UFN 36: Machida vs Mousasi ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

ujo

02:30 fight pass prelit (ufctv)
05:30 main card (tirmit)

#lazy

- - - Updated - - -

Mietinki että jotain unohtu... Jnzz u know wat 2 do

jnzz.jpg

- - - Updated - - -

Ainiiin, pakkiksen epäilijät, MOOSE's gonna win!

EPFDb.gif

Mitkä ovat illan vedonlyöntitärpit ukkojen mielestä? Itse luotan molempiin venäläisiin, jotka debytoivat kahdessa ensimmäisessä matsissa. Varsinkin Tumenoviin. Samoin Mousasin tyrmäys tai pistevoittoon pistin vähän ropoja kiinni. Maximo Blancoonkin tekisi mieli sijoittaa, mutta mies meni missaamaan painon eilen eikä ole muutenkaan mikään varsinainen cardio-hirmu. Joutuu ehkä sen passaamaan.

Kannattaako lyödä Jacare vs Carmontin menoa pisteille 2.55 kertoimella? Carmontia ei ole koskaan tyrmätty, mutta subitappioita näyttäisi löytyvän muutama uran alkutaipaleelta. Kyseessähän on vain kolmieräinen matsi ja Carmont on hyvä tukahduttamaan vastustajien peliä, joten tuo 2.55 ei kuulosta mielestäni pahalta.

Osaako joku nörtti kertoa mistä voisi johtua, kun vcl playerissa mulla kuuluu vain äänet niiden linkkien kautta, mutta ruutu on pimeänä? Täysin sama ongelma koskee mm.Skypen kameraa, Instagramin lyhyitä 15sek videoita ja ainakin Vimeon videoita. Tätä ongelmaa ei jokin aika sitten vielä ollut, mutta olen sen jälkeen varmaan söheltänyt ja poistanut koneesta jonkun oleellisen ohjelman vahingossa. En itse ymmärrä mitään tietokoneista, joten kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan. Äänet siis kuuluu kaikissa noissa, mutta ruutu on pimeänä.

itellä oli bs playerilla sama homma mutta vlc toimi, sit vaihoin jotain näyttiksen ajureista mutten muista mitä :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
perhana tuo brassi oli kyl enemmän päissään ku ite koskaan! :wtf:

- - - Updated - - -

Erick Silvan oktakon kirliki paikalla! :)

juonikas tuo Tukhugov! Rekordinrakentelija tuntuu tärisevän niin että on varmasti tertun vierotusoireet!!

Farssihan se oli.

Taisi olla vähän octagon jitterseja, tai vaikutti ainakin olevan vähän lukossa yläkroppansa kanssa ja hengitti tosi raskaasti jo ekan erän jälkeen. Jonkinlainen adrenaliinidumppi varmaan. Mut tuo venäläinen vastustaja on lupaava ottelija, jolta odotetaan paljon. Seuraavalta venäläiseltä vielä enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom