Urbaanilegendoja

Rotta voi tappaa aikuisen miehen puremalla kaulavaltimoon...:jahas:

Ja nimenomaan miehet tuntuu uskovan tähän vakaasti. :eek:

Tuohon aloin uskomaan vakaasti, kun mulla hyökkäsi rotta kaulaan kiinni joskus yläasteikäisenä. Onneksi kaulus suojasi jonkun verran ja sain huitaistua sen nopsaan helvettiin siitä. Mutta säpsähdin kyllä kovasti, kun en koko rottaa ollut edes huomannut ennenkuin se hyppäsi kiinni.

Joku kaveri oli vetässy tasohöylällä sormenpäät pois ja säikähtäny että äkänen ope suuttuu, oli sitten pistäny käden lopputunniks taskuun ettei se ope huomaa.

Tuota olen ollut kanssa todistamassa. Tosin kaveri ei jäänyt lopputunniksi tunnille, vaan poistui paikalta. Mutta huomaamattoman poistumisen takaamiseksi käsi työnnettiin taskuun, tärkeintä oli tosiaan, ettei opettaja huomaa ja suutu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo rotta voi tappaa juttuhan voi olla tosi toisellakin tapaa. Joissain vähemmän hauskoissa oloissahan - ampumahaudoissa, viemäritunneleissa jne... - on rottia. Näissä on myös joissain tilanteissa ihmisiä, joilla on olot vähän kehnommin. No, rotathan laumoina ovat aika saatanan rohkeita ja mm. sotilaiden, juoppojen ja kodittomien varpaita ja muita osia käyvät nälkäänsä näykkimässä.

Ehkä siis tapa, jolla rotta on tappanut ei ole "ooh, mitäs just a harmless little bunny-wabbit" -tyylinen vaan mennyt ja puraissut koisivaa kaulasta.
Tonzalle tapahtunut todistaa myös sen, etteivät kaikki rotat arkaile, vaan myös osaavat hyökätä.

Tuo rotta voi tappaa juttuhan voi olla tosi toisellakin tapaa. Joissain vähemmän hauskoissa oloissahan - ampumahaudoissa, viemäritunneleissa jne... - on rottia. Näissä on myös joissain tilanteissa ihmisiä, joilla on olot vähän kehnommin. No, rotathan laumoina ovat aika saatanan rohkeita ja mm. sotilaiden, juoppojen ja kodittomien varpaita ja muita osia käyvät nälkäänsä näykkimässä.

Ehkä siis tapa, jolla rotta on tappanut ei ole "ooh, mitäs just a harmless little bunny-wabbit" -tyylinen vaan mennyt ja puraissut koisivaa kaulasta.
Tonzalle tapahtunut todistaa myös sen, etteivät kaikki rotat arkaile, vaan myös osaavat hyökätä.

Osaahan rotat hyökätä. Se on totta. Jopa mamin pikku kullannuput:love:

Ja varmasti voivat syödä jonkun hyvin heikossa hapessa olevan. Mutta en oikein usko ettei aikuinen ihminen yhdestä rotasta selviä, vaikka kyllähän ne puree melkoisen napakasti. (Tästä muutama arpi todisteena:( )

Kuulin niin hupaisan tarinan kaverilta, joka kertoi tarinaa täysin totena..jota todella epäilen..Tästä ei ole varmaan puolta vuottakaan kun tämä olisi tapahtunut..

Nuori neitonen oli ollut baarissa ja jutellut baarissa ihan normaalin oloisen kundin kanssa, josta ei ollut kumminkaan innostunut. Neito asui keskustassa ja käveli kotiin yksin eikä ollut muka huomannut, että häntä seurattiin.
Meni pari päivää ja hänellä oli koko ajan sellainen tunne, että hänen kotona on käyty. Kunnes eräänä iltana hänen tullessaan kotiin hän näki käden menevän sängyn alle. Hän puhui tullessaan kotiin kännyyn ja sanoi ystävälleen, että ottaa pari juttua vaan mukaan kämpästä ja lähtee samantein ulos..Neito soitti poliisit rappukäytävästä ja poliisit hakivat kämpästä ulos kaverin kenen kanssa neito oli baarissa jutellut. :eek:
Tämä tyyppi olisit nyt sitten muka asunut pari päivää neidon kämpässä ja oli keplotellut itsensä sisään jollakin keinolla..
En vaan voi uskoa tähän tarinaan. Kaveri on täysin varma, että tarina on tosi..mutta silti hirvitti kurkata sängyn alle tarinan jälkeen...:)

Joskus 90-luvulla stadissa toimi murtovaras joka seurasi jurrisia naisia raflasta himaan,odotteli kämpän ulkopuolella kunnes arveli että sisällä on nukkumatti tullut.Sitten vaan asuntoon sisään, kaveri oli käynyt jopa makailemassa sängyssä akkojen vieressä.

Paitsi että täähän on vitsi eikä mikään legenda :D

Paska vitsi :jahas:.

Ite oon muuten nähnyt livenä, kun kaverin kaulaliina tarttuu täysillä pyörivän tasohöylän terään. Onneksi oli vain löysästi sitaistu kaulan ympäri, kaveri selvisi "lievällä" kaulan punoituksella..

Tiedän tapauksen jossa jäi hiha koneen ympärille ja kädessä kolmesta kohtaa luu poikki.

Joskus 90-luvulla stadissa toimi murtovaras joka seurasi jurrisia naisia raflasta himaan,odotteli kämpän ulkopuolella kunnes arveli että sisällä on nukkumatti tullut.Sitten vaan asuntoon sisään, kaveri oli käynyt jopa makailemassa sängyssä akkojen vieressä.

Joo, muistan ton jutun. Tyyppihän oli monta vuotta tehnyt sitä..siitä oli juttua jossain ratkenneet rikokset ohjelmassa mikä tuli kakkoselta. Se oli kanssa ihan uskomaton juttu..Jotkut niistä mimmeistä oli tulleet taksillakin kotiin. Siitähän oli vaikeata saada todisteita, kun mimmit oli olleet niin humalassa eikä olleet tienneet olivatko nähneet unta..:eek:

Ton ohjelman jälkeen tarkistin kyllä kanssa oven moneen kertaan...kaikkia sitä vapaana liikkuukin...

Eräs juttu meni näin:
Talon isäntä meni terassille tupakille ja katsoi, että ei helvetti, mitä se meidän koira repii? Meni siitä koiran luokse ja huomasi, että se on naapurin kani mitä koira riepottaa. Mies otti koiralta kanin pois ja mietti tyhmänä, mitä tehdä. No naapurisuhteet säilyttääkseen kaveri ei aikonut tunnustaa, vaan meni sisään ja kuositti vähän kania ja pesi oikein hyväksi fairylla, hiippaili naapurin takapihalle ja laittoi kanin takaisin häkkiinsä.
Seuraavana aamuna äijä heräsi ja meni aamusauhuille taas ja morjesti naapuria, joka tuli naama valkoisena selittämään, että jumalauta heiltä kuoli eilen kani. Hän oli kaivanut sen maahan tai jonnekin tunkioon, niin eikö helvetti se kani ollut tullut jollain konstilla takaisin ja käynyt vielä pesullakin...

tuli noista rotista mieleen. kaveri kerto mulle kerran tämmösestä kidutuskeinosta. en tiedä onko tätä käytetty vai onko tää pelkkää legendaa. homma meni jotakuinkin näin: kidutettava henkilö pannaan selälleen ja sidotaan käsistä ja jaloista niin ettei hän pysty liikkumaan. sitten otetaan puinen laatikko jossa on rotan mentävä reikä ja tungetaan rotta sisään laatikkoon. laatikko sidotaan tiukasti kidutettavan henkilön mahan päälle reikä mahan suuntaan. sitten laatikko valellaan bensalla ja tuikataan tuleen. paniikkiin mennyt rotta etsii tien ulos laatikosta pehmeintä kautta... tuosta menetelmästä voi olla kyllä muitakin versioita mut tämän mun kaveri kerto

tuli noista rotista mieleen. kaveri kerto mulle kerran tämmösestä kidutuskeinosta. en tiedä onko tätä käytetty vai onko tää pelkkää legendaa. homma meni jotakuinkin näin: kidutettava henkilö pannaan selälleen ja sidotaan käsistä ja jaloista niin ettei hän pysty liikkumaan. sitten otetaan puinen laatikko jossa on rotan mentävä reikä ja tungetaan rotta sisään laatikkoon. laatikko sidotaan tiukasti kidutettavan henkilön mahan päälle reikä mahan suuntaan. sitten laatikko valellaan bensalla ja tuikataan tuleen. paniikkiin mennyt rotta etsii tien ulos laatikosta pehmeintä kautta... tuosta menetelmästä voi olla kyllä muitakin versioita mut tämän mun kaveri kerto

Oli leffassa 2 fast 2 furious.

Joo, muistan ton jutun. Tyyppihän oli monta vuotta tehnyt sitä..siitä oli juttua jossain ratkenneet rikokset ohjelmassa mikä tuli kakkoselta. Se oli kanssa ihan uskomaton juttu..Jotkut niistä mimmeistä oli tulleet taksillakin kotiin. Siitähän oli vaikeata saada todisteita, kun mimmit oli olleet niin humalassa eikä olleet tienneet olivatko nähneet unta..:eek:

Ton ohjelman jälkeen tarkistin kyllä kanssa oven moneen kertaan...kaikkia sitä vapaana liikkuukin...

Ohjelmassa muistaakseni vielä kerrottiin, että mies oli vielä pannu näitä naisia.
Yhdellä naisella oli pää meinannu seota, kun oli luullu että kuvittelee että joku käy aina yöllä sen sängyssä.
Sitte oli kuullu, että tämmösiä tekoja on tapahtunu, eikö se ollutkaan omaa kuvittelua
Jotain lukkosepän laitetta mies oli käyttäny, tais olla vempele nimeltään väline, millä oli päässy naisten asuntoihin

Yks kaveri kerto että sen kaverin kaverille :D tapahtu seuraavaa:

Elikkä tää kaverin kaverin kaveri (18-tyttö) oli tullut illalla baarista kotia, ja unohtanu kotinsa (omakotitalo) ulko-oven auki, ja painellut suoraan vessaan pesemään hampaita. Yhtäkkiä hänen puhelimensa soi, ja siellä naapuri sanoo, että: "älä nyt pelästy, mutta teille tuli kotiin sisään juuri joku tyyppi". Tää tyttö on sit laittanu vessan oven kiinni ja soittanu poliisit paikalle. Poliisit löysivät tän hämärän tyypin sit tytön sängyn alta..

Ton tarinan oon kuullu kahesta eri lähteestä :D Aika kuumottavaa musta..

Oli leffassa 2 fast 2 furious.

Tuon jutun olen kuullut n. 15-20 vuotta ennen kyseisen leffan tekemistä. Tosin siinä versiossa ei laatikkoa sytytetty palamaan. Tuossahan olisi Mythbusterseille testattavaa.

Tuota olen ollut kanssa todistamassa. Tosin kaveri ei jäänyt lopputunniksi tunnille, vaan poistui paikalta. Mutta huomaamattoman poistumisen takaamiseksi käsi työnnettiin taskuun, tärkeintä oli tosiaan, ettei opettaja huomaa ja suutu.

Mä olen ollut todistamassa sellaista, että kaveriltani pari vähän kovempaa pilottihemmoa halkaisi tahallaan sormen kynnen puoliväliin saakka vannesahalla, opettajakin näki ihan läheltä.. lopputulos: itse sai mennä lääkäriin, ja meille sanottii että tästä ei sitte puhuta.. ja ei puhuttu. oli ne sen verta hulluja jätkiä, itekki *pikkusen* otin hittiä niitten uusnatsijengiltä..

Ala-asteajoilta ja myöhemmin:

- Karatessa lyödään pelkillä kämmensyrjillä
tai
- Karatessa lapset lyövät nyrkeillä ja aikuiset lyövät kämmen auki, mutta rystyset koukussa.

- Konnarilla on junassa poliisin valtuudet

- Sylvester Stallonen penis on puolet hänen pituudestaan

- Joulurauhan aikana tehdyistä rikoksista saa kovennetun tuomion (millä vuosisadalla?)

- Laivan kapteeni voi vihkiä ihmisiä avioliittoon

Jokunen vuosi takaperin pari tuttua oli nähnyt junassa lihaksikkaan tyypin, joka oli hyvin pitkäkätinen ja karvainen ja kulki etukumarassa asennossa. Ulkomuoto johtui siitä, että ko. henkilö oli nauttinut apinahormoneja, jotka muuttavat käyttäjänsä apinan näköiseksi.

Juu, tämä on täysin totta. Vähän mulla tuo muisti pätkii, että oliko se nyt 90-luvun alussa vaiko ennemmin. Itse asiassa tämä oli tämä tiirikkaraiskaajaksi nimetty henkilö joka tosiaan raiskasi naisia niiden nukkuessa (sammuneena) jopa miesystävän maatessa vieressä. Pari kertaa kävi läheltäpiti tilanne. Tämä kyseinen raiskaaja varmisti aina pakonsa sillai, että jätti valon eteiseen tms. ulko-oven läheisyyteen ja oven raolleen, että oli tavallaan lyhty mitä kohti ampaista jos käry käy. Poliisi jopa yritti saada kyseistä kaveria kiinni soluttamalla naispoliiseja baareihin muka kännäämään ja pariin otteeseen kyseinen kaveri olikin lähtenyt seuraamaan mutta kertaakaan ei ollut mennyt poliisin kotiin. Sekin olu aluksi selvää miten kyseinen kaveri oli päässyt asuntoihin sisälle mutta jossain vaiheessa poliisi keksi tarkistaa kaikkien vastaavien tapausten lukkojen haittalevyt joihin jää jälkiä tiirikoinnista. Loppujen lopuksi tuo ratkaistiin sillä perusteella, että kartotettiin tiirikointitaitoiset poliisin vanhat tutut Helsingin alueelta ja näin päästiin tekijän jäljille. Tuolla kaverilla oli muistaakseni toista kymmentä uhria.

Edit: Katsos perskeles muistin aika hyvin.
http://www.productum.fi/rt2003/osa7.htm

Edit2: Tuo näyttää olevan jokin tv-ohjelma tms. mutta tuo on oikeasti täysin totta ja tapahtunut Helsingissä (tämä tieto rikosmuseosta http://www.poliisi.fi/poliisi/krp/home.nsf/wLatest/83A4F16EE879EEA4C2256C8C003A0DC3 ).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom