HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Eli siis sun mielestä kaikki maat ajavat vain omaa etuaan eikä ole olemassa hyviksiä tai pahiksia maina?
Taas tuo mustavalkoinen ajatusmaailma.

Jos käsittäisit yhtään mitä tänne kirjoitettu, et kyselisi aina noita turhia kysymyksiä mihin esim. minä juuri kirjoitin kritisoimalla tuota mustavalkoista ajattelua.
Tuo absoluuttinen hyvis ja pahis sarjakuvateema on lapsellista. Tuo on täysin subjektiivinen käsite riippuen missä laatikossa istut ja millä tunnepolitiikalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas tuo mustavalkoinen ajatusmaailma.

Jos käsittäisit yhtään mitä tänne kirjoitettu, et kyselisi aina noita turhia kysymyksiä mihin esim. minä juuri kirjoitin kritisoimalla tuota mustavalkoista ajattelua.
Tuo absoluuttinen hyvis ja pahis sarjakuvateema on lapsellista. Tuo on täysin subjektiivinen käsite riippuen missä laatikossa istut ja millä tunnepolitiikalla.
Tuosta ollaan varmasti samaa mieltä että asia riippuu mistä laatikosta asiaa katsoo ✌️ Siksi täällä minä, ja moni muu on läjässä miksi sinä katsot asiaa aina Venäjän laatikosta 😄😄 Ja olisikin keskustelulle hienoa, että tunnustaisit että kannatat Venäjää täysin palkein Suomen kustannuksella. Toisi selkeyttä ja antais susta rehellisemmän kuvan.

Itse ainakin haluan että Suomelle kävisi mahdollisimman hyvin näissä, ja tunnustan että oon törkeen puolueellinen siinä asiassa. Kannatan Suomea täysin palkein. Oon tullu ulos kaapista nyt asian kanssa. Toivosin sinulta samaa Venäjän kannattamisen kanssa.

3 kpl Supermass Nutrition SUPERCARB (3 kg) -25%
Tuosta ollaan varmasti samaa mieltä että asia riippuu mistä laatikosta asiaa katsoo ✌️ Siksi täällä minä, ja moni muu on läjässä miksi sinä katsot asiaa aina Venäjän laatikosta 😄😄 Ja olisikin keskustelulle hienoa, että tunnustaisit että kannatat Venäjää täysin palkein Suomen kustannuksella. Toisi selkeyttä ja antais susta rehellisemmän kuvan.

Itse ainakin haluan että Suomelle kävisi mahdollisimman hyvin näissä, ja tunnustan että oon törkeen puolueellinen siinä asiassa. Kannatan Suomea täysin palkein. Oon tullu ulos kaapista nyt asian kanssa. Toivosin sinulta samaa Venäjän kannattamisen kanssa.
En mä istu kummassakaan laatikossa. Se on kaltaisillesi sama kuin kannattaisi venäjää, mutta sen joudut kestämään.

IMG_20241207_130516.webp

Tuli katsottua tää Piers Morganin setti
View: https://youtu.be/kJ5pYYve_HY?feature=shared

Meinasin jo lopettaa kesken kun nuo magahörhöt puhui alussa paskaa niin huolella, mutta sitten kun kenraali otettiin linjoille niin yleensä toisten päälle huutelevat dorkat keskittyivätkin lähinnä kuuntelemaan. Ehkä jopa oppivatkin jotain. Suosittelen neutraaleillekin 🫡

Ei tainnut @makhak, @Roopeli ja kumppanit katsoa kun ei kommentteja tullut? 😁

Ei tainnut @makhak, @Roopeli ja kumppanit katsoa kun ei kommentteja tullut? 😁
Kuuntelin tämän keskustelun tuossa aamukävelyllä kokonaisuudessaan ja aluksi tuntui, että ne nuoremmat kaverithan puhuu ihan järkeviä mutta tosiaan sitten kun se vanha kenu pääsi ääneen niin ei ollut epäilystäkään kenen analyysi oli uskottavin. Erityisesti se bottom line NATO:n itälaajenemisesta oli hyvin väännetty rautalangasta. NATO:han ei ole koskaan pyrkinyt oma-aloitteisesti laajenemaan itään päin vaan entiset Neukkumaat ovat käytännössä rukoilleet polvillaan päästä siihen, esimerkkinä mainittu Baltian maat, joita NATO ei meinannut haluta ottaa kirveelläkään jäseniksi. Niin kauan kuin nuo maat ovat Venäjän vaikutusvallan alla, ne eivät koskaan kehity, niiden talous ei kehity, demokratia ei kehity, mikään ei kehity. Kun Venäjän vaikutusvallan alta on päästy irti, kehitys on alkanut välittömästi positiiviseen suuntaan. Totta kai NATO tulee siinä samalla lähemmäksi Venäjän rajoja mutta motiiveissa on iso ero Venäjän vs. lännen totuus.

Tuo kenu oli sitä mieltä, että nyt pitäisi dumpata Ukraina täyteen aseita, että se pystyisi laittamaan vastaan Venäjälle mutta tulee vaan mieleen, että onko jo jo liian myöhäistä, kun sotilaat alkaa olla lopussa ja värväystä ei haluta laajentaa 18-vuotiaisiin asti. Massiivinen aseistaminen olisi pitänyt tehdä syksyllä -22 kun Venäjän sotavoimat joutui perääntymään nopeasti isoilta alueilta ja Ukrainalla oli vielä täysissä miesvoimissa. Sen sijaan Bidenin hallinto päätti auttaa Ukrainaa käymään kulutussotaa Venäjää vastaan toimittamalla aseita juuri sen verran, että se pystyi jotenkuten puolustautumaan. Umpimaallikonkin pitäisi ymmärtää miten kulutussodassa Venäjän resursseja vastaan käy.

Ohoh. Syrian Assadilta lähti palli pyllyn alta pois. Kuinkahan paljon vaikutti Venäjän osallistumisen loppuminen Assadin vallan pönkittämiseen. Ei tainnut Putinistanin loputtomat resurssit enää riittää, koska erikoisoperaatio.

Tuo on muuten Zelenskyltä hyvä idea puhua rauhasta ja tuoda sitä kautta esille se, että Venäjä ei halua rauhaa. Kuten tästäkin ketjusta on nähty, niin venäläisille rauhanneuvottelut tarkoittaa vain sitä, että länsi lopettaa Ukrainan tukemisen. Trumpkin tajuaa tuon varmasti, kun näkee miten ryssiä ei kiinnosta aidot neuvottelut rauhasta.

Veikkaan, että ensi vuonna nähdään Trumpilta ja jenkeiltä reilusti lisää tukea Ukrainalle. Luultavasti tulee jokin land-lease härveli johon käytetään Venäjän takavarikoitua omaisuutta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom