GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Ulos kirjautuminen ei onnistu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja japa
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä olen pari päivää ihmetellyt kun joka kerran kun avaan pakkotoiston niin olen jo kirjautunut tänne vaikka voin vannoa että joka kerran kirjaudun ulos poistuessani. Just kokeilin niin että katsoin viime käyntini jälkeen tulleet postaukset ja sit kirjauduin ulos, kävin netissä muualla ja sitten tulin takisin niin taas oli oikeassa yläkulmassa että:Welcome back, japa
View New Posts. vaikka juuri kirjauduin pois.

Jep, näkyy sit bugaavan kunnolla tämä nyt. Jos teen kuten vahvajussi neuvoi niin joudun sit kirjautumaan kokoajan uudestaan. Yhtään viestiä en pysty kirjoittamaan ilman että kirjautuisin joka kerran uudestaan. Liekö mun koneessa vikaa vai koneen käyttäjässä.

Originally posted by japa
Jep, näkyy sit bugaavan kunnolla tämä nyt. Jos teen kuten vahvajussi neuvoi niin joudun sit kirjautumaan kokoajan uudestaan. Yhtään viestiä en pysty kirjoittamaan ilman että kirjautuisin joka kerran uudestaan. Liekö mun koneessa vikaa vai koneen käyttäjässä.

Mulla tekee joskus noin. Kokeile tyhjentää selaimen cookiet ja kokeile uudelleen...

Originally posted by VahvaJussi
Profiili=>Edit Options=>Automatically login when you return to the site? (uses cookies) Yes[ ] No[x]

Meikäläinen ei pääse tälläkään tavalla kirjautumaan ulos! Aina kun avaa Pakkotoiston niin olen muka kirjautunut sisään, varsin ikävää kun käyttämäni kone on yleisesti käytössä koulussa, kuka vaan vois lähettää postia mun tunnuksilla? Onko muita ideoita?

!

Mulla tekee nyt niin että joudun jokaisella sivunavauksella kirjautumaan uudestaan sisään että pääsen eteenpäin. Kaiken huippuna palatessani päävalikkoon/sivulle nimeni näkyy kyllä kirjautuneiden listassa, mutta sivun ylälaidassa ei näy nimeäni, ja käyttäjätunnus ja salasana kentät ovat tyhjiä...

Re: !

Originally posted by julios
Mulla tekee nyt niin että joudun jokaisella sivunavauksella kirjautumaan uudestaan sisään että pääsen eteenpäin. Kaiken huippuna palatessani päävalikkoon/sivulle nimeni näkyy kyllä kirjautuneiden listassa, mutta sivun ylälaidassa ei näy nimeäni, ja käyttäjätunnus ja salasana kentät ovat tyhjiä...
Tyhjennä sivuhistoria, cookiet ja välimuisti. Sulje selain, käynnistä uudestaan ja mene sivulle www.pakkotoisto.com ja klikkailet eteenpäin, kunnes pääset kirjautumaan. Tuo on tehonnut tähän asti kaikilla, joilla ko. ongelma on ollut...

Edit: jahas, julios saikin homman toimimaan. Hyvä niin. :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eiköhän tämä tähän samaan mahdu vaikka ei ihan otsikkoa vastaakaan, eli ongelma on seuraava: kun avaan pakkotoiston, olen kirjautuneena toisen nimellä sisään, mahdollisesti se on edellinen sisäänkirjautuja. En ole kertaakaan koittanut saanko kirjoitettua viestejä ym, vaan kirjaudun aina ulos ja sitten vasta itse. Ongelma on ollut jo pidemmän aikaa. Eli jos voisitte tsekata tilanteen ja poistaa tällaisen bugin...

Meikä ei pääse vieläkään kirjautumaan ulos. Aina kun avaa Pakkiksen niin yläkulmassa lukee: "Welcome back, Siipiveikko"

Teenpä nyt näin että muutan profiilini tietoja esim. sähköpostiosoitteen ja jätän muutokset vahvistamatta postiini tulevassa linkissä niin mun tunnuksilla ei voi lähettää Pakkikseen mitään, en minä eikä muutkaan. Toivottavasti ongelma poistuu.....

Originally posted by Mike
Joskus cookiet tekee tuommoista, softa sekoittaa käyttäjien cookiet, hyvin harvinaista.
Minulla tuota tapahtuu kyllä lähes joka kerta.. Noh, ei se mitään.

Nyt kirjautuminen toimii......
Mutta, nyt sitten uusien viestien haku bugaa, eli jos olen kirjautunut pois ja sitten kun kirjaudun uudestaan niin samat viestit kuin edellisellä kerralla näkyy uudestaan uusina viesteinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom