unelmia/elämäntavoitteita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

mxm

Laitetaas tällainen tredi pystyyn kun ei tuntunut vastaavaa löytyvän.
Millaisia suuria suunnitelmia tai tavoitteita porukalla on?
Rupesin tässä miettimään omia juttuja kun näin Hästensin mainoksen, eli tässä on mun lista:
- ostaa prätkä
- perustaa perhe
- ostaa Hästens-sänky (on sen verran siistejä petiä, että on pakko saada oma!)
- menestyä työelämässä ja perustaa jossain vaiheessa oma yritys
- pysyä terveenä
- näyttää elämän jossain vaiheessa edes vähän kehonrakentajalta (ehkä sotii edellisen kohdan kanssa)

Nämä kaikki kohdat kun joskus pääsisi viivaamaan yli niin silloin voisin sanoa, että oon onnistunut elämässäni ja oon onnellinen mutta kaikki on tosin myös täysin realistisia jos vain itte jaksaa yrittää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on loppujen lopuksi aika tavalliset haaveet ja unelmat, osittain myös samanlaiset kuin threadin aloittajalla. :)

Suurin kaikista on saada olla terveenä. Valmistua mieleiseen ammattiin ja perustaa oma yritys joskus vuosien päästä. Saada pari tervettä lasta, koti ja koira, sekä tietysti mies joka jaksaa rakastaa ja pysyy rinnalla niin vaikeina kuin hyvinäkin aikoina. Niin ja toivon, että pääsisin vielä joskus naimisiin :haart:

Harrastuksen myötä on kehittynyt suunnitelmat uran suhteen, ammatti ja mahdollinen yritystoiminta urheiluun ja terveyteen liittyvää. Joskus tulevina vuosina toivoisin olevani siinä kunnossa, että uskaltautuisi kisoihin saakka. :)

En tavoittele kuuta taivaalta, en mainetta tai mammonaa - vain sitä, että saisin elää onnellista ja rikasta elämää (enkä tällä tarkoita ns. maallisia rikkauksia). Tässä lyhyesti, jatketaan sit jos tulee jotain oleellista vielä mieleen. :)

Liittyä voimanostoseuraan ja pärjätä alle 21 vuotiaiden sarjassa sitten joskus. Lukiosta olis kiva saada kunnon paperit ja löytää ammatti jonka parissa viihtyy sitten todella.

Pysyä onnellisena.

Ausseihin olen ajatellut muuttaa tai Uuteen Seelantiin, vitustako näistäkin sitten tietää?
"se on 60/50 miten käy", lainaus: tunnettu filosofi.

itselläni tulis tämmöstä listaa näin äkkiseltään mieleen, ei tosin missään kronologisessa järjestyksessä:

-Moottoripyörän hankkiminen:D
-Maailmanympärysmatka
-Perheen perustaminen
-Hyvän koulutuksen ja työpaikan hankkiminen
ja tärkeimpänä
-haluaisin olla hyvä isä omille lapsilleni, ja että perheeni saisi elää onnellisena yhdessä, ja rakastaa toisiaan

feikkiedit:
Niin ja ettei ihan housuksi luultaisi niin myös isoksi kasvaminen ois tavoitteena..:D

Perusjuttuja on mun toiveet ja suunnitelmat. Terveys ja onnellisuus niistä ehkä tärkeimmät. Lapsia tahdon jossain vaiheessa kaksi tai kolme kipaletta. Ja ehdottomasti tahdon perheen, joka pysyy kasassa loppuun saakka. En koskaan tahtoisi olla yh-äiti.
Suunnitelmat on oikeastaan vielä aika avoimet. Uran suhteen tähtäimessä olisi jonkun firman toimistohommat. Enkä tarkoita sihteeriä. Toisaalta myös liikunnan ja nuorten parissa olemisen yhdistäminenkin kiinnostaisi. Liikunnanopettaja tai -ohjaaja olis täydellistä! Mut aika näyttää, et mitä tässä vielä tapahtuu.. Innolla odottelen tulevaa.

Tavoitteena olisi rakentaa tätä kroppaa hieman, sekä tietysti pysyä terveenä.
Niin ja unelmani on aina ollut se, että pääsisin yhdysvaltoihin.

Unelmat/tavoitteet:

1) Pysyä terveenä
2) Muuttaa johonkin lämpimään maahan
3) Menestyä urheilussa (lentopallo / beach volley)
4) Saada mieleinen työpaikka
5) Löytää elämänkumppani

Tärkein näistä on ehdottomasti nro1. Tällä hetkellä kakkosena ehkä tulis nro3, mutta tiedän sen olevan melko mahdoton sillä innostuin lajista n. 10-15v liian myöhään.

1. pysyä terveenä
2. olla hyvä isä tulevaisuudessa
3. ostaa omakotitalo
4. menestyä työelämässä
5. hyvä ja luotettava parisuhde ja perhe joka pysyy kasassa aina

1. Löytää oikeasti hyvä muija.
2. Pysytellä terveenä, sekä itse, että perhe + lähimmäiset
3. Olla onnellinen.
4. Päästä Battlefield 2:ssa ranking listan 10 parhaan joukkoon.

-Avara scifi-talo
-Hämynen biljardihuone pohjakerrokseen
-Mercedes-Benz SL65 AMG kromikiekoilla
-Volvo S60R matka-autoksi
-min 60" plasma-tv

olenko materialisti...

1. Pysyä terveenä
2. Saada hyvä työpaikka/työ, mistä nauttii ja sitä tekee mielellään
3. Elää suht leveästi ja omata sen verran omaisuutta, että ei tarvitse kitsastella
4. Elää ulkomailla ja reissata paljon eri paikoissa, puistattaa jo pelkkä ajatuskin, että asuisi koko elämänsä Suomessa.

Siinä ne tärkeimmät tuli, tietenkin perheen perustaminenkin voisi tulla mukaan kuvioihin jossain vaiheessa, mutta en ole koskaan pitänyt sitä mitenkään "välttämättömänä" niin, kuin joillakin tuntuu olevan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom