Ulkomaanreissut ja loma-osakkeet

Mieli tekisi ihan vaan tehdä "visiittejä" ympäri Eurooppaa, vaikka viikonlopun reissuja että näkisi vähän muita kaupunkeja ja maita.

Suunnitelmissa oliskin käydä esim. Lontoossa kääntymässä kevättalvella.

Onko netissä mitään hyvää palvelua, josta saisi halvat lennot ja varattua jonkin paikallisen hotellihuoneen? (Ei siis mitään varsinaista lomapakettia tyyliin Fritidsresor)

Onko kukaan ostanut Espanjasta tms. loma-osaketta, eli omaa mökkiä tietyksi ajaksi kesästä? Minkä hintaisia ovat?

Espanjassa on tullut käytyä nuoresta iästä huolimatta jo +15 kertaa, ja olisi mukava tulevaisuudessa jos voisi viettää siellä pitempäänkin kesästä, jos vaikka perheelle ehdottaisi osakkeen hankintaa...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei noissa loma-osakkeissa mitään vikaa ole, mut oot varmaan tietoinen kuinka helvetin monia on tollasissa huijattu. Et kannattaa pysyä tarkkana ku papereita kirjottelee =)

turre101 sanoi:
Mieli tekisi ihan vaan tehdä "visiittejä" ympäri Eurooppaa, vaikka viikonlopun reissuja että näkisi vähän muita kaupunkeja ja maita.

Suunnitelmissa oliskin käydä esim. Lontoossa kääntymässä kevättalvella.

Onko netissä mitään hyvää palvelua, josta saisi halvat lennot ja varattua jonkin paikallisen hotellihuoneen? (Ei siis mitään varsinaista lomapakettia tyyliin Fritidsresor)

Netin varsinaisista hotellipalveluista en tiedä, mutta itse teen niin, että kattelen kivat hotellit itse ja olen sähköpostitse yhteydessä kyseiseen paikkaan... Nyt ollaan menossa Riikaan latviaan.. Siellä olevasta yhdestä hotellista sain varattua, keskutelun tuloksena, sviitin, vaikka koirulitkin ovat mukana...

Ja lentoyhtiöistä kannattanee katella sellasia perutus tahi muita tarjoustyyppisiä lentoja, mitkä voisivat sattua, kyseiseen ajankohtaan.

Näin saat varmasti edullisimmat vaihtoehdot kulkuneuvoille ja hotelleista saa toisinaan neuvoteltua kivoja "ylläreitä" samaan hintaan, mitä normaalihuoneet ja palvelut olisivat.

nimimerkillä. huomenna omalla autolla Latviaan....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom