SUPERCARB 1kg -40%

Unelmana kesäjalat ilman rumia verisuonia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pirma
  • Aloitettu Aloitettu
Otsikko kiteyttää asiani aika hyvin. Minulla on sääritaipeessa tummansinisiä verisuonia, jotka erottuvat todella hyvin. Aivan kuin olisi tussilla piirretty sinisiä viivoja. Varsinaisista suonikohjuista ei ole kai kyse ainakaan vielä, koska suonet eivät pullota tai ole samanlaisina röykkiöinä mitä olen suonikohjukuvista nähnyt. Kyseessä on siis kosmeettinen ongelma, jonka johdosta kesäpukeutuminen on rajoitettua. Legginssit, caprit ja pitkät hameet ovat tulleet tutuksi. Haaveilen siitä, että voisin käyttää töissä toimistolla kesällä hameita ja kaupungilla shortseja. Olen lukenut vaahtoruiskutuksesta, onko kellään täällä kokemusta? Tai oletteko keksineet jotain hyviä peittämiskikkoja? Itse olen käyttänyt itseruskettavaa ja meikkivoidetta, mutta jälkimmäinen kiinnittää huomion vaan entistä enemmän. Tuntuu epäreilulta, kun kroppa on muuten kunnossa ja ikä on alle 30 eikä silti voi pukeutua kuten haluaisi.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Miksi terveitä verisuonia ruiskutettaisiin? Rusketus tai sukat peittävät parhaiten. Ohuet stay upit ovat ihan mukavat kesällä.

Miksi terveitä verisuonia ruiskutettaisiin? Rusketus tai sukat peittävät parhaiten. Ohuet stay upit ovat ihan mukavat kesällä.

Kyllä noita vaahtoruiskutuksia tehdään ymmärtääkseni paljonkin jo tuossa vaiheessa, kun suonet ovat tulleet pintaan. Muuttuvat kyllä suonikohjuksi ajan mittaan. Nyt jo suonia särkee esimerkiksi seisomatyöpäivän jälkeen. Pari vuotta sitten tuli ensimmäinen suoni pintaan ja sen jälkeen niitä on tullut lisää. Aiemmin sääret olivat nätit.

Tumminkaan itseruskettava ei ole auttanut ja sukkahousujen on oltava mustat, jotta suonet eivät näkyisi.

Suositut

Back
Ylös Bottom