Ulkomailla opiskelu

Hyvä valinta, ja et tule katumaan :) Groningen on opiskelijakaupunki, niin sieltä ei ainakaan meno ja meininki lopu kesken. Kuulemma pirun kaunis kaupunki, vaikken minä en ole sinne vielä jaksanut lähteä tetsaamaan.

Juu oon kuullu pelkää hyvää tuosta paikasta. Pari muuta opiskelijaa meidän koulusta on käyny kyseisessä paikassa ja kehuivat kovasti.
Kävi muuten hyvä tuuri asunnon kanssa. En suostu asumaan solussa, vaan vaatimuksena on että on ihan oma yksiö, missä on oma suihku, vessa ja keittiö. Etsin kämppää Housing Officen kautta, ja heillä oli ainoastaan yksi talo missä on noin 70 asuntoa, jotka ovat tällaisia. Kaikki muut ovat soluja. Mutta viime viikolla tuli sähköpostia missä tarjottiin asuntoa kyseisestä talosta. Luulin että mahdollisuudet saada asunto tuolta ovat todella pienet, johtuen pienestä määrästä asuntoja. Jos en ois saanu omaa yksiötä en olisi lähtenyt ollenkaan, sen verran tärkeää on oma yksityisyys :D
Ja mitä tohon yöelämään tulee, niin tarkoitus olisi kyllä keskittyä enemmän tohon treenaamiseen ja koulunkäyntiin. Vaikka kyllähän sitä aina joskus pitää lähteä baanalle, sen verran hurjaa tuo yöelämä tuolla on :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu oon kuullu pelkää hyvää tuosta paikasta. Pari muuta opiskelijaa meidän koulusta on käyny kyseisessä paikassa ja kehuivat kovasti.
Kävi muuten hyvä tuuri asunnon kanssa. En suostu asumaan solussa, vaan vaatimuksena on että on ihan oma yksiö, missä on oma suihku, vessa ja keittiö.

Virhe :rolleyes: Itse jaan kerroksen kanssa suihkut ja keittiön, ja tuo on helkkarin hyvä systeemi. Kaverit näkee samalla kun syö, niin syödessä voi jutella kaikenlaista. Samoin reissuja on helppo suunnitella yhteisessä keittiössä. Aika usein nuo yksiöihmiset tulevat ympäröivistä kerrostaloista meidän keittiöön syömään, kun ovat tekemisen puutteessa.

Mutta tosiaan, hyvää reissua ja ilmoittele jos olet täällä Zuid Hollandin provinssilla kevään aikana piipahtamassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom