Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun 750GB LaCie pitää ainakin hirveää meteliä, kun suihkukone starttais jos laittaa päälle, mites sulla?
Eikö tuossa ole virtalähdettä ollenkaan? :o Siis ottaako tuo tarvitsevan virran USB väylästä?Itse ostin kesällä WD:een Elementsin 1TB. Toiminut moitteettomasti eikä valittamista. Ulkoista virtanappia ei ole, mutta jos USB-portissa ei ole virtaa niin kovalevy sammuu ja jos kovalevyä ei käytetä vähään aikaan niin se menee automaattisesti lepotilaan.
http://91.198.106.12/~bmate/compone...age/product/WD_Elements_1TB_4a30fcc26afbc.jpg
Seagaten levyt ainakin ovat reilusti hiljaisempia. Mulla on molempia. Seagatelle antaisin ääneni ainakin 3'5 levyillä, niillä on paras takuukin.Itse ostin kesällä WD:een Elementsin 1TB. Toiminut moitteettomasti eikä valittamista. Ulkoista virtanappia ei ole, mutta jos USB-portissa ei ole virtaa niin kovalevy sammuu ja jos kovalevyä ei käytetä vähään aikaan niin se menee automaattisesti lepotilaan.
Juu vaan riittää pienempikin. Ei ole mitään tarvetta noin isolle. Miks mä en löydä mitään kun yritän hakea sillä verkkokaupan haulla USB Kovalevy ja kategoriaks kovalevyt ja järjestely hinnan mukaan niin tulee vain muutama tuote ja ihan julmetut hinnat. Mistä kategoriasta noita kannattaa katella on vähän paskat IMO noi verkkokaupan sivut. Epäselvät kun mitkä kun ei ole tuotekuvia vieressä. Mutta kiitos jo tuosta! Toi zemicin on vähän hifistelymäinen. :D
Otetaan ylös kun ajankohtainen. Hakusessa ulkoinen kovo jossa ei tarvitse virtalähdettä vaan usb kautta. Koko jotain 250gt+ ja mahdollisimman pieni. Kehukaa tai haukkukaa omat levynne.