UFN 33: Hunt vs Bigfoot **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paljon äkäisemmät aikeet Shogunin toimissa kuin viimeisten parin vuoden aikana.

"Shogun is back!"

Haloo, äijä on päälle 40-vee, uralla tod.näk korkeintaan pari matsia jäljellä, ehkä kannattaa miettiä haluaako lopettaa uran kuola suusta valuen vai aivsolut tallella !!

No hei cmon vittu siit mikää aivokuollu tuu vaikka otti ylimääräsiä iskuja.Siel on tuomarit ihan syystä

Shogun näyttää olevan kovemmassa kondiksessa kuin pitkään aikaan. Suonetkin pullottaa.. ;)

TRT

Paljon äkäisemmät aikeet Shogunin toimissa kuin viimeisten parin vuoden aikana.

"Shogun is back!"

Alle kymmenessä sekassa oli jo selvää että Shogun oli tikissä tai ainakin niin hyvässä kuin mahdollista. Liike oli parempaa kuin aikoihin!
Päämatsi vielä Huntille niin muutama lantti rahaa tulossa.

jaaaaaaaaaaa :wtf:

Siihen kusi lappu :D

e. Nyt sit maan perkeleesti WAR HUNT, että pääsee näkemään kun BigFootilla sammuu valot ja päästään vedoista omille!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
täytyy kompata kyllä että Shogun näytti paljon terävämmältä ku mitä edellisissä matseissa, oli taas tappajan meininki sen iskuissa!

No hei cmon vittu siit mikää aivokuollu tuu vaikka otti ylimääräsiä iskuja.Siel on tuomarit ihan syystä

jos oot seurannut mma-sceneä pikkasenkin tarkemmin niin tiedät varmaan että 90-vuotias housuihin paskantava kuurosokea täysin koulutusta vailla oleva afrikkalainen grandmakin on parempi tuomari kuin mitä nämä sankarit ufc:ssä yms. on.

Ei vittu. ei kai ne nyt tosissaan näytä 3.eräistä Phanin matsia tässä välissä... Olihan se viihdyttävä, mutta silti..

jos oot seurannut mma-sceneä pikkasenkin tarkemmin niin tiedät varmaan että 90-vuotias housuihin paskantava kuurosokea täysin koulutusta vailla oleva afrikkalainen grandmakin on parempi tuomari kuin mitä nämä sankarit ufc:ssä yms. on.

Älä nyt sekota kehätuomareita pistetuomareihin.Siel on muutama paska kehätuomari mut yleisesti myös asiansa osaavia.

Mut joo mä en ainakaan haluis et päätös tehään mun puolesta.Jos ei oo enää mitään mahdollisuuksia voittoon ni aina voi taputtaa ja keskeyttää ottelun

1.gif

- - - Updated - - -

Älä nyt sekota kehätuomareita pistetuomareihin.Siel on muutama paska kehätuomari mut yleisesti myös asiansa osaavia.

Mut joo mä en ainakaan haluis et päätös tehään mun puolesta.Jos ei oo enää mitään mahdollisuuksia voittoon ni aina voi taputtaa ja keskeyttää ottelun

Sekä kehätuomarit että pisteyttäjät !!!!!!!!!!!!!!!111

Aika uskomatonta, kun pyysin joskus muutama kk sitten Shogunilta twitterissä, että se ottaisi Sailin takaisin sisääntulobiisiksi ja nyt se oli ottanut sen takas :D Pikkasen yllätyin, kun kuulin sen soivan ja vähän tuli hyvä fiilis :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom