

Yleensä ryhmäkoko on ollut jotain 10-25 henkilöä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sullehan mukava nakki on napsahtanut. :) Itse panostaisin fyysisiin lajeihin, ja varsinkin sellaisiin joissa voi tulla vähän damagea..

paitball - kipu sattuu
lukkopaini - mukavaa vääntöä, eikä välttämättä vaadi hirveästi varusteita.
rugby - leikkimielellä varmasti mukava vaihtoehto

jos kyse on kertaluontoisesta jutusta...tai sellasesta "kerran kuussa" jne ni Cartingia väännettii viime kesänä ja oli pirun hauskaa...ja on muuten fyysistä.10 minsaa ajoa ni kädet iha tunnottomat ja vatsalihakset kans. PHUN PHUN PHUN!!!

Mä sanoisin että megazone tai paintball. Ne vaatii sen tietyn verran järkkäystä ja on kiva (=helppo) olla jos ei itse tarvitse järjestellä. ja sairaan hauskoja. vrt saunaillan puheet: "muistakko nää ku lasetin sua päähän, häh"

Mä yhdyn Vronin puheisiin. Paintball ei oo vaan kylmällä kauheen hyvä ratkasu. CO2 ei oikeen laajennu kunnolla (paitsi paisuntasäiliöllä, jos silläkään), ja ilmakamoja ei juurikaan vuokrata.

Pistäkää kasaan kymmenottelu, lajit voi olla ihan mitä vaan tikanheitosta ja mölkystä painiin ja penaan. Pisteyttäkää lajit ja päivän päätteeksi tiedetään kuka on kymmenottelu-päällikkö

Jälkipelejä ja spekulaatioita ei sovi tietenkään unohtaa :kippis1:

Ensin hiukan neuvoa-antavaa ja sitten pystyyn puukkotappelu.

-Cup-systeemillä tietenkin. :thumbs:

paintballille hyvä vaihtoehto tuo softair. sitä tullut väännettyä paljonkin, on kunnollisilla kamoilla pirun kivaa.. mikähän vuokraisi kamoja? ei pitäisi olla kovin kallistakaan, t-paidoissa jopa jännittävää =)

esim. isoon vanhaan taloon, latoon ym. järjestetty counter-strike piiritys on melkosen kivaa porukalla =) haettiin kavereiden kanssa vielä radiopuhelimet gigantilta kun ilmaseksi sai noita niin oli hubaa.. =D

Ehdottomasti ampumapaini ja seiväsmatkat :D .

Yleisurheilun joku moniottelu vois olla kivaa??? Oikeesti varmaan hauskin mahdollinen on Carting, mutta se on myös varmaan kalleimmasta päästä. Toi yu olis ilmainen.

Squashista on ainankin monet ihmiset pitänyt. Tosin niitä kenttiä pitää sitten varata helvetisti, jos ihmisiä tulee n. 25 ja 2 mahtuu kentälle. :rolleyes:

WTA sanoi:
Joku itsepuolustuslaji (ehdotuksia)
Yleensä ryhmäkoko on ollut jotain 10-25 henkilöä.

Tollaiselle ryhmälle joltain oman paikkakunnan ip/budo/hojo-hojo/kamppailulajiseuralta saisi varmaan jonkun viikonlopun ip-kurssin tai useammankin.

Lajilla ei niin väliä, seuralla tai tarkemmin ohjaajalla enemmän. Kaikki ne suunnilleen samaa kamaa opettaa, pikkusen kukin omalla tavallaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom