- Ikä
- 37
...ja liruttelin. Uni loppui tähän.
Herätessä huomasit että olit kastellut sängyn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...ja liruttelin. Uni loppui tähän.
Itellä on ollu pari kertaa sama, mutta niin että nään unta että joku "pahis" on huoneessa mutten pysty nousemaan tai tehdä yleensäkään mitään puolustautumiseen liittyvää. Herään sitten siihen tuskailuun kun yrittää nousta ylös.Viime yönä näin jotain painajaista ja heräsin siihen että yritin huutaa mutta ei tullu ääntä. Yleensä mun kaikki painajaiset päättyy näin. Ei kiva.
Itellä on ollu pari kertaa sama, mutta niin että nään unta että joku "pahis" on huoneessa mutten pysty nousemaan tai tehdä yleensäkään mitään puolustautumiseen liittyvää. Herään sitten siihen tuskailuun kun yrittää nousta ylös.
Itselläni on joskus nuorempana ollut myös näitä ahdistavia unia, joissa yritin juosta karkuun, mutta liikuin etanan vauhtia, tai yritin huutaa, muttei ääni kuulunut.
Varmasti. :(...Todella paha uni:(
Heh. Onko kukaan huomannut arginiinilla olevan vaikutuksia tämmöisiin uniin? Mietin vain, että sen kerran kun olen kokeillut arginiinia (muistaakseni otin sitä vielä illalla satsin), niin unet oli..noh..kiihkeitä..ja olo herätessä aika epätodellinen..Mä näinki hei seksiunta.. hihihii
Ikinä en ole nähnyt märkää unta. Mä niin haluaisin ihan kokemuksen takia. Tosin nyt yksin asuessa siinä ei ole samanlaista tunnelmaa.