Unipäiväkirja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viime yönä näin jotain painajaista ja heräsin siihen että yritin huutaa mutta ei tullu ääntä. Yleensä mun kaikki painajaiset päättyy näin. Ei kiva.
Itellä on ollu pari kertaa sama, mutta niin että nään unta että joku "pahis" on huoneessa mutten pysty nousemaan tai tehdä yleensäkään mitään puolustautumiseen liittyvää. Herään sitten siihen tuskailuun kun yrittää nousta ylös.

Itselläni on joskus nuorempana ollut myös näitä ahdistavia unia, joissa yritin juosta karkuun, mutta liikuin etanan vauhtia, tai yritin huutaa, muttei ääni kuulunut.

nyt olin omassa kämpässäni.. sielä oli ex muijani minun kanssa ollut yötä jonka tiesin hyvin olevan varattu. No sessioita oli ollut siinä yön aikana.. aamulla se herutti vielä mutta minä poika se mietin että soittaisko töihin kun on kipeä olo. Ja sitten huomasin että kello oli jo kaksi vaikka äsken olin kattonu että se on seittemän.. olin kattonu väärin ja se oli se seittemäs päivä mitä se näytti..

Jotain pakounta näin, mutta tarkkaan en muista. Aamuseisokki oli siitä huolimatta.

Itellä on ollu pari kertaa sama, mutta niin että nään unta että joku "pahis" on huoneessa mutten pysty nousemaan tai tehdä yleensäkään mitään puolustautumiseen liittyvää. Herään sitten siihen tuskailuun kun yrittää nousta ylös.

Kyllä. Niin munkin huoneessa.
En vaan jostain syystä kirjoittanut siitä mitään, kun yritän päästä näistä painajaisista eroon. Välillä liiankin toden tuntuisia olleet...

Tästä on jo muutama vuosi, mutta muistan unen edelleen selvästi. Se on ainut uni, josta minut on herätetty kun uikutin niin surkeasti :nolo: Eli asuttiin vielä perheeni kanssa entisessä omakotitalossamme, jonka takapihalta lähti rinnettä ylöspäin kangasmetsä. Oli pilkkopimeää ja mä olin jostain syystä takapihalla jotenkin jumiutuneena, en päässyt liikkumaan mihinkään. Sieltä kaukaa metsästä vilkahtaa yhtäkkiä kirkas Halloween-Miken naamari. Katsoo suoraan minua päin ja katoaa. Menee pieni hetki ja se putkahtaa uudelleen esiin sieltä pimeästä metsästä, tällä kertaa lähempää. Tämä toistuu vielä noin kolme kertaa, naamari tuijottaa minua aina vain lähempää. Tässä vaiheessa olin ilmeisesti sen verran paniikissa, että mut piti herättää. Poor Cirppu :(

Aamulla näin unta, jossa 3 viikkoa sitten kuollut veljeni oli elossa ja hän selitti ruokapöydässä jotakin juttua tuttuun innokkaaseen tyyliin:). Itse olin mukana ja kuuntelin innoissaan ja välillä naurettiin sen jutuille tutulla kaveriporukalla. Hetken päästä tajusin unessa, että veljeni on kuollut ja ettei se voi olla kertomassa näitä juttuja.:eek: Todellisuuden tajuttuani purskahdin voimakkaaseen itkuun, johon sitten hereäsin kyyneleet silmissä ja tyyny märkänä.

On koko aamun ollut tippa linssissä, kun olen taas ajatellut asiaa ja tajunnut karun todellisuuden, että veljeäni en tule enään koskaan näkemään elävien kirjoissa.:(

...Todella paha uni:(

Voi Juha-rakas... :( Silloin kun se minun ja Janin hyvä ystävä kuoli niin näin vastaavia unia todella kauan. Ja sinun rakkaan veljesi olen näitten parin viikon aikana nähnyt kävelevän kaupungilla vastaan ties kuinka monta kertaa, ja joka kerta sydän oikein hypähtää ilosta, kunnes taas hetken päästä tulee surku :( Jos nyt voin jotain lohduttavaa sanoa, niin eikö ole ihanaa miten kauniit muistot veljestäsi meille kaikille jäi :haart:

Anteeksi ot, en nyt jaksa omia uniani kirjoitella...

Itselläni on joskus nuorempana ollut myös näitä ahdistavia unia, joissa yritin juosta karkuun, mutta liikuin etanan vauhtia, tai yritin huutaa, muttei ääni kuulunut.

Mulla on joskus ollut unia, jossa olen yrittänyt lyödä jotain pahista, mutta käsi ei liiku tai karkuun juostessa ei jaksa liikuttaa jalkoja.

Monesti saattaa ihan normaalissakin tai normaalisti alkavassa unessa kaikki mennä ihan päin ****. Esim. kerran olin metsällä ja rupesin ampumaan ja huomasin, että aseesta puuttui liipasin. Pienen tarkastelun jälkeen kuitenkin liipasin löytyi taas ja rupesin ampumaan, mutta ase muuttui puiseksi pyssyksi ja en päässyt paukuttelemaan.

Toinen vastaavanlainen uni taas oli treenailu uni. Olin salilla ja laitoin painoja tankoon, mutta laitoin aina väärät limput. Siis aina. Olin aina laittavinani oikeat levypainot, mutta kun niitä katsoi laiton jälkeen, ne olivat väärät. Lopulta tässä unessa sain itkuraivarin salilla. Aamulla oli ihan siistiä tajuta sen olleen unta:)

Noista "ei-pysty" unista tuli mieleen; mulla on ollu sellasia että oon unessa kännissä, ihan naula päässä. Ei pysty tekemään mitään. Mut en tavallaan oo oikeasti kännissä, koska ajatus luistaa. Tulee hyviä aatoksia, kun joku esim. v*ttuilee siinä unessa jostain konttaamisesta yleisellä paikalla tai kaatuilusta; "etkö sä nyt saatana tajua, että mä oon niin kännissä, etten pysy pystyssä? Ihme jätkä... Kokeilis ite."

^Nää on varmaan traumoja jostain oikeista tapahtumista. :rolleyes:

...Todella paha uni:(
Varmasti. :(

Oli sen verran ahistava yö, että pakko purkaa johonkin. Heräsin varmaan 10min välein ja näin koko yön samaa unta... Oikeasti olen 3h päästä menossa silmien laserleikkaukseen ja ilmeisesti tämän johdosta tuo operaatio tunki myös uniini. Siinä vain ne kirurgispesialistit oli jotain hemmetin rikollisia ja pystymetsästä repästyjä epämääräisiä tyyppejä.

Ahistaa!! :eek:

Viime yönä etsin IP-osoitteita vaatekaapista, joten ilmeisesti paluu arkeen lomien jälkeen on tapahtunut:rolleyes:

Mä näinki hei seksiunta.. hihihii

Ikinä en ole nähnyt märkää unta. Mä niin haluaisin ihan kokemuksen takia. Tosin nyt yksin asuessa siinä ei ole samanlaista tunnelmaa.

Mä näinki hei seksiunta.. hihihii

Ikinä en ole nähnyt märkää unta. Mä niin haluaisin ihan kokemuksen takia. Tosin nyt yksin asuessa siinä ei ole samanlaista tunnelmaa.
Heh. Onko kukaan huomannut arginiinilla olevan vaikutuksia tämmöisiin uniin? Mietin vain, että sen kerran kun olen kokeillut arginiinia (muistaakseni otin sitä vielä illalla satsin), niin unet oli..noh..kiihkeitä..ja olo herätessä aika epätodellinen..:)

Vois nostaa tätä hauskaa ideaa:

Näin unta että Kalkaros Harry Potterista kyyditti minua Porschellaan ympäri futurista Karjaan kaupunkia, jossa oli pilvenpiirtäjiä ja vaikka mitä rakennuksia. Lopulta uni meni siihen, että totesin kaupungin olevan feikki ja olenkin jossain Matrixin tyylisessä laitteessa sisällä ja aloin todistelemaan muille hahmoille maailman outouksia. Outouden olivat mm. pehmeät seinät, eli jos niitä juoksi päiten, niin törmäsi vain jumppamattoon. En koskaan ehtinyt nähdä olinko jossain koneessa kiinni, sillä uni loppui ennen sitä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom