Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
AndyS sanoi:Mitähän ihmettä TomBombadil höpisee? UFC-turnauksia pidetään jatkuvasti, eikä niitä tosiaan ole kielletty.
Brocka sanoi:UFC järjestön matseissa ei ole kuollut eikä vakavasti loukkaantunut yksikään ottelija. Korjatkaa jos olen väärässä.
Säännöistä sen verran, että nykyisin niitä on jo jonkin verran. En ole täysin perehtynyt sääntöihin, mutta ottelijoiden turvallisuus on huomattavasti parantunut viimeisessä kymmenessä vuodessa. Ihan kaikkea ei kehässä kuitenkaan saa tehdä.
Taputtaja sanoi:Jos nytten en ole kauheati väärässä niin kuollut ottelija oli Douglas Dedge ottelu käytiin Ukrainassa(tarpeeksi lähellä venäjää). Tapahtuma tais olla laillinen/ valvottu ja ensiapuhenkilökuntaakin oli paikalla. Dedgen lääkäri tosin oli varoittanut menemästä otteluun. Korjatkaa vaan vapaasti, jos meni pieleen en itse viitsinyt tarkistaa tietojani...
:wanha: posti on mutta vastaanpa nyt kuitenkin kun on jotain sanottavaa..
Itse harrastin miekkailua n. 6 vuotta kalvalla, floretti muistuttaa sitä aika paljon. Vartaloa suojaa puolikireä :whip: kokovartalopuku + maski ja kisoissa lisävahviste kehon miekkakäsipuolelle, floretissa ei saa runnoa koko kehoa vaan vain päätä ja keskiruumista joten suojat saattavat olla erilaiset.
Kyllä se miekka taipuu mutta lähinnä etuosasta, se on myös melko kevyt ja liikkeet tapahtuvat nopeasti joten katkeamista ei ole helppo huomata. Tuon kuuden vuoden aikana en katkaissut "kuin" kaksi miekkaa. Kuitenkin esimerkiksi kokonaisellakin miekalla onnistuin katkomaan samanikäiseltä samankokoiselta hepulta solisluun, jos miekka katkeaa teräväksi niin sitten voikin jo käydä pahemmin kuten nyt.
Vapaaottelu on kielletty Suomessa, Amnesty International sai vaatimuksen läpi jo 90-luvulla. Mutta me kierrettiin lakia: keksittiin nimet mix-fight, shooto, shootfighting, NHB, vale tudo, gay-paini, chute boxe jne... ja virkavalta oli ihmeissään.