HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Minusta Ukrainan tukemisella on saatu varsin hyviä tuloksia tähänkin asri. Venäjän piti voittaa sota muistaakseni helposti parissa päivässä. Aika hyvin on länsimaiden tuen avulla Ukraina onnistunut puolustamaan maataan ja itsenäisyyttään. Näin pitääkin toimia. Ei noille rosvovaltioille voi antaa periksi tai tehdä aivan naurettavia sopimuksia.
"Ei noille rosvovaltioille voi antaa periksi tai tehdä aivan naurettavia sopimuksia."

Mitä sä haluat sitten tehdä? Ukraina ei voi voittaa tätä sotaa miten haluat vaan menettää jatkuvasti maataan ja miehiä rintamalla sekä on ongelmissa reservin paikkaamisessa. Tuo on peli mikä ei rahalla korjaannu ja vain pahenee ajan kanssa.

Mä en käsitä miten porukka ei tajua näitä asioita vaan hokee "mut on pakko hoitua ja ei voi antaa periksi tai neuvotella tai mitään.... mutta mitään oikeaa ratkaisua ei ole"
Mikä helvetin taikaseinä tämän asian nyt hoitaa? Tämä on nyt se kuuluisa todellisuus mistä olen puhunut jo pitkään mikä kyllä kirii tämänkin aiheen.

Mitäs kun tuotanto ei riitä, ja sen nostaminen vie vuosia?
Sotaa jatkunut jo vuosia eikä tarpeellisia päätöksiä ole tehty.
Puhetta toki maailmaan mahtuu...
Tilanne on ollut aiemmin aivan erilainen. Nyt kun huomataan, että amerikan epeli haluaakin kaveerata Venäjän kanssa ja virtsaa Euroopan niskaan, niin tottakai nyt pitää tehdä nopeasti erilaisia päätöksiä. Voin vain toivoa, että niitä myös tehdään. Varsin positiivisia merkkejä on jo onneksi ollutkin ilmassa.

Mitä sä haluat sitten tehdä? Ukraina ei voi voittaa tätä sotaa miten haluat vaan menettää jatkuvasti maataan ja miehiä rintamalla sekä on ongelmissa reservin paikkaamisessa. Tuo on peli mikä ei rahalla korjaannu ja vain pahenee ajan kanssa.
Jos Ukraina sodan häviää, niin sitten niin käy. Itse henkilökohtaisesti olen todella iloinen ja ylpeä heidän sekä Euroopan asenteesta, että ihan kaikki asiat maailmassa ei ole kaupan. Onneksi näin.

Jos Ukraina sodan häviää, niin sitten niin käy. Itse henkilökohtaisesti olen todella iloinen ja ylpeä heidän sekä Euroopan asenteesta, että ihan kaikki asiat maailmassa ei ole kaupan. Onneksi näin.
Se on hyvä että olet iloinen. Veikkaan ettei itse ukrainassa olla kovin iloisia. Mutta pääasia että sulla ja monella muulla on ilo jatkossakin.
Näytit niille.

Se on hyvä että olet iloinen. Veikkaan ettei itse ukrainassa olla kovin iloisia. Mutta pääasia että sulla ja monella muulla on ilo jatkossakin.
Näytit niille.
En tiedä miksi nyt käännät tämän jostain syystä minuun. On hienoa, että ukrainalaiset edelleenkin haluavat taistella maansa puolesta ja Eurooppa on selkeästi samassa veneessä.

1740815223123.webp

Se aikaisempi hokema oli, että ukrainalaiset eivät haluaisi itse sotia ja sehän on nyt selkeästi ollut vale. Ukrainalaiset haluavat puolustaa kotimaataan ja me halutaan tukea heitä siinä.

Suurin osa ukrainalaisista kannattaa neuvottelua.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Suurin osa ukrainalaisista kannattaa neuvottelua.

Varmasti haluavatkin, mutta eivät ole valmiita solmimaan rauhaa missä joutuvat itse tekemään pelkästään myönnytyksiä ja samalla Venäjä palkittaisiin laittomasta hyökkäyssodastaan.

Joillekin Zelenskyin näyttelijänura on myrkkyä ja sen vuoksi huono presidentiksi mutta sitten tuomittu seksuaalirikollinen (raiskaaja), kuusinkertainen konkurssintekijä ja järkyttävissä veloissa oleva henkilö Yhdysvaltain presidenttinä on parempi vaihtoehto 🤔
"mutta sitten tuomittu seksuaalirikollinen (raiskaaja)"
Trumppia ei ole tuomittu rikosoikeudellisessa oikeudenkäynnissä raiskauksesta tai muusta seksuaalirikoksesta

"kuusinkertainen konkurssintekijä"
Jotain firmoja mennyt konkkaan, henkilökohtaista konkurssia ei ole käynyt mitä varmaan koitit ulista

"järkyttävissä veloissa"
Näihin ei ole lähteitä vaan median väännöt asiasta eli jorinaa, edes sadan miljoonan velka mikä jossain näkyi ei ole mitään koska tuon nettovarallisuus on miljardeja ja lähemmäs 10miljardia taisi olla joku arvio. Eli uli uli

"mutta sitten tuomittu seksuaalirikollinen (raiskaaja)"
Trumppia ei ole tuomittu rikosoikeudellisessa oikeudenkäynnissä raiskauksesta tai muusta seksuaalirikoksesta

"kuusinkertainen konkurssintekijä"
Jotain firmoja mennyt konkkaan, henkilökohtaista konkurssia ei ole käynyt mitä varmaan koitit ulista

"järkyttävissä veloissa"
Näihin ei ole lähteitä vaan median väännöt asiasta eli jorinaa, edes sadan miljoonan velka mikä jossain näkyi ei ole mitään koska tuon nettovarallisuus on miljardeja ja lähemmäs 10miljardia taisi olla joku arvio. Eli uli uli
Hämmentävää miten joku suomalainen jaksaa näin paljon puolustella oranssia seniiliä.

Joillekin Zelenskyin näyttelijänura on myrkkyä ja sen vuoksi huono presidentiksi mutta sitten tuomittu seksuaalirikollinen (raiskaaja), kuusinkertainen konkurssintekijä ja järkyttävissä veloissa oleva henkilö Yhdysvaltain presidenttinä on parempi vaihtoehto 🤔
Miksi pitää aina valita puoli?

Molemmat on b-luokan näyttelijöitä ja kummallakaan ei ole valtaa valita edes omia vaatteitaan tai päivän meikkiä.

Suositut

Back
Ylös Bottom