UFN 36: Machida vs Mousasi 15.2.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä se sen Davisin voitti vaikka sielä onkin merkattu häviö.. Hendo-ottelunkin varmaan vaikka se olikin täyttä scheibeä. arguably 4 voiton putkessa tällä hetkellä.
Voitti myös mun mielestä Davisin. Oon kuitenkin sitä mieltä, että virallinen recordi on se, mitä lähtökohtaisesti pitää uskoa.

Odotan viihdyttävää korttia, jossa nähdään runsaasti lopetuksia. Mainissa haluaisin nähdä Machidan voittavan, muissa matseissa voittajalla ei ole väliä.

Voitti myös mun mielestä Davisin. Oon kuitenkin sitä mieltä, että virallinen recordi on se, mitä lähtökohtaisesti pitää uskoa.

Odotan viihdyttävää korttia, jossa nähdään runsaasti lopetuksia. Mainissa haluaisin nähdä Machidan voittavan, muissa matseissa voittajalla ei ole väliä.

On varmaan ollu paska matsi kun mulla ei ole siitä mitään muistikuvaa vaikka olen sen katsonut.

Toivottavasti piss Dragon häviää.

Äiti on Suomesta
Mukavaa että afrikan uljaat pakolaiset onnistuvat iskemään suomalaisia naisia ja lopputuloksena on kymmeniä UFC-ottelijoita, ehkä vuonna 2050 meilläkin on oma Obama, Jani Toivolasta voisi olla siihen....

Toivottavasti Suomi pääsee eroon rasismista ja tulevaisuudessa Suomi on kulttuurien ja rotujen sulatusuuni, eikä mikään P-korea niinkuin nyt. :pano:

Muistelen et ekoja machidan matseja kattoessa hän ei paljoa lontoota puhunu. Tulkki mukana jne. Tossa ylemmässä haastiksessa kuitenkin puhui aika luotevasti. Harjoitus tekee mestarin myös tolla saralla :D Go dragooooon!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Machidalla on ärsyttävä tapa katsoa kameraan kun sitä haastatellaan. Äijä ottaa shown haltuun, ihan ku ois toinen juontaja.

Machidalla on ärsyttävä tapa katsoa kameraan kun sitä haastatellaan. Äijä ottaa shown haltuun, ihan ku ois toinen juontaja.

Aaa niinpä, itseäki "ärsyttäny" aina se muttei se haittaa koska rakastan jartsaa! sillä on niin karismaattinen äänikin! :pano: (no hetero)

Ei kyllä malta odottaa tätä matsia. Harvoin on näin kiinnostavia pystyottelijoita vastakkain. Machida-Shogun-matsit olivat upeaa katseltavaa ja odotan tältä vähintään samaa. Molemmat on hienoja ottelijoita mutta Gegardin kelkassa silti oon, ei voi olla tykkäämättä tollasesta sympaattisesta autistista.

niinpä! :) tätä on ootettu muna tanassa! #teammousasi

tässä sitä well spoken mousasia!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mukavaa että afrikan uljaat pakolaiset onnistuvat iskemään suomalaisia naisia ja lopputuloksena on kymmeniä UFC-ottelijoita, ehkä vuonna 2050 meilläkin on oma Obama, Jani Toivolasta voisi olla siihen....

Toivottavasti Suomi pääsee eroon rasismista ja tulevaisuudessa Suomi on kulttuurien ja rotujen sulatusuuni, eikä mikään P-korea niinkuin nyt. :pano:

Mene vaikka Nigeriaan katsomaan minkä näköistä porukkaa sieltä löytyy. Kaikki pikimustia! Aika rasisteja nuo nigerialaiset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom