Unelma-autosi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Man78:lle vielä, että laakkoselta tuo kaverin yksilö on eli en tiedä ajoiko sen kautta koeajon, mutta sinne soittelemalla varmasti tietävät missä moinen olisi mahdollista.
 
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
^^ Kuvan nimi on M3, mutta eihän tuo ole M3:sta nähnytkään...

Jag vet. Sen takia laitoinkin tuohon kuvan alle vielä selventämään tuon "3-litrainen turbokiisseli hurisemassa konepellin alla:haart:"-tekstin, että kuvan auto on 330d ;) Ei muuta. Jatkakaa..
 
No eihän tuota autoa voi sanoa hyvännäköiseksi/kauniiksi/siistiksi tai kuvata muutenkaan ulkonäön puolesta positiivisella tavalla. Ruma tuo on. Jos tuossa ei olisi tehoa ja nopeutta niin porukka nauraisi tuon yliammutuksi amisräpellykseksi. Itse en kehtaisi ajaa tuon näköisellä autolla ihmisten ilmoilla muuta kuin rallipolulla.
No kyllähän minä tiedän että tuo on susiruma, mutta siinä se idea piileekin. Muistan vieläkin kun näin pienenä tuon gran turismo kakkosessa ekaa kertaa: ihan huikeen iso spoileri, skuuppeja ja siipiä joka puolella:haart:+1000bhp 2 litrasesta koneesta
 
Mersun cls

625t2tl.jpg


Ja kaupan päälle vielä hieno mies kuvassa.
 
Mersun cls

625t2tl.jpg


Ja kaupan päälle vielä hieno mies kuvassa.
Meitsi ajeli tommosella, CLS 55 AMG:llä kerran. Tarvinneeko sanoa muuta tai kehua sen kummemmin, kenkää annoin niin paljon kuin tuosta irtosi :hyper:
 
Unelma-autojakin on monenlaisia.

"Tavallisista" henkilöautoista unelma vois olla vaikka Audi RS4 tai Audi A5 3.0 TDI Quattro.

2395443925_5e909fc903.jpg


08_audi_a5_rear.jpg


Sitten varsinaisista urheiluatoista vois valita vaikka Ferrari F430 Scuderian.

Ferrari-F430-Scuderia-1.jpg
 
Unelma-autojakin on monenlaisia.

"Tavallisista" henkilöautoista unelma vois olla vaikka Audi RS4 tai Audi A5 3.0 TDI Quattro.
Hetko, siis sedanista se unelma ois RS4, mutta kupeesta kupeesta
et haluaiskaan S5:ta vaan ton turbokiisselin?
Eiks se S5 nyt kuitenkin ois nohevampi käänteissään?
 
Hetko, siis sedanista se unelma ois RS4, mutta kupeesta kupeesta
et haluaiskaan S5:ta vaan ton turbokiisselin?
Eiks se S5 nyt kuitenkin ois nohevampi käänteissään?

Joo, tuo on kieltämättä hassua, mietin sitä itsekkin, kun tota viestiä kirjoitin, mutta jotenkin ton auton kohdalla se diiseli houkuttelis. En tiedä miksi. Sanotaan vaikka niin, että molemmat kelpais.

Ehkä se johtuu siitä, että en ole ikinä ajanut tollasta "isoa" diiseliä. Eli lähinnä ehkä kyse uteliaisuudesta. Oikeasti tietysti koeajaisin molemmat ja päättäsin sitten. Luultavasti siinä vaiheessa ottasin S5:n :D
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Audi RS6+ kutittelee edelleen mieltä. Se olis aika jäätävä jos joskus sellaisen sais. Mutta ei näillä tuloilla.. :(
 
Toikin alkaa vaan olee jo siinä hinnoissa Suomessa tän veromuutoksen jälkeen et ei paljon oo järkee ostaa vaikka olis paalua miten paljon. rs6 Avant 220 tonnia, esim Saksassa 107 kiloa. Eli Suomessa yli tuplat saksan hintaan.

Suomeen ei plussaa varmaan edes tuoda.

Edit. Tästä uudemmasta mallista ei ookkaan vielä edes valmistettu plussaa. Ja Purtsi meinasitkin varmaan vanhaa mallia eikä pakasta vetästyä.
 
joo, vanhaa mallia. Oon ajanu tollasella S6:lla, ja voi pojat niitä ääniä! :kuola:

Mutta eipä tarvitse veroja miettiä, kun ei mulla oo varaa tohon kiesiin.. :D
 
ei paljon oo järkee ostaa vaikka olis paalua miten paljon.


Tuohan on kiinni vain paalun määrästä. Jos vaikka voittaa lotossa 4,5 miljoonaa, niin se on sen jälkeen aika yhdentekevää, että maksaako auto 100 vai 200 donaa. Siinä vaiheessa ostetaan se, mikä halutaan.

Ymmärrän silti pointtisi. Kannattaa muuttaa saksaan tai vaikka jenkkeihin. Tai Sveitsiin veroja pakoon (miksei Monacoon, jos pääsee).
 
Joo, tuo on kieltämättä hassua, mietin sitä itsekkin, kun tota viestiä kirjoitin, mutta jotenkin ton auton kohdalla se diiseli houkuttelis. En tiedä miksi. Sanotaan vaikka niin, että molemmat kelpais.

Ehkä se johtuu siitä, että en ole ikinä ajanut tollasta "isoa" diiseliä. Eli lähinnä ehkä kyse uteliaisuudesta. Oikeasti tietysti koeajaisin molemmat ja päättäsin sitten. Luultavasti siinä vaiheessa ottasin S5:n :D

S5 ja A4 3.0TDI peräkkäin kokeiltuna niin eipä noissa Suomen oloissa menopuolella ihmeellistä eroa huomannut, kun loppujen lopuksi on aika sama onko 5 vai 6s 0-100km/h. S5:ssä on kivemmat äänet ja välittömämpi kaasuvaste + kiertää, 3.0TDI:n kulutusmittarin lukemat taas näyttävät "vähän" mukavampia lukemia. Ja kuulostaa aikalailla mukavalta dieseliksi.
 
Tuohan on kiinni vain paalun määrästä. Jos vaikka voittaa lotossa 4,5 miljoonaa, niin se on sen jälkeen aika yhdentekevää, että maksaako auto 100 vai 200 donaa. Siinä vaiheessa ostetaan se, mikä halutaan.

Ymmärrän silti pointtisi. Kannattaa muuttaa saksaan tai vaikka jenkkeihin. Tai Sveitsiin veroja pakoon (miksei Monacoon, jos pääsee).

No aivan oikeasti tuo 4,5 miljoonaa ei minusta tee vielä rikkaaksi. Varakkaaksi kylläkin, mikäli sijoittaa varat sopivasti. Kyllä silloinkin pitää vähän miettiä minkälaisia pelejä ostelee. 200 tonnin auto imee kyllä budjettia kuiviin kohtalaista vauhtia, joskaan ei vie 4,5M omistajaa tärviölle. Enzot sun muut oikeasti rikkaiden (vuositulot miljoonissa) pelit ovat poissuljettuja kaikille suomalaisille lottovoittajille, ainakin jos mielii irrottautua työelämästä ja "elellä koroilla."
 
Niin en siitä muuttamisen kannattavuudesta tiedä. Lähinnä pointtini oli ehkä se, että maahantuojat varmasti alkavat karsimaan tuontiohjelmistaan näitä tehokkaimpia malleja järjettömän hinnan ja sitäkautta kysynnän vähentymisen takia.

Taitaa äärimmäisen tehokkaiden autojen aikakausi olla Suomessa nyt valitettavasti loppumetreillä. Ja tarkoitan nimenomaan näitä "normaaleja" autoja, joihin on isketty järjetön pata. Ferrarit ja Porschet varmasti löytävät vielä paikkansa rikkaiden talleissa. Mutta kyllä järki jo sanoo vastaan jos miettii että periaatteessa saman auton eri koneella saa yli neljä kertaa halvemmalla. (a6 vrt. rs6) Vai voiko tuossa enää puhua samasta autosta :) No kuitenkin pointti tuli varmaan selväksi
 
No aivan oikeasti tuo 4,5 miljoonaa ei minusta tee vielä rikkaaksi. Varakkaaksi kylläkin, mikäli sijoittaa varat sopivasti. Kyllä silloinkin pitää vähän miettiä minkälaisia pelejä ostelee. 200 tonnin auto imee kyllä budjettia kuiviin kohtalaista vauhtia, joskaan ei vie 4,5M omistajaa tärviölle. Enzot sun muut oikeasti rikkaiden (vuositulot miljoonissa) pelit ovat poissuljettuja kaikille suomalaisille lottovoittajille, ainakin jos mielii irrottautua työelämästä ja "elellä koroilla."

Mutta kuitenkin, rahasta se vain on kyse. Ehkä tuo 4,5 rahaa oli liian vähän, mutta se luku nyt ei ollutkaan se asian ydin.

Jos tilillä on 15 donaa, niin 20 donan auto on kallis. Jos tilillä on 700 tonttua, niin 40 tonnin auto on "edullinen" jne.
 
Mutta kuitenkin, rahasta se vain on kyse. Ehkä tuo 4,5 rahaa oli liian vähän, mutta se luku nyt ei ollutkaan se asian ydin.

Jos tilillä on 15 donaa, niin 20 donan auto on kallis. Jos tilillä on 700 tonttua, niin 40 tonnin auto on "edullinen" jne.

Ei se muuta yhtään sen auton arvoa, että paljonko sitä paalua on tilillä. Tuollaisella ajattelutavalla paalut häviää tililtä aika äkkiä. Ei ylihintaisissa autoissa ole mitään järkeä taloudellisesti. Oli rahaa, tai ei.
 
Ei se muuta yhtään sen auton arvoa, että paljonko sitä paalua on tilillä. Tuollaisella ajattelutavalla paalut häviää tililtä aika äkkiä. Ei ylihintaisissa autoissa ole mitään järkeä taloudellisesti. Oli rahaa, tai ei.

Niin, mutta ei sillä ole merkitystä, että auto on ylihintainen, jos sen ostaminen on samalainen valinta, kuin tavikselle on se, että ostaako se 20 euron paidan vai 30 euron paidan.

Maksaahan ihmiset merkkivaatteistakin, monesti aivan turhaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom