Ultimate Fighter Season 3 starttaa 6.4.06!!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voi vittu,se on taas yhtä waretusta... ;)
toivottavasti on parempia ninjoja kuin viime kaudella,viimeeks ties turhan aikasessa vaiheessa kuka tulee viemään (ainakin sen kevyemmän sarjan,mikä se nyt oli..welteri?)

Ihan tuntematon sarja(?) ainakin mulle ku en oo koskaan näitä seuraillu, mutta toi traileri herätti mielenkiinnon, että voisko joku muutamalla lausella kertoa mikä on tän sarjan idea? ilmeisesti joitan valmennetaan jne ?

nCh sanoi:
Ihan tuntematon sarja(?) ainakin mulle ku en oo koskaan näitä seuraillu, mutta toi traileri herätti mielenkiinnon, että voisko joku muutamalla lausella kertoa mikä on tän sarjan idea? ilmeisesti joitan valmennetaan jne ?
UFC:n oma realitysarja :D
kaks joukkuetta kilpailee keskenään,kahden painoluokan jätkiä molemmissa joukkueissa.Joka viikko on joku älytön kilpailu jonka voittanut joukkue saa valita ketkä ottaa matsia seuraavan kerran,tai siis kuka voittaneesta joukkueesta matsaa ja kenet hän haastaa toisesta joukkueesta.Joka viikko matsataan ja ottelun hävinnyt ottelija lähtee kotiin.

oliko tarpeeksi epäselvästi?

E:tossa edellisten kausien ketjut
season 1
season 2

Aiemmat kaudet tuli katsottua niiden ilmestyttyä kokonaan eli sai katsoa monta jaksoa putkeen. Uusimman kanssa saa jännätä kun joutuu aina odottamaan viikon seuraavaa jaksoa. Helkatin hyviä ja hyvää viihdettä on aiemmat tarjonnut.
Season 2 vitutti vaan kun aika monta luovuttajaa oli.

Toivottavasti parempi kuin TUF 2 ja jätettäs ne turhat draamailut pois. Lisäksi mua ihmetyttää miten Jenkeistä ja Kanadasta ei saa 16 tarpeeksi kovatasoista faitteria noihin karkeloihin, kun tuntuu että joukkoon otetaan melkoisia turisteja kun verrataan sitä porukkaa. Jotkut on hyvinkin valmiita ihan PPV-tasolle, mutta toiset ovat hätää kärsimässä.

Reason sanoi:
Toivottavasti parempi kuin TUF 2 ja jätettäs ne turhat draamailut pois. Lisäksi mua ihmetyttää miten Jenkeistä ja Kanadasta ei saa 16 tarpeeksi kovatasoista faitteria noihin karkeloihin, kun tuntuu että joukkoon otetaan melkoisia turisteja kun verrataan sitä porukkaa. Jotkut on hyvinkin valmiita ihan PPV-tasolle, mutta toiset ovat hätää kärsimässä.

Joo, toivotaan näin. TUF 1 oli selvästi parempi ku 2 mun mielestä. Luulen vaan, et nyt sitä draamailua vasta nähdäänki Titon ja Kentsun toimesta... Tosin kyllähän sitä draamaa ykköskaudelki näki "Cat Smasherin" ja Co. toimesta.

Btw, maistuva avatar sulla.:thumbs:

Kyllä tätä kolmatta seasonia onkin jo odoteltu! Toivottavasti kuvataan enemmän itse asiaa eli treenailua draaman sijasta. Näyttäisi olevan muutama kilpailija englannin maalta kotoisin. Oman jännityksen sarjaan tuo varmasti valmentajat, sillä Ortiz ja Shamrock eivät tunnetusti ole parhaita kavereita...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
OT

Katoin sherdogin tilastoja tosta Travis Fultonista ni 165 voitosta vaa neljä on pistevoittoja ja sillä on submissionilla ja tyrmäyksellä saatujen voittojen ennätykset (jotain yli 40 tyrmäystä ja 115 luovutusvoittoa) :eek:

Miks ei kaveria ole näkyny Pridessa tai UFC:ssä?

Oma veikkaus: tutkin noita sherdogin tilastoja ja Fulton on hävinny aina sellaisille ottelijoille jotka on joskus ollu ufc:ssä, eli on katsottu ettei se ole tarpeeksi hyvä ufc:hen.

Mutta melkonen recordi! :worship: Voi olla vähän pehmee pää tosta tappelu määrästä.

Volmari sanoi:
Jokos löytyy eka jaksoa torrenttina mistään? Vähän jo syyhyttäis päästä katteleen.
ainakin piratebaysta

Harmi kun on p2p-softat tällä hetkellä pannassa, kun talonyhtiössä/isp:llä on joku netin isoimpien käyttäjien etsimis- ja rankaisukampanja käynnissä. :rolleyes:
Siellä oli joku 4. danin (tai siis tähden siellä luki. Oletin daneiksi.) taekwon-dokakin Brooklynistä/lähi-idästä, jonka menoa olisi kiva seurata, wondo kun on oma laji. Harmi että bion puolesta sai kuvan että kaatuu mattotyöskentelijälle alta aikayksikön.

Eka jakso katottu: :)
Tito vaikutti kyllä ihan eri jätkältä, mitä olin odottanut... Vaikutti jopa ihan mukavalta kaverilta, vaikkakin leikkauksella voi vaikuttaa aika paljon tohon, että millasen kuvan saa :D Lisäksi tuo uusi käytäntö on aika mielenkiintoinen, ettei olekkaan haasteita ollenkaan, vaan edellisen matsin voittajajuokkue saa valita seuraavat ottelijat. Nyt näytetään varmasti paljon enemmän treeniä sun muuta, kun noihin kilpailuihin yleensä meni se puolet jaksosta. Enemmän se Ken näytti stressaavan tuosta Titosta ja tuntui, että jos tito pikkuisenkin yskäisee Kenin suuntaan, niin hypätään kurkkuun kiinni :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom