Terve ! mä oon 36 vuotias mies ja kaikki paikat hajalla ja kankeena sekä keuhkot menneet röökistä ja tehdastysötä. eikä oikein mikään muu tunnu sopivan itselle enää paitsi uiminen.
Olen käynyt viime talven uimahallissa ja tämän kesän maauimalassa vetämässä vapaa uintia. Hengitys ja uintitekniikkaa oon vakoillut treenaaja seuroilta ja puhellut pro uimareiden kanssa.
ja kehitystä on tullut huimasti.
mutta pari perus kysymystä !
- käytän nuuskaa saanko suorituksen paremmaksi lopettamalla nuuskan käytön ? (kokemus asiantuntijoilta kysyn, en niiltä joilla ei kokemusta lopettamisen vaikutuksesta suoritukseen.)
-Mitä lisäravinteita uimiseen ?
-mitä muita liikunta muotoja kannattaa ottaa uimisen kylkeen.
Mitä liikkeitä kannattaa salilla treenata uimista varten ja millaisella teholla ?
Kiitos jo etukäteen asiallisesti vastanneille.
muitakin vinkkejä otan mieluusti vastaan.
Olen käynyt viime talven uimahallissa ja tämän kesän maauimalassa vetämässä vapaa uintia. Hengitys ja uintitekniikkaa oon vakoillut treenaaja seuroilta ja puhellut pro uimareiden kanssa.
ja kehitystä on tullut huimasti.
mutta pari perus kysymystä !
- käytän nuuskaa saanko suorituksen paremmaksi lopettamalla nuuskan käytön ? (kokemus asiantuntijoilta kysyn, en niiltä joilla ei kokemusta lopettamisen vaikutuksesta suoritukseen.)
-Mitä lisäravinteita uimiseen ?
-mitä muita liikunta muotoja kannattaa ottaa uimisen kylkeen.
Mitä liikkeitä kannattaa salilla treenata uimista varten ja millaisella teholla ?
Kiitos jo etukäteen asiallisesti vastanneille.
muitakin vinkkejä otan mieluusti vastaan.